برند رزا کلارا | تاریخچه و علت محبوبیت

رزا کلارا یکی از برترین برندهای تولید لباس است. که لباس های زیبا و خوش دوختی تولید میکند. همه ما دوست داریم در روز عروسی خود لباس عروسی زیبا و بدون نقص بپوشیم. این برند انتخاب خوبی برای خانم های خوش سلیقه است.

رزا کلارا برند

تاریخچه رزا کلارا

رزا کلارا تقریباً 25 سال پیش وقتی اولین فروشگاه این برند را در بارسلون اسپانیا افتتاح کرد وارد کار لباس عروس شد. در آن زمان، او طرح های کاملاً شیک و متمایز را با بالاترین کیفیت و پارچه های موجود به مخاطبان و عروسها ارائه می داد که با آنچه در بازار موجود بود تفاوت داشت.

در سال 1995:

روزا کلارا یک فروشگاه لباس عروس آماده در Paseo de Gracia در بارسلونا افتتاح کرد و به سرعت به یک برند موفق در صنعت تبدیل شد. شعار برند رزا کلارا: ” ما شروع به ساختن نوع دیگری از لباس عروس کردیم، بسیار ساده اما از نظر مواد و پارچه با کیفیت عالی”

در سال 1995 همچنین صدور مجوز با طراحان مد مانند طراح اسپانیایی Jesús del Pozo آغاز می شود.

در سال 1997: اولین حضور موفق در نمایش های بین المللی مد: میلان ، نیویورک ، آلمان و انگلیس

رزا کلارا

در سال 1998-1999: اولین فروشگاه های لباس عروس انحصاری این شرکت در اسپانیا افتتاح می شود.

در سال 2000: به دست آوردن اولین مشتریان بین المللی: ایتالیا

در سال 2001:  افتتاح دفتر مرکزی جدید با مساحت بیش از 5000 متر مربع در Hospitalet de Llobregat (بارسلونا)

در سال 2002: اولین همکاری با یک طراح مد بین المللی

“ما همیشه دوست داشتیم که جهان در مورد مجموعه های ما – روزا کلارا – اطلاعاتی کسب کند.”

در سال 2003: شروع گسترش بین المللی برند با فروشگاه های اختصاصی رزا کلارا در پرتغال و مکزیک اولین نمایش مد در هفته مد عروس بارسلونا ، معتبرترین رویداد مد عروس در جهان

در سال 2005: فروشگاه گل سرسبد Rosa Clará در بارسلون ، به ویژه در یکی از خیابان های اصلی شهر ، افتتاح می شود: Avenida Diagonal با شکوه

رزا کلارا

در سال 2006: همکاری با طراح آلمانی کارل لاگرفلد ، یک نماد مد بین المللی ، برای تولید و توزیع مجموعه های عروس خود در سراسر جهان پائولا اكوئاریا در روز عروسی یكی از طراحی های متناسب با این شركت را به تن كرده است. او بازیگر و مدل اولین عروس مشهور رزا کلارا بود.

در سال 2007: راه اندازی اولین مجموعه کوکتل رزا کلارا

در سال 2008: شرکت تابعه در نیوجرسی ، ایالات متحده آمریکا افتتاح می شود و فروشگاه گل رزا کلارا در مادرید افتتاح می شود. اولین فروشگاه لباس عروس در مادرید در مجلل Calle Velázquez ، در منطقه سالامانکا افتتاح می شود.

در سال 2009: فروشگاه اختصاصی Rosa Clará در پاریس افتتاح می شود.

در سال 2011: رزا کلارا جایزه “IWEC – International Challenge Entrepreneurial Challenge” را از اتاق بازرگانی منهتن دریافت می کند.

در سال 2012: نمایشگاه تجاری در Sant Just (بارسلونا) با 5000 متر مربع فضا برای نمایش  تمام مجموعه های گروه Rosa Clará افتتاح شد و همچنین فروشگاه گل رزا کلارا در میامی افتتاح شد همچنین همکاری با طراح مشهور لباس لوکس لبنانی زهیر مراد یکی دیگر از رویدادهای مهم در این سال بود.

در سال 2014: دفتر مرکزی روزا کلارا در بارسلونا افتتاح می شود شرکت های تابعه در برزیل ، مکزیک و کانادا افتتاح می شوند.

در سال 2015-2017: شرکت های تابعه در آلمان ، انگلستان و فرانسه افتتاح می شوند 2017 فروشگاه های انحصاری در سائو پائولو (برزیل) ، لیما (پرو) و بوگوتا (کلمبیا) باز می شوند.

در سال 2019: رزا کلارا برنده جایزه یک عمر دستاورد جوایز عروس بین المللی Elle می شود فروشگاه گل سرسبد رزا کلارا در مکزیک افتتاح می شود فروشگاه گل سرسبد رزا کلارا در لندن افتتاح شد.

رزا کلارا

در سال 2020: بیست و پنجمین سالگرد تولید برند Rosa Clará ، سالی با تقریبا 140 فروشگاه انحصاری و بیش از 4000 نقطه فروش در بیش از 80 كشور در هر پنج قاره. همچنین شرکت های تابعه در ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک ، برزیل ، آلمان ، انگلیس و فرانسه وجود دارد. همچنین دنی کلارا به شرکت می پیوندد “این زمان بسیار ویژه ای برای خانه و شخص من است ، زیرا تنها پسرم دنی به شرکت پیوسته و درگیر این پروژه فوق العاده می شود” – روزا کلارا

دلایل محبوبیت رزا کلارا :

دلیل محبوبیت رزا کلارا در دنیای فشن و مد این بود که این برند تمام تلاشش را به کار گرفته بود که بتواند سه مفهوم مهم را در طراحی و دوخت لباس‌ها به‌کار بگیرد:

 لطافت و عشق لباس‌های عروس، تناسب لباس عروس، برازندگی و زیبایی.

این برداشت جدید از لباس عروس انقلابی در این صنعت ایجاد کرد و بلافاصله پس از آن برند رزا کلارا در سایر نقاط جهان در دسترس قرار گرفت و به یکی از معدود مارک های لباس عروس در سطح بین المللی و ملی تبدیل شد.

“هنر ، تکنیک ، احساسات و ظرافت در هر لباس عروسی ترکیب شده است” رزا کلارا

همه عروس ها دوست دارند در شب عروسی بهرین و زیبا ترین حالت خود را تجربه کنند. این تجربه زمانی انجام میشود که تناسب، خلاقیت و تفاوتی معقول در طراحی لباسهای عروس به کار رفته باشد. رزا کلارا برای اینکه بتواند عروس‌های  بیشتری را به این حس‌وحال نزدیک کند، همه این ویژگی ها را یکجا در برند شخصی خود جا داد.

خط‌ زدن کلیشه‌ها در کار رزا کلارا با واردکردن تنوع به مدل‌های لباس عروس معنا پیدا کرد. مثلا در میان مدل‌ها و طرح‌های مختلف لباسی که این برند برای عروس‌ها ایجاد میکند انواع مختلف استایل مینیمال ،مدرن و …. یافت میشود.

همکاری این برند با افراد مشهور دنیای مد مانند زُهِیر مراد یا کارل لاگرفیلد به‌واسطه کیفیت و خلاقیتش باعث شد که میزان اعتبار و شهرت جهانی‌ آن بیشتر هم بشود.

هدف اصلی برند رزا کلارا خوشحال‌کردن کسانی است که لباس‌های این برند را بر تن می‌کنند. با این دید و نگاه به طراحی و تولید است که افراد مشهوری از سراسر دنیا برای مراسم مهم خود به‌سراغ رزا کلارا آمده‌اند. لباس عروس همسر لیونل مسی، فوتبالیست معروف هم از سوی همین برند طراحی و دوخته شده است.

راز کلارا به کیفیت و جزئیات توجه زیادی دارد و در کنار اینها تنوع را وارد بازی طراحی می‌کند. برای همین است که موفق ظاهر می‌شود و در میان بهترین‌ها قرار می‌گیرد. اگر رمز موفقیت را از رزا کلارا بپرسید، همین پاسخ را خواهد داد: کیفیت و دقت بسیار.

جوایز و افتخارات برند رزا کلارا

دریافت جایزه کرو دو سن‌ ژردی (Creu de Sant Jordi) از سوی دولت کاتالونیا، در سال ۲۰۱۷

دریافت لقب افتخاری استاد از دانشگاه اتاناما دو گدالاجارا(Autónoma de Guadalajara) در مکزیک، در سال ۲۰۰۸

دریافت جایزه بارسلونا اس مدا (Barcelona és Moda) برای رشد و توسعه بین‌المللی برند، در سال ۲۰۰۹؛

دریافت جایزه مد ماری کلیر(Prix de la Moda Marie Claire) برای توسعه کسب‌وکار، در سال ۲۰۰۶؛

و… .

برند رزا کلارا جوایز زیادی در حوزه کسب‌وکار، طراحی و توسعه مُد و فشن در سال‌های مختلف فعالیتش کسب کرده است. مروری بر فعالیت‌ها و دستاوردهای این برند نشان می‌دهد که کیفیت هیچ‌گاه ارزشش را از دست نخواهد داد.

تعدادی از کالکشن سال ۲۰۲۱ رزا کلارا:

برند رزا کلارا

برند رزا کلارا

کالکشن برند رزا کلارا

کالکشن ۲۰۲۱ لباس عروس رزا

برند رزا کلارا

لباس عروس ساده و زیبا

برند رزا کلارا لباس عروسی ساده و زیبا

همچنین اگر میخواهید نکات طلایی و کلیدی را در هنگام خرید لباس عروس بدانید اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ایده های ست کردن با شلوار جین بگی زنانه

یکی از ترند های معروف و پرطرفدار امسال برای شلوار ، شلوار جین بگی است. …

یک نظر

  1. رزا کلارا برند محبوبمه فقط حیف که خیلی به پول ما گرونه، ممنون بازم از برندهای لباس بنویسید لطفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *