ارزان ترین کشورها برای مهاجرت

قصد مهاجرت دارید اما سرمایه ی کمی برای این هدف دارید؟ می خواهید بدانید بهترین و ارزان ترین کشور ها برای مهاجرت کدام اند؟ ما در اینجا چند مورد از بهترین کشور ها برای مهاجرت ارزان به شما می گوییم. امیدوارم به زودی کشور مورد نظرتان را با مقاله ما پیدا کنید و از ایران به هر کجا که دوست دارید بروید.

 

پاراگوئه

قلب نیمه گرمسیری آمریکای جنوبی که در خشکی محصور است، مرتباً در لیست مهاجرت بازنشستگانی قرار دارد که می خواهند حقوقشان را تمدید کنند. مهاجران به پاراگوئه به خاطر اقتصاد پایدار، مالیات پایین و هزینه پایین زندگی جذب می شوند. با این حال، مانند بسیاری دیگر از کشورهای در حال توسعه، زندگی در آنجا دارای نقاط ضعفی از جمله فساد است.
برای اخذ اقامت دائم، فقط باید سپرده بانکی محلی را حداقل 5000 دلار سپرده گذاری کنید. ویزای سرمایه گذاری با تقریباً دو برابر هزینه در دسترس است. حداقل باید هر سه سال یک بار به پاراگوئه بروید در غیر اینصورت مدارک اقامت شما لغو می شود.
طبق قانون، ساکنان دائمی می توانند ظرف سه سال برای تابعیت پاراگوئه درخواست کنند. با این حال، مهاجران باید روابط محلی قابل توجهی را نشان دهند از جمله ازدواج، مالکیت زمین یا شرکت، اقامت مالی مستمر یا شغل محلی است. علاوه بر این، دانش اولیه زبان اسپانیایی و تاریخ، جغرافیا و سیاست کشور نیز ضروری است.

مهاجرت، ویزا

 

اکوادور
اکوادور کوچکتر از فیلیپین و بزرگتر از انگلستان است و اغلب در لیست پناهگاه های بازنشستگی برای مهاجرت قرار می گیرد. جذابیت این کشور به خاطر چشم انداز متنوع آن است که جنگل آمازون، ارتفاعات آند و بیش از 2200 کیلومتر خط ساحلی را شامل می شود، از جمله جزایر گالاپاگوس غنی از حیات وحش. پاراگوئه همچنین کشوری با تاریخ است که امپراتوری های اینکا و اسپانیا را در خود جای داده است. همچنین با قرار گرفتن در بالای آمریکای جنوبی، یک پایگاه عالی برای کشف کل قاره است.
انتقال به اکوادور با ویزای بازنشستگی آسان است. فقط با ارائه گواهی بازنشستگی، درآمد ماهانه 800 دلار آمریکا را خواهید داشت. می توانید پس از 21 ماه با ویزای اقامت موقت برای اقامت دائم اقدام کنید. از طرف دیگر اقامت از طریق سرمایه گذاری فقط نیاز به قرار دادن 27000 دلار آمریکا در یک بانک اکوادوری دارد.
پس از سه سال اقامت موقت / دائم قانونی، یک فرد خارجی می تواند نامه تابعیت را درخواست کند. با این حال، در عمل، نشان دادن رابطه با کشور مانند اقامت مداوم یا ازدواج ضروری است.

 

بیشتر بدانید: افسردگی پس از مهاجرت چیست؟

 

 

پاناما
پاناما ساخت مهاجرت به خارج از کشور را آسان می کند. آب و هوای استوایی، هزینه پایین زندگی و اعتبار ایمنی قوی، پاناما را به گزینه ای ایده آل برای مهاجرت ارزان تبدیل کرده است.
راه اندازی ویزای ملل دوستانه این کشور گرمسیری در سال 2012 به شهروندان 50 کشور مختلف از جمله ایالات متحده، اکثر کشورهای اتحادیه اروپا، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، نیوزیلند، برزیل، آرژانتین و مکزیک کمک میکند تا با درخواست سریع اقامت دائم آنها موافقت شود.
بازنشستگان می توانند از طرح ویزای pensionado را استفاده کنند. این طرح که در سال 1987 معرفی شد، برای هر کسی که درآمد مستمری مادام العمر حداقل 1000 دلار در ماه دارد، در دسترس است. اگر ملکی به ارزش حداقل 100000 دلار خریداری کنید، این مبلغ به 750 دلار در ماه کاهش می یابد. محدودیت سنی وجود ندارد. شهروندان سالخورده انواع تخفیفات را شامل می شوند، از جمله اقامت در هتل، پروازها و سرگرمی ها.

 

بیشتر بدانید: بهترین کشور ها برای مهاجرت در 2021 کجا هستند؟

 

 

مکزیک
اگر فکر کردن در مورد همه “تاکو”هایی که می توانید بخورید، باعث میشود دهانتان آب بیفتد، مکزیک احتمالا جایی است که باید در مرحله بعدی باشید. این کشور با کیفیت بالای زندگی، سیستم مراقبت های بهداشتی برتر و فرهنگ سرزنده، خانه ی حدود 1.2 میلیون نفر (تخمین سازمان ملل) و 4 میلیون نفر (تخمین های غیررسمی) از مردمی است که بومی مکزیک نیستند.
انواع ویزا و مجوزهای مختلف برای کسانی که قصد انتقال به مکزیک را دارند در دسترس است. آمریکایی ها، اروپای غربی و شهروندان از مناطقی از آمریکای لاتین می توانند تا 180 روز بدون ویزا از مکزیک بازدید کنند. دیگران می توانند با پرداخت 332 دلار ویزا دریافت کنند. یکی از ارزان ترین کشور ها برای سفر و مهاجرت ارزان است. اگرچه این برای کسانی که مشاغل مستقل از موقعیت مکانی دارند مناسب است، اگر می خواهید در یک شرکت مکزیکی کار کنید، به یک اجازه کار 155 دلاری نیاز دارید که می توانید پس از ورود درخواست آن را بدهید. ویزاهای اقامت موقت (چهار ساله) و دائمی برای کسانی که می خواهند بیش از شش ماه اقامت داشته باشند نیز از 40 دلار با توجه به شرایط موجودی بانکی در دسترس است، اما باز هم این ویزا ها اجازه کار نمی دهند. قبل از ورود باید برای ویزای اقامت اقدام کنید. مکزیک یک سیستم امتیاز برای مهاجران معرفی کرده است، اما هنوز جزئیات آن اعلام نشده است.

مهاجرت، ویزا

 

مونته نگرو
مونته نگرو ی کوچک با دهکده های زیبا و قرون وسطایی، تضادهای طبیعی چشمگیر و جذابیت های قایقرانی، بهشتی برای اینستاگرامرها است. مالیات کم و هزینه های کم شروع کار و جمعیت چند فرهنگی به راحتی جذابیت آن را افزایش می دهد. “ریویرا”ی بعدی فرانسه نامیده می شود و 64 میلیونر در آن زندگی می کنند. برای مهاجرت ارزان حتما این کشور را در نظر داشته باشید.
از زمان اعلام استقلال در سال 2006، اقتصاد مونته نگرو با وابستگی به بخشهای جهانگردی و انرژی های تجدید پذیر، تحت سلطه ی خدمات قرار گرفته است. مونته نگرو که یک کشور کاندیدا برای عضویت در اتحادیه اروپا است، دارای رتبه اعتباری پایدار و اقتصادی با نرخ رشد سالانه 4.1٪ است.
هر کسی می تواند برای ویزای اقامت یک ساله در یکی از آسانترین کشورها برای مهاجرت به دلیل شغل، تحصیل، معالجه پزشکی یا جمع شدن خانواده درخواست کند. یکی از آسان ترین راه ها اقامت از طریق اشتغال با تاسیس شرکت و انتصاب خود به عنوان کارمند است. این کشور همچنین برنامه جدیدی را برای شهروندان از طریق سرمایه گذاری راه اندازی کرده است. این مسیر سریعتر (گرچه به طور قابل توجهی گران تر) است و حداقل به سرمایه گذاری حداقل 350،000 یورویی نیاز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وزارت امور خارجه مراجعه کنید.

 

چک
از زمان پیوستن به اتحادیه اروپا در سال 2004، چک اقتصاد خود را بسیار متنوع کرده است و دیگر فقط متمرکز بر تولید نیست. همچین در حال انتقال به بخش های دانش پیشرفته دانش است. بازار کار قوی این کشور به این معنی است که چک در حال حاضر بالاترین نرخ جای خالی در بازار کار را در اتحادیه اروپا دارد (6 درصد)، تقریبا دو برابر بلژیک و آلمان.
بر اساس آمارهای وزارت کشور، خارجی ها کمتر از 5٪ از جمعیت کشور و 11٪ از نیروی کار کشور را تشکیل می دهند. گرچه مهاجران در اینجا بیشتر از شهروندان درآمد کسب می کنند، اما نگرش عمومی نسبت به خارجی ها مثبت است و بیشتر جمعیت از مهاجران که برای زندگی در این کشور دلیل اقتصادی دارند استقبال می کنند. اکثر مهاجران شهروندانی از کشورهای دیگر اتحادیه اروپا هستند که با قرارداد کار نقل مکان کرده اند.

 

ترکیه 

یکی از بهترین و نزدیک ترین کشور ها به ایران برای اقامت ارزان ترکیه است. خیلی از افراد به علت نزدیکی به ایران و اداب و رسوم و زبان متشابه به ما علاقه مند به زندگی در این کشور هستند. که ما از اسان ترین راه ها برای گرفتن اقامت ترکیه به شما می گوییم.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ویزای توریستی انگلیس

شرایط ویزای توریستی انگلیس

ویزای توریستی انگلیس موضوع مقاله امروز مجله نیمه شب است. همانطور که می دانید گردشگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *