ثبت نام لاتاری در شیراز

ثبت نام لاتاری راحت‌ترین راه برای دریافت ویزای مهاجرتی کشور آمریکا به شمار می‌رود. این کشور به منظور حفظ تنوع نژادی خود به صورت سالانه با برگزاری قرعه کشی گرین کارت آمریکا، 55 هزار برنده را برای اقامت در کشور آمریکا می‌پذیرد و به آن‌ها گرین کارت اهدا می‌کند.

حال سوالی که ممکن است در این خصوص پیش بیاید، آن است که بسیاری از شرکت‌های ثبت نام کننده لاتاری، در شهر تهران واقع هستند. پس افرادی که در سایر شهر‌های ایران مانند شیراز سکونت دارند، چگونه می‌توانند در لاتاری آمریکا ثبت نام کنند؟ آیا حتما باید برای ثبت نام لاتاری، به شهر تهران سفر کرد و یا می‌توان از طریق دیگری در لاتاری گرین کارت آمریکا ثبت نام کرد؟

نحوه ثبت نام لاتاری در شیراز

برای ثبت نام لاتاری دو راه وجود دارد. یک آن که خود شخص اقدام به ثبت نام لاتاری کند. در این صورت باید از شرایط و ضوابط ثبت نام لاتاری اطلاعات کافی را داشته باشد و نحوه ثبت نام را بداند. مسئله‌ای که ممکن است در ثبت نام لاتاری ایجاد اضطراب کند، آن است که مراحل ثبت نام ممکن است به صورت اصولی طی نشود.

مهاجرت به آمریکا

از آنجایی که اداره مهاجرت آمریکا، برای نام نویسی در لاتاری، یک سایت مشخص را راه اندازی کرده است، در نتیجه صحت اطلاعات وارد شده، بر عهده شخص می‌باشد؛ به این منظور که فرد ممکن است طی فرآیند‌های سیستمی در قرعه کشی لاتاری گرین کارت شرکت داده شود، اما از آنجایی که بخشی از اطلاعات خود را به اشتباه وارد کرده است، بعد از حضور در سفارت آمریکا و پرداخت هزینه‌های مورد نیاز، از دریافت ویزای آمریکا باز بماند.

به بیان دیگر، سایت ثبت نام لاتاری، تنها اطلاعات را دریافت خواهد کرد و هیچ هشداری در خصوص ناقص بودن اطلاعات شما، ترجمه ناصحیح و یا مشکل در عکس لاتاری گرفته شده، به فرد نمی‌دهد و فرآیند ثبت نام لاتاری با موفقیت به پایان می‌رسد غافل از آنکه ممکن است در مرحله‌ای از ثبت نام، اطلاعات به اشتباه وارد شده باشد.

راه دومی که برای ثبت نام لاتاری وجود دارد، ثبت نام توسط مجموعه‌های معتبر است. از آنجایی که مجموعه‌های ثبت نام لاتاری، سالیان سال است که در خصوص نام نویسی لاتاری تجربه دارند، از دانش و مهارت کافی جهت ثبت نام لاتاری برخوردار هستند و نحوه درج اطلاعات، ترجمه مدارک و ویرایش عکس لاتاری را می‌دانند. در نتیجه برای ثبت نام لاتاری ‌می‌توان به این مجموعه‌ها مراجعه کرد تا ثبت نام لاتاری شخص با نهایت دقت صورت بگیرد و از سلامت ثبت نام شخص اطمینان حاصل شود.

ثبت نام آنلاین یا حضوری

در صورتی که ساکن استان فارس هستید، از آنجایی که مسافتی که باید طی شود تا به صورت حضوری به مجموعه مراجعه کرد بسیار زیاد می‌باشد، می‌توانید به صورت غیر حضوری نسبت به ثبت نام لاتاری اقدام کنید. ثبت نام غیر حضوری لاتاری از سه طریق امکان پذیر است. می‌توان با مراجعه به سایت مجموعه مربوطه نسبت به تکمیل فرم لاتاری اقدام کنید و یا از طریق پیام رسان‌های تلگرام و واتس اپ و یا شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به ثبت نام لاتاری اقدام کنید.

گرین کارت آمریکا

شرایط و مدارک مورد نیاز ثبت نام لاتاری

توجه داشته باشید که برای ثبت نام لاتاری، شخص متقاضی حتما باید پاسپورت معتبر کشور محل تولد خود را داشته باشد. در صورتی که متاهل هستید و فرزند دارید، درج اطلاعات همسر و فرزندان زیر 21 سال الزامی می‌باشد. همچنین در صورتی که همسرتان نیز پاسپورت معتبر داشته باشند، ثبت نام لاتاری دو شانسه صورت خواهد گرفت.

از دیگر شروط ثبت نام لاتاری می‌توان به داشتن حداقل مدرک دیپلم و یا دو سال سابقه کار تخصصی در 5 سال گذشته اشاره کرد. به واسطه همین شرط، افراد زیر 18 سال توانایی ثبت نام در لاتاری به صورت مستقل را نخواهند داشت. در صورتی که فرد بین 18 تا 21 سال سن داشته باشد، علاوه بر آن که در صورت ثبت نام والدین باید به صورت زیر مجموعه آنها ثبت نام کند، می‌تواند یک ثبت نام مجزا نیز داشته باشد. در این صورت برای برنده شدن در لاتاری از سه شانس برخوردار خواهد بود.

داشتن عکس مناسب لاتاری، یکی از ارکان اصلی ثبت نام می‌باشد. باید در نظر داشته باشید که رعایت نکات حین عکس برداری، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ در نتیجه یکی دیگر از مزایای ثبت نام لاتاری درون مجموعه‌های معتبر آن است که آنها، نحوه دقیق گرفتن عکس را برای شما ارسال خواهند کرد و در ادامه عکس ارسالی به دقت ویرایش خواهد شد. همچنین باید توجه داشت که ثبت نام لاتاری در مجموعه‌ها، به زبان فارسی انجام می‌شود. در نتیجه نکته مثبت دیگری که در این حالت وجود دارد آن است که اطلاعات ارسالی در ابتدا کارشناسی می‌شود و سپس به دقت مورد بررسی و ترجمه قرار می‌گیرد.

در نظر داشته باشید که هیچ چیز به اندازه یک ثبت نام درست و دقیق، نمی‌تواند شما را در دریافت ویزای آمریکا و مهاجرت به این کشور کمک کند.

منبعکارت سبز

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

آزمون تافل تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا | تسویه پس از دریافت کارنامه قبولی

جهت مطالعه کامل مقاله آزمون تافل تضمینی و ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *