چه کفشی را با چه لباسی ست کنیم؟

کفش یکی از مهم ترین اجزای تیپ و شخصیت شماست. اکثر خانمها کفش های زیادی دارند اما نمیدانند چه کفشی را با چه لباسی ست کنند. بسیاری از افراد معتقد اند کفشها شخصیت شما را بازگو میکنند. پس انتخاب کفش و ست کردن آن با لباسهایتان بسیار واجب و ضروری است.

در این مقاله میخواهیم چگونگی ست کردن کفش را با لباسهایتان بررسی کنیم.

رنگ کفش را در نظر بگیرید.

کفش و لباس

1.رنگ کفش را متناسب با لباس خود انتخاب کنید. سعی کنید از کفشهایی که رنگ متضاد لباس شما دارند دوری کنید. هنگام پوشیدن لباسی با رنگ پررنگ ، از کفش پاشنه دار و یا تخت ساده مشکی استفاده کنید. اگر قرار است کفش دیگری بپوشید، از نظر برخی از افراد زیبا به نظر نمی آید.

2.با پوشیدن کفش های روشن تر، ذوق و زیبایی را به یک لباس ساده اضافه کنید. با جفت شدن یک کفش پاشنه بلند قرمز با لباس مشکی یا قهوه ای، استایل خود را تکمیل کنید.
اگر یک بلوز ساده و شلوار یا شلوار جین خنثی دارید، یک کفش مجلسیبا طرحی مانند پوست تمساح امتحان کنید.

3.اگر لباس چند رنگی می پوشید، رنگی را در لباس خود پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر یک بلوز با الگوی هندسی و دارای رنگهای بنفش و صورتی پوشیده اید، یک کفش بنفش برای ست کردن با آن در نظر بگیرید.

4.از تطبیق دقیق رنگ خودداری کنید. از سر تا پا یک رنگ ثابت نپوشید. اگر بلوز آبی و دامن آبی دارید، از پوشیدن کفش آبی پرهیز کنید.

5.سایه های مختلف را در نظر بگیرید. اگر بلوز صورتی روشن دارید، سعی کنید به جای کفشی در همان سایه صورتی، یک کفش تخت یا پاشنه دار سرخابی را امتحان کنید.

6.رنگهای استاندارد را برای محل کار خود انتخاب کنید. سعی کنید کفش های چرم قهوه ای یا مشکیتان را در دفتر کار خود بپوشید. خاکستری و سرمه ای نیز گزینه های خوبی برای دفترکار است.

کفش های مناسب فصل را انتخاب کنید.

ست کردن کفش با لباس

1.در فصل بهار انعطاف پذیر باشید. در این فصل می توانید کفشهای زمستانی و تابستانی را انتخاب کنید.

2.در تابستان از کفشهای سبک استفاده کنید. تابستان زمان لذت بردن از صندل و اسپادریل است. فقط حتماً از آنها را بدون جوراب و یا با جوراب کالج بپوشید.

3.در پاییز از کفشهای مناسب استفاده کنید.  همچنان که کمد لباس شما به لباسهای زمستانی تغییر میکند می توانید تا حدودی انعطاف پذیر باشید، اما از صندل و اسپادریل خودداری کنید. آنها با پارچه ها و رنگ های سنگین تر پاییز مطابقت ندارند.

4.کفشهای کاربردی را برای زمستان انتخاب کنید.  لوفر و چکمه را انتخاب کنید. برای جلوگیری از لیز خوردن از پهن بودن پاشنه کفش اطمینان حاصل کنید.

انتخاب پاشنه مناسب.

کفش و لباس

1.کفشها با پاشنه های استیلتو را با لباس هایی که به درازتر شدن پای شما کمک می کند مانند دامن های مداد و شلوارهای باریک ست کنید. استیلتو توهم طول بیشتر را ایجاد می کند، و باعث می شود پاهای شما حتی باریک تر و جذاب تر شوند.

2.برای یک گزینه متنوع تر، کفش پاشنه کوتاه را انتخاب کنید. پاشنه های بچه گربه ای برای دفترکار مناسب به نظر می رسند در حالی که برای یک شب بیرون آمدن به اندازه کافی زنانه به نظر نمی رسند.

3.اگر پای کوتاهی دارید از پاشنه بلند ساق دار یا بند T خودداری کنید. زیرا این ساق باعث میشود پای شما کوتاهتر بنظر برسد.

4.اگر پای کوتاهی دارید از پاشنه هایی که بیش از چهار اینچ قد دارند اجتناب کنید. کفش های پاشنه بلند باعث انعطاف پذیری بیشتر عضله ساق پا می شوند که باعث می شود پای شما باریک تر نشان داده نشود.

5.اگر پای بزرگی دارید از پاشنه های بیضی شکل یا انگشتان مربع استفاده کنید. از پاشنه های مخروطی یا نوک تیز که ممکن است در نهایت باعث بزرگتر به نظر رسیدن پاهای شما شود، خودداری کنید.

انتخاب صندل

1.برای داشتن ظاهری متنوع و زنانه، یک جفت صندل پاشنه کوتاه انتخاب کنید. از صندل های پاشنه کوتاه میتوانید تقریباً با هر طول دامن یا طول شلوار استفاده کنید.

2.دفعه دیگر که لباس سیاه مشکی یا لباس شب خود را می پوشید، یک جفت صندل بند دار و پاشنه بلند در نظر بگیرید.

3.صندل های پیاده روی را با لباس های معمولی بپوشید. شلوارک، شلوار کاپری و برخی از سارافون هارا با صندل های پیاده روی بپوشید.

4.از صندل های پاشنه دار استفاده کنید تا لباس های شما کمی زیبا به نظر برسند. به عنوان مثال ، سعی کنید یک جفت صندل پاشنه بچه گربه ای را با دامن جین و بلوز متناسب تطبیق دهید تا لباس شما تکمیل شود.

انتخاب کفش تخت

1.از کفش های تخت هنگام پوشیدن دامن های تا زانو یا بالای زانو ، شلوار کاپری یا شورت برمودا استفاده کنید.از پوشیدن کفش های تخت با دامن بلند خودداری کنید.

3.از پوشیدن کفشهای تخت همراه با شلوارهای تنگ نیز خودداری کنید ، مگر اینکه باسن باریکی داشته باشید. در غیر این صورت، پاهای شما متناسب بنظر نمی آید.

4.از پوشیدن کفشهای تخت در دفترکار یا سایر محیط های حرفه ای خودداری کنید. ممکن است شما یک سبک رسمی مانند یک کفش تخت ساده ساخته شده از چرم مشکی یا قهوه ای انتخاب کنید.

5.برای برخی از موارد نیمه رسمی کفشهای تخت را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، سعی کنید یک جفت کفش تخت را با یک سارافان زیبا برای یک مهمانی باغ یا یک مهمانی در فضای باز تطبیق دهید.

انتخاب چکمه

1.چکمه های خود را برای پاییز و زمستان ذخیره کنید. چکمه ها تصاویری از هوای سردتر را تداعی می کنند و از رسیدن هوا سرد به پای شما جلوگیری کرده و باعث گرم شدن پاهای شما می شوند.

2.یک جفت چکمه پاشنه کوتاه با شلوار راسته یا شلوار جین تیره بپوشید. پاشنه این بوت به شما کمک می کند تا پای شما را دراز کند.

3.وقتی می خواهید شیک به نظر برسید اما از لیز خوردن در پیاده روهای یخی می ترسید ، یک جفت چکمه پاشنه بلند با پاشنه های پهن در نظر بگیرید.

انتخاب آکسفورد و لوفر

1.یک جفت آکسفورد یا کفش راحتی برای دفتر کار در نظر بگیرید. لوفر به عنوان یک سبک محافظه کارانه تقریباً برای هر محیط حرفه ای مناسب است. آنها می توانند با شلوار و همچنین لباس و دامن زیبا باشند.

2.آکسفورد تخت یا پاشنه کوتاه با شلوار بپوشید.

 

انتخاب کفشهای کتانی و کفش ورزشی

1.کفشهای ورزشی را با لباس های اسپرت ست کنید.

2. از کفشهای دویدن یا سایر کفش های کاملاً ورزشی برای پوشیدن روزمره خودداری کنید. و سعی کنید در روزمره از کفش های کتانی استفاده کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

زیباترین و پرحاشیه ترین لباس‌های جشنواره فیلم ونیز 2022

هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از ۳۱ اوت (۹ شهریور) تا ۱۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *