وی پی اس امارات مناسب چه کسب و کارهایی است؟

آیا می دانستید که اینترنت شهر دبی منطقه آزاد برای فناوری اطلاعات است؟ اینترنت شهر دبی، به فرمان محمد بن راشد آل مکتوم تاسیس شده است که یک منطقه اقتصادی آزاد و پایگاهی استراتژیک برای شرکت است است که به دنبال بازارهای نوظهور هستند.

دبی دارای بیش از یک و نیم میلیون فوت وسعت اینترنت دارد که بیش از 850 شرکت که بالای 10 هزار کارمند دارند، در آن جا فعالیت می کنند. دبی از شرکت های بین المللی و منطقه ای زیادی میزبانی می کند که آن را تبدیل می کند به یکی از پارک های تجاری برای فناوری اطلاعات و ارتباطات می کند. به همین دلیل، امارات یکی از لوکیشن هایی است که کاربران زیادی در زمان خرید سرور مجازی، به دنبال آن هستند.

اگر شما هم دوست دارید بدانید که خرید سرور مجازی امارات چه مزایایی به دست می آورید و سرور مجازی امارات مناسب چه کسب و کارهایی است، در این مقاله همراهمان باشید.

سرور مجازی امارات چیست؟

سرور یک کامپیوتر بسیار قدرتمند است که به صورت 24 ساعته روشن است و دارای اینترنت پرسرعت است. از آن جایی هزینه سرور بالا است، بسیاری از افراد منابع سرور را تقسیم بندی می کردند و آن را به صورت اشتراکی، یعنی هاست اشتراکی استفاده می کردند. اما از آن جایی که هاست اشتراکی معایب زیادی مانند افت عملکرد و کاهش سرعت سایت و … را دارد، تکنولوژی مجازی سازی مشکل را حل کرد.

این تکنولوژی سرور را به چندین سرور مجازی با منابع و امکانات مستقل شبیه سازی کرد.

سرور ها در شرایط خاصی در دیتاسنترها نگهداری می کنند. زمانی که سرور مجازی که خریداری کرده اید، در دیتاسنتری در امارات باشد، در اینصورت گفته می شود که شما سرور مجازی امارات خریده اید.

از آن جایی که شما در زمان کار با سرور مجازی، از اینترنت دیتاسنتر و کشور امارات استفاده می کنید، آی پی امارات نیز در اختیار شما قرار می گیرد و شما مانند شهروندی که در امارات است، می توانید از سایت های مختلف استفاده کنید.

 

چه کسب و کارهایی می توانند از VPS امارات استفاده کنند؟

بیشتر کسب و کارهایی که با موارد زیر سروکار دارند، سرور مجازی امارات می تواند گزینه مناسبی برایشان باشد:

  • پرداخت های آنلاین خارجی (پی پال)
  • ویزا
  • متخصصان تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات

این افراد نیاز به یک IP کشور امارات دارند تا در زمان انجام کارهای پرداخت آنلاین مانند PayPal و Visa مسدود نشوند و مشکلی در این زمینه برایشان پیش نیاید.

به صورت کلی تمامی کسانی که برای انجام کارشان نیاز به IP امارات متحده عربی دارند، می توانند از سرور مجازی امارات برای این کار استفاده کنند، در اختیار داشتن IP امارات، درست مانند این است که شما در امارات هستید و به اینترنت این کشور متصل هستید. در این صورت مشکلی بخاطر ایرانی بودن شما پیش نمی آید.

خرید سرور مجازی دبی چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

  • می توانید از سرورهایی با جدیدترین سخت افزارها استفاده کنید
  • مجازی سازی حرفه ای
  • برخورداری از لایسنس های نرم افزاری ارزان و رایگان
  • برخورداری از پشتیبانی آنلاین شبانه روزی
  • قیمت و هزینه مناسب که بر اساس نرخ روز ارز محاسبه می شود
  • برخورداری از منابع و امکانات به صورت اختصاصی
  • برخورداری از سرور های مجازی با کیفیت که بالاترین میزان آپتایم را دارند
  • سرعت بالای سایت به خاطر نزدیکی ایران و امارات

سرور مجازی امارات مناسب برای تریدرها

افرادی که به ترید علاقه دارند و دوست دارند که به معاملات مالی مانند فارکس، بایننس، آپ ورک، آمازون، پی پال، بایننس و … بپردازند، می توانند روی VPS دبی سرمایه گذاری کنند و به راحتی حساب خودشان را در این سایت ها ایجاد کنند.

به صورت کلی سرور مجازی مزایای زیادی دارد و به همین دلیل ارائه دهندگان زیادی وجود دارند که سرور مجازی با IP امارات ارائه می دهند.

نقل و انتقالات مالی در سرور خصوصی مجازی امارات

شما می توانید نقل و انتقالات ارزی مانند دلار، یورو و حتی پوند را بدون آن که نیاز به حواله بانکی باشد، از طریق سرور مجازی به راحتی انجام دهید. برای انجام این کارها، شما با IP ایران محدودیت های زیادی خواهید داشت و حتی قادر نخواهید بود به ابتدایی ترین عملکردهای پیپال دسترسی داشته باشید.

اگر کاربران سایتتان از امارات است، سرور مجازی امارات خریداری کنید

اگر سایتی دارید که بیشترین کاربرانتان از امارات است، سرور مجازی امارات بهترین گزینه برای شما است؛ چرا که سرعت سایت بالایی را برای کاربران و مشتریان شما فراهم می کند.

اگر نیاز به برنامه ها و نرم افزاری های خاصی دارید

در صورتی که نیاز به برنامه ها و نرم افزار های خاصی دارید که برای نصب آن ها با محدودیت مواجه هستید، می توانید به راحتی از این سرور برای نصب این برنامه ها استفاده کنید. اگر هم نیاز به برنامه هایی دارید که باید به صورت پیوسته در حال اجرا باشد، گزینه سرور مجازی امارات را امتحان کنید.

از کجا سرور مجازی امارات خریداری کنیم؟

تا اینجای مقاله در مورد سرور مجازی امارات و این که سرور مجازی امارات برای چه کسانی مناسب است، صحبت کردیم. در صورتی که قصد خرید VPS از این لوکیشن را دارید، بهتر است در زمان انتخاب شرکت ارائه دهنده، به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • پاسخگو باشند
  • مسئولیت پذیر باشند
  • سرور مجازی با کیفیت سخت افزاری خوب ارائه دهند
  • معتبر باشند
  • دارای نماد ای نماد و گواهی نامه های معتبر باشند
  • به خوبی شما را راهنمایی کنند

در صورتی که ارائه دهنده ای با چنین مشخصاتی توانستید پیدا کنید، می توانید خرید سرور مجازی امارات را انجام دهید. یکی از ارائه دهندگان معتبری که وی پی اس امارات ارائه می دهند، آسام سرور است که علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته همه روزه، گارانتی عودت وجه تا 3 روز نیز دارند که سبب می شود خیالتان از بابت خرید، راحت باشد.

در صورتی که سوالی در این زمینه دارید یا تجربه ای از خرید سرور مجازی امارات دارید، با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

چرا زنان در ایران به حقوق و دستمزد کم قانع می شوند؟

مشاهدات نشان می دهد که بخش خصوصی تمایل بیشتری برای استخدام زنان دارد و تعداد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *