راهنمای خرید واتراستاپ، اسپیسر، رابیتس در شهر مفتول

خرید اسپیسر

اسپیسرها قطعاتی پرکاربرد از جنس پلاستیک یا بتن هستند. همانطور که از نام این محصول مشخص است، در صنعت ساختمان‌سازی به عنوان فاصله‌نگهدار استفاده می‌شوند. وظیفه اصلی این قطعه ایجاد کاور بتن است. این قطعه پیش از شروع عملیات بتن‌ریزی به میلگرد اتصال داده می‌شود و به این طریق پوششی از بتن بین سطح قالب و میلگرد ایجاد می‌کند که به کاور میلگرد معروف است. پوشش بتن روی میلگرد یکی از مواردی است که در مبحث نهم مقررات ملی ساختمان به آن اشاره شده و جزو ملزومات اجرای هر پروژه عمرانی می‌باشد. از مزایای ایجاد کاور میلگرد می‌توان به جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی در اثر رطوبت و افزایش طول عمر مفید سازه اشاره کرد. اسپیسرها نقش بسیار مهمی در افزایش عمر سازه‌های بتنی دارند زیرا ایجاد پوشش بتن کافی را برای سازه فراهم می‌کنند. قیمت اسپیسر ها مناسب است و در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند. این قطعات دارای کاربردهای مختلفی در صنعت ساختمان‌سازی هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده در فونداسیون‌ها، سقف‌ها، دیوارها، ستون‌ها و … اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید اسپیسر با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید، می‌توانید به وب‌سایت شهر مفتول به نشانی https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن 37556-021 مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خرید اسپیسر

خرید واتراستاپ

واتراستاپ که به آن نوار آب بند نیز گفته می‌شود، دارای انواع متنوعی است که بر اساس نوع کاربری، شرایط اجرایی و محدودیت‌های اجرایی انتخاب می‌شود. برای ساخت هر یک از انواع این محصول مواد خاصی استفاده می‌شود که سبب می‌شود هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشند و بر اساس نیازهای هر سازه نوع آنها انتخاب گردد.

واتراستاپ‌ها از لحاظ نوع سیستم عملکردی آب‌بندی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  1. واتراستاپ PVC یا لاستیکی

  2. واتراستاپ منبسط شونده بنتونیتی

  3. واتراستاپ لاستیکی

واتراستاپ‌های PVC در فرم‌ها و سایزهای متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و بر اساس نوع مفصل و سازه انتخاب می‌شوند. واتراستاپ‌های PVC در مقایسه با نوع لاستیکی قابلیت جوش‌پذیری بالاتری دارند و از نظر اقتصادی نیز به صرفه‌تر هستند. به طور معمول از این نوع آب بند در پروژه‌هایی که در مجاورت سیالات ترکیبات نفتی و یا دیگر سیالات هیدروفوبیک هستند، استفاده می‌شود. این نوع از نوار آب بند در دو نوع تخت و حفره‌دار تقسیم بندی می‌شود. نوع تخت آن برای آب‌بندی درزهای اجرایی به کار برده می‌شود و دارای آجی یک طرفه است. نوع حفره‌دار این محصول برای درزبندی درزهای انبساطی و انقباضی استفاده می‌شود و به دلیل وجود حفره میانی و قابلیت تغییر شکل زیاد، مانع عبور آب در اثر جابجایی درزها می‌شوند. این واتراستاپ‌ها در مقاوم‌سازی سازه در برابر فشارهای هیدرولیکی و جابجایی عرضی و طولی بسیار کمک‌کننده هستند.

واتراستاپ

برای درزبندی جاهایی مثل دور لوله‌ها، درزهای اجرایی غیرقابل پیش‌بینی و یا جاهایی که ضخامت بتن کم است، بایستی از واتراستاپ‌های منبسط شونده نواری استفاده شود. این نوع درزها، درزهای سردی هستند که نمی‌توان برای درزبندی آنها از دیگر انواع درزبندها استفاده کرد. این محصول از جنس بنتونیت سدیم است. واتراستاپ بنتونیتی در نوع منبسط شونده این محصول قرار دارد که پس از تماس با رطوبت به میزان زیادی حدود ۴۰۰ درصد متورم می‌شود. قیمت خرید واتراستاپ بنتونیتی به توجه به خاصیت ارتجاعی آن متغیر است.

خرید رابیتس

از دیگر محصولات پر فروش شهر مفتول می‌توان رابیتس را نام برد. این محصول در حقیقت نوعی سقف کاذب ساخته شده از ورق‌های گالوانیزه مشبک است. این نوع محصول فولادی در صنعت ساختمان‌سازی دارای کاربرد گسترده‌ای است. رابیتس یا راویز از نظر ظاهری با ورق ساده فلزی متفاوت بوده و دارای چشمه‌هایی در اندازه‌های متفاوت است. قیمت رابیتس بر اساس تعداد ستون‌ها و اندازه‌ی چشمه‌های آن تعیین می‌شود. به این صورت که هرچه تعداد ستون و یا وزن آن بیشتر شود، قیمت نهایی آن نیز بالاتر خواهد بود.رابیتس که نام انگلیسی آن expanded metal است، دارای ویژگی‌های مثبت فراوانی است و به همین دلیل در کاربردهای متنوع از آن استفاده می‌شود. این محصول در چشمه‌ها شکل‌های مختلف دایره‌ای، مربع و لوزی تولید و به بازار عرضه می‌شود. در ایران چشمه‌های رابیتس بیشتر در ظاهری شبیه به متوازی‌الاضلاع با دو زاویه حاده (تند) و دو زاویه منفرجه (باز) تولید می‌شود.

رابیتس

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، این ورق مشبک به دلیل داشتن مزیت‌های بسیار، کاربردهای گسترده‌ای دارد. اما در حالت کلی بیشترین کاربرد آن مربوط به صنعت ساخت و ساز است. این محصول به طور عمده برای انجام گچ‌کاری سقف، سیمان‌کاری نما و همچنین نگه‌داری ملات به منظور سنگ‌کاری استفاده می‌شود. خرید رابیتس بر اساس نیاز شما و هدفی که از رابیتس‌کاری دارید انجام می‌گیرد. با توجه به تنوع این محصول، برای خرید رابیتس بایستی به وزن و تعداد ستون آن توجه کرد و بر اساس موقعیتی که ما می‌خواهیم از آن استفاده کنیم، وزن و تعداد ستون را تعیین کنیم. شما می‌توانید این محصول پرکاربرد را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از شهرمفتول خریداری کنید.

خرید مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه در واقع همان مفتول سفید است، که به عنوان یکی از محصولات پوشش داده شده با روش گالوانیزاسیون شناخته می‌شود. این فرآیند، به معنای پوشش دادن مفتول سیاه با لایه‌ی گالوانیزه است که به مفتول یک مقاومت بیشتر در برابر عوامل خورنده‌ی محیطی، مانند اکسیداسیون و زنگ زدگی، می‌بخشد. دو روش اصلی برای گالوانیزه کردن مفتول وجود دارد: گرم و سرد. در هر دو روش، هدف اصلی ایجاد یک پوشش مقاوم و ماندگار بر روی مفتول است. در روش گرم، مفتول‌ها در حمامی از روی مذاب غوطه‌ور می‌شوند. این فرآیند باعث ایجاد پوششی ضخیم و یکنواخت بر روی مفتول می‌شود که به طور قابل ملاحظه‌ای مقاومت آن را افزایش می‌دهد. این نوع مفتول برای محیط‌های بیرونی که در معرض عوامل جوی قرار دارند، مناسب است. در روش سرد، پوشش روی با استفاده از فرآیندهای الکتروشیمیایی بر روی مفتول اعمال می‌شود. این روش معمولاً برای کاربردهای داخلی و جایی که نیاز به مقاومت بسیار بالا نیست، استفاده می‌شود. این نوع مفتول‌ها نسبت به نوع گرم نازک‌تر و سبک‌تر هستند. مفتول گالوانیزه به دلیل مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی، به طور گسترده‌ای در صنایع ساختمانی استفاده می‌شود. مقاومت بالای این محصول در برابر آب شور، از مزایای بزرگ آن در این صنعت است. مفتول گالوانیزه به دلیل پوشش روی که دارد، مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و اکسیداسیون دارد. این ویژگی به ویژه در محیط‌های مرطوب و صنعتی بسیار مهم است. یکی از مهم‌ترین مزایای مفتول گالوانیزه، دوام و طول عمر بالای آن است. این محصول در برابر خراش، ساییدگی و حتی آتش‌سوزی مقاوم است، که آن را به یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع مختلف تبدیل کرده است. با توجه به طول عمر و مقاومت بالای مفتول گالوانیزه، استفاده از آن در بلند مدت اقتصادی‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. این محصول نیاز به نگهداری و تعمیرات کمتری دارد، که هزینه‌های جانبی را به شدت کاهش می‌دهد. برای خرید مفتول گالوانیزه، بهتر است از تأمین‌کنندگان معتبر و باسابقه استفاده کنید.

درباره‌ی زهره موحدی

همچنین ببینید

ایده دکوراسیون فرانسوی

ایده‌های خلاقانه برای سبک دکوراسیون فرانسوی در خانه

دکوراسیون فرانسوی یکی از سبک‌های دکور مطرح اروپایی است که از شاخصه‌های لوکس و اشرافی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *