بهترین آبمیوه های طبیعی با میوه های بهاری

میوه های بهاری از خوشمزه ترین میوه های موجود هستند و بیشتر افراد آنها را دوست دارند. جالب است بدانید آب برخی میوه ها از خودشان خوشمزه تر است. بنابراین امروز قصد داریم به چند آبمیوه خوشمزه و بهاری اشاره کنیم. فصل بهار و اسموتی های بهاری لذت این فصل را چند برابر می کند. می توانید برای درست درکردن اسموتی های خود از خواص این میوه ها هم اطلاع داشته باشید.

ابمیوه توت فرنگی:

 

اسموتی توت فرنگی

توت فرنگی ها را زیر آب سرد بشویید. ساقه را برداشته و تقریباً خرد کنید. یک لیمو را نیز برش بزنید.  توت فرنگی خرد شده، آب لیمو و شکر را در مخلوط کن بریزید. در صورت نیاز نمک نیز اضافه کنید. توت فرنگی شسته، خرد شده و به مخلوط کن اضافه می شود.

اگر اسموتی های بهاری از نوشیدنی های جذاب و مورد علاقه شماست ما کلی اسموتی بهاری به شما اموزش میدهیم.

اسموتی توت فرنگی

آن را مخلوط کنید تا پوره توت فرنگی بدست آورید.  سپس تکه های یخ یا آب سرد را اضافه کنید. دوباره مخلوط کنید تا خوب ترکیب شود. مواد را در مخلوط کن مخلوط کنید
درون لیوان های سرو بریزید. در صورت لزوم چند قطعه یخ اضافه کرده و سرو کنید.

اسموتی توت فرنگی

یادداشت:
مقدار شکر را طبق توت فرنگی خود تنظیم کنید. اگر توت فرنگی شیرین است، بنابراین از شکر کمتری استفاده کنید. اگر توت فرنگی ترش است پس شکر بیشتری استفاده کنید.
به جای آب سرد می توانید از تکه های یخ برای اسموتی توت فرنگی استفاده کنید.

اگر عاشق توت فرنگی هستید پس دسر های توت فرنگی جذابیت خاصی برای شما دارد.

 آبمیوه سیب

آبمیوه سیب
بسته به اندازه آبمیوه گیری ممکن است مجبور شوید سیب ها را از وسط نصف کنید.

apples cut in half

برخی از افراد دوست دارند قبل از قرار دادن دستگاه آب میوه گیری، هسته های سیب را بردارند. این کاملا اختیاری است و به شما بستگی دارد. هسته های سیب حاوی مقدار کمی از ترکیب سیانور هستند، اما بدن می تواند مقادیر کمی از آن را تحمل کند. اگر احساس تنبلی میکنید و یک آب میوه سریع می خواهید، احتمالاً فقط باید سیب ها رامیریزید. سیب ها را از وسط خرد می کنیم.
نکته: می توانید اب سیب و کرفس را با هم مخلوط کنید. این ترکیب برای چربی سوزی بسیار عالی است.

آبمیوه طالبی:

اب طالبی

1 طالبی کوچک رسیده
6 اونس شکر دانه ریز (3/4 فنجان ؛ 170 گرم)
4 فنجان آب سرد (حدود 1 لیتر)
شیر  (اختیاری)

با استفاده از یک چاقوی بزرگ ، طالبی را از وسط نصف کنید. با قاشق دانه ها را برداشته و دور بریزید. نیمی از طالبی را در یک دست نگه دارید و انتهای ساقه آن را در بالا قرار دهید. چنگال را با دست دیگر بگیرید. با شروع از بالا، چنگال را به عمق 1/4 اینچ وارد گوشت طالبی کنید و به صورت عمودی به پایین بکشید.

اب طالبی

با استفاده از یک قاشق، گوشت گلوله شده را بیرون بیاورید و به یک پارچ 2 لیتری منتقل کنید. این کار را تکرار کنید تا تمام گوشت خرد شود، سپس آن را با نصف باقی مانده تکرار کنید. باید 2 فنجان گوشت و آب میوه خرد شده داشته باشید. شکر و آب را در طالبی خرد شده هم بزنید تا شکر حل شود. روی آن را بپوشانید و حداقل 8 ساعت در یخچال سرد کنید. در صورت تمایل میتوانید به آن شیر اضافه کنید.

آبمیوه البالو :

ابمیوه البالو

البالو ها را بشویید و ساقه آنها را بزنید. آنها را در مخلوط کن یا غذاساز قرار دهید و تقریباً 1/4 فنجان آب برای هر فنجان آلبالو اضافه کنید. مخلوط کنید تا البالو ها شل شوند. آب را در یک صافی  بریزید تا هسته ها و پوست ها را با ظرف زیر آن جمع کنید تا آب آن گرفته شود. با قاشق چوبی یا کفگیر آب را از طریق الک فشار دهید. هسته ها را دور بریزید.

اگر بلافاصله می نوشید، لذت ببرید. اگر می خواهید آب آن را ذخیره کنید، در یک ظرف بریزید و در هوای آزاد قرار دهید. در عرض 3-5 روز لذت ببرید.

من به شما چای البالو با نبات یا دسر های مختلف با البالو را پیشنهاد می کنم.

 

آبمیوه هندوانه:

ابمیوه هندوانه

برای درست کردن این آبمیوه ابتدا هندوانه ایی را از وسط نصف میکنیم. سپس انرا به تکه های کوچک تری تقسیم کرده و هسته های آنرا خارج میکنیم. پوست هندوانه را از گوشت آن جدا میکنیم. سپس یک لیمو تازه را برمیداریم و از وسط نصف میکنیم. پوسط آنرا گرفته و به تیکه ایی کوچک تبدیلش میکنیم. هردو را در مخلوط کن ریخته و مخلوط میکنیم. میتوانید چند تکه یک در آن ریخته و نوش جان کنید.

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

طرز تهیه سس هلندی

سس هلندی یکی از سس‌های اصلی فرانسوی بوده و از بهترین نوع سس‌ها محسوب می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *