لوازم آرایشی اورجینال | راهنمای تشخیص و خرید لوازم آرایشی اورجینال

همانطور که می‌دانید متاسفانه در حال حاضر محصولات فیک و تقلبی در بین لوازم آرایشی زیاد شده است. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و حتی فروشگاه‌های آنلاین نیز این محصولات را عرضه می‌کنند. با توجه به این موضوع همه ما باید بتوانیم لوازم آرایشی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم. چون این محصولات می‌توانند سلامت پوست را به خطر انداخته و آسیب جدی به پوست ما بزنند. در حالی که همه ما باید به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت بدهیم. شاید این گونه به نظر برسد که بسیاری از این فروشگاه‌ها به عرضه محصولات اصل می‌پردازند. اما با یک بررسی ساده در سایت‌های برند خارجی متوجه می‌شویم که محصولات اکثر این فروشگاه‌ها اصل  نیستند. در این مقاله از وب سایت نیمه شب به معرفی روش‌هایی برای تشخیص و خرید لوازم آرایشی اورجینال می‌پردازیم.

برای خرید لوازم آرایش اورجینال  اینجا  کلیک کنید.

با اطمینان 100% از سایت نیمه شب لوازم آرایشی اورجینال را خریداری کنید و درصورت اصل نبودن ده برابر پولتان را پس بگیرید.

لوازم آرایشی اورجینال چیست؟

محصولات آرایشی اورجینال یا همان اصل در واقع محصولاتی هستند که توسط شرکت سازنده اصلی محصول تولید می‌شوند. در واقع این محصولات آن‌هایی هستند که تمامی قوانین و فرمولاسیون تولید محصولات آرایشی در آن رعایت شده باشد و بر اساس آن ساخته شده باشند. همچنین  باید بیشترین استانداردهای ممکن در تولید آن‌ها اعمال شده باشد.

لوازم آرایشی اورجینال
لوازم آرایشی اورجینال

با توجه به این تعریف از محصولات و لوازم آرایشی اورجینال پس وقتی گفته می‌شود محصولی اورجینال نیست‚ در واقع به این معنی است که کیفیت لازم را ندارد. در بسیاری کشورها برای کاهش هزینه‌ها و سود بیشتر‚ متاسفانه محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت خیلی پایین‌تر توسط شرکت‌های کپی کننده ساخته می‌شوند. این اتفاق باعث شده که سلامت بسیاری از افراد سلامت تحت تاثیر قرار گرفته و خرید لوازم آرایشی اورجینال سخت شود. پس تا جای ممکن سعی کنید از مصرف محصولات فیک و تحت لیسانس دوری کنید.

خرید لوازم آرایش اورجینال 

تشخیص لوازم آرایشی اورجینال

با توجه به موارد گفته شده‚ یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید برای خرید محصولات آرایشی انجام دهید تشخیص اصل بودن آن‌ها است. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که توسط آن بتوانید محصولات آرایشی اصل را از فیک تشخیص دهید.

ظاهر و بسته بندی محصول

یکی از مواردی که برای تشخیص محصولات آرایشی اصل باید انجام دهید توجه به ظاهر محصول است. برای این کار باید شما پیش از خرید به وب سایت اصلی برند محصول مورد نظر بروید. سپس محصول مورد نظر خود را در آن پیدا کنید. پکیج و بسته بندی محصول را خوب به خاطر بسپارید.  در این بررسی به تمامی موارد مانند رنگ بسته بندی‚ نوع فونت و اندازه نوشته‌های روی محصول‚ کمرنگی و پررنگی نوشته‌های روی محصول و تمامی موارد جزئی دقت کنید و آن‌ها را به خاطر بسپارید. این مورد را در خرید محصول آرایشی در نظر بگیرید.

لوازم آرایشی اورجینال
لوازم آرایشی اورجینال

حتی کمترین عدم انطباق محصول با تصویر اصل آن را به حساب فیک بودن آن بگذارید. اما به یاد داشته باشید که ممکن است محصول فیک باشد ولی بسته بندی آن هیچ تفاوتی با اصل آن نداشته باشد. همچنین مرغوبیت بدنه محصول یکی از مواردی است که شرکت‌های سازنده به آن توجه زیادی دارند. پس بدنه محصولات اصل همیشه از جنس متریال اصل و مرغوب هستند.

قیمت محصول

یکی دیگر از فاکتورهایی که برای تشخیص محصولات آرایشی اصل مد نظر گرفت قیمت آن‌ها است. به یاد داشته باشید که وقتی محصولی توسط شرکت سازنده مثلا با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد‚ اصلا منطقی نیست که همان محصول در ایران به قیمت مثلا ۴۰ دلار به فروش برسد. در نظر داشته باشید که هزینه ارسال و مالیات هم باید به قیمت اصلی محصول اضافه شده باشد. پس به سادگی می‌توان فهمید که محصولی که با این قیمت به فروش می‌رسد تقلبی است. چون هرگز امکان این وجود ندارد که قیمت یک لوازم آرایشی بهداشتی اورجینال بسیار کمتر از نمونه آن در سایت برند اصلی باشد. البته قیمت بالا نیز همیشه تضمین کیفیت بالا نخواهد بود. به یاد داشته باشید که حتی گاهی تخفیف زیاد محصولات نیز نشان دهنده تقلبی یودن آن است. 

قیمت یکی از فاکتورهایی است می‌توان برای تست محصولات اصل مد نظر گرفت. ولی به یاد داشته باشید که در نظر گرفتن این فاکتور به تنهایی کار درستی نیست. به این دلیل که ممکن است فروشندگان محصولات آرایشی تقلبی‚ این محصولات را با قیمت خیلی بالا یعنی به قیمت محصول اصل و یا حتی گران‌تر از آن‌ها به فروش برسانند. پس حتی اگر محصولات آرایشی را با قیمت محصولات اورجینال در بازار پیدا کردید باز هم احتمال تقلبی بودن آن‌ها وجود دارد.

لوازم آرایشی اورجینال
لوازم آرایشی اورجینال

از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید

باید به یاد داشته باشید که حتی برخی فروشگاه های بزرگ نیز به فروش لوازم آرایشی تقلبی می‌پردازند. حتی برخی از آن‌ها ممکن است خودشان هم خبر نداشته باشند. پس بهترین راه این است که برای خرید محصول آرایشی مورد نظر ابتدا به وب سایت سازنده لوازم آرایشی سری بزنید و لیست نمایندگی‌های برند را بررسی کنید. این کار باعث می‌شود که بتوانید با اطمینان محصولات معتبر خریداری کنید. 

برای خرید لوازم آرایش اورجینال  اینجا  کلیک کنید.

 

کیفیت را در نظر بگیرید

محصولات اصل و اورجینال همیشه یک بافت سبک و منسجم دارند. به این معنی که این محصولات روی پوست شما خوب می‌نشینند و جدا جدا و یا ماسیده نمی‌شوند. این محصولات ماندگاری زیادی دارند و همچنین تغییر رنگ نمی‌دهند. محصولات آرایشی اصل بود خوبی دارند ولی هرگز بوی عطر غلیظ هم نمی‌دهند. اگر محصول آرایشی بوی نامطبوع بدهد به معنی فیک بودن و یا منقضی شدن آن است. محصولات اصل ناخالصی ندارند و درخشش نامناسب در آن وجود ندارد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

چه زمان نباید از روغن برای پوست سر استفاده کرد؟

روغن تراپی کف سر یک روش طبیعی و عالی برای تقویت و رفع مشکلات مو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *