چگونه وضعیت آنلاین خود را در واتس اپ مخفی کنیم

در بسیاری از موارد ما دوست نداریم کسی ساعت اخرین بازدید مارا ببیند یا از آن مطلع شود.خصوصا در برنامه واتس اپ که امروزه افراد بسیاری از آن استفاده میکنند.

وضعیت آنلاین یا (last seen) در WhatsApp هنگام استفاده از برنامه به کاربران دیگر می گوید، که آنلاین هستید یا خیر یا در چه زمانی آنلاین بوده اید. اما می توانید آن را خاموش کنید.

اگر نمی خواهید دیگران آخرین بازدید شما را ببینند ، می توانید وضعیت آنلاین WhatsApp خود را پنهان کنید. WhatsApp به طور معمول به همه اجازه می دهد تا وضعیت آنلاین شما را مشاهده کنند ، اما تغییر آن در تنظیمات برنامه آسان است. توجه داشته باشید که اگر میخواهید وضعیت آنلاین خود را در WhatsApp پنهان کنید ، دیگر نمی توانید وضعیت آنلاین دیگران را ببینید.

اگر مرتباً از WhatsApp استفاده می کنید ، به احتمال زیاد وضعیت ورود به سیستم را در کنار نام برخی از مخاطبین خود مشاهده کرده اید. گرچه WhatsApp وضعیت آنلاین شما را به صورت پیش فرض برای همه قابل مشاهده می کند ، اما به راحتی می توانید آن را تغییر دهید.

وضعیت آنلاین در  واتس اپ:

وضعیت آنلاین واتس اپ به کاربران این امکان را می دهد تا آخرین باری که مخاطبینشان در سیستم عامل فعال بوده اند و اینکه آیا در حال حاضر از این برنامه استفاده می کنند را ببینند.

وقتی کسی “آنلاین” (online)  است ، لزوماً به این معنی نیست که پیام شما را دیده است. بلکه به این معنی است که در حال حاضر از این برنامه استفاده می کند. “آخرین بازدید” (last seen) به آخرین باری که فرد از WhatsApp استفاده کرده است اشاره دارد و همچنین به این معنی نیست که آخرین پیام شما را دیده است. تنها راه تشخیص اینکه کسی پیام شما را دیده است یا خیر ، علامت های آبی رنگ موجود در کنار پیام هستند.

واتس اپ

اگر نمی خواهید مخاطبین WhatsApp آخرین بازدید یا وضعیت آنلاین شما را بدانند ، می توانید به راحتی از طریق تنظیمات برنامه وضعیت خود را از دید همه پنهان کنید یا فقط برای مخاطبین خود در دسترس قرار دهید.

توجه: وقتی وضعیت آنلاین WhatsApp خود را پنهان می کنید ، نمی توانید وضعیت دیگران را نیز مشاهده کنید.

در این مقاله نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین خود در WhatsApp آورده شده است.

نحوه پنهان کردن وضعیت آنلاین WhatsApp  در iPhone یا Android :

توجه کنید که عکس اول مربوط به ios و عکس دوم مربوط به سیستم عامل android است.

“تنظیمات” (settings) را از فهرست پایین صفحه انتخاب کنید.

عکس مربوط به ios:

عکس مربوط به اندروید:

واتس اپ

روی «تنظیمات» در پایین ضربه بزنید و گزینه “حساب” ( Account) را انتخاب کنید.

واتس اپ

 

واتس اپ

برای دسترسی به حساب خود ، روی نمادی شبیه کلید ضربه بزنید.  در صفحه حساب ، “حریم خصوصی” (Privacy) را پیدا کرده و انتخاب کنید.

“حریم خصوصی” را از لیست گزینه ها انتخاب کنید. و  برای تغییر وضعیت آنلاین خود روی “Last Seen” ضربه بزنید.

واتس اپ

واتس اپ

گزینه “Last Seen” را در بالا انتخاب کنید . شما دو گزینه برای پنهان کردن وضعیت آنلاین یا “آخرین مشاهده” دارید – می توانید فقط “مخاطبین من” را برای دیدن وضعیت خود انتخاب کنید یا “هیچ کس” وضعیت شما را ببیند.

عکس مربوط به اندروید:

واتس اپ

برای پنهان کردن وضعیت WhatsApp خود انتخاب کنید.  هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید ، بسته به انتخاب شما ، وضعیت آنلاین یا “آخرین بازدید” شما فقط برای مخاطبین قابل مشاهده خواهد بود یا هیچکس نمیتواند انرا ببیند.

.اگر میخواهید اطلاعاتی درباره آخرین آپدیت تلگرام کسب کنید اینجا کلیک کنید

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

اسم گروه خفن

اسم گروه دوستانه دخترانه و پسرانه

با گسترش دنیای مجازی؛ لزوم وجود گروه ها نیز بیش از پیش احساس شد زیرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *