بهترین برند ایمپلنت | بهترین مارک ایمپلنت

چکیده : امروزه ایمپلنت های دندانی توسط برندهای گوناگون در کشور های مختلف تولید می شوند که هرکدام از این برند ها دارای تکنولوژی مخصوص به خود می باشند

 

ایمپلنت های دندان دارای انواع مختلفی می باشند که برای انتخاب بهترین ایمپلنت دندان باید ابتدا باید بدانیم که ایمپلنت های دندانی از لحاظ چه فاکتور هایی با یکدیگر تفاوت دارند. بهترین ایمپلنت دندان برای شما به نسبت شرایط و بودجه شما تعیین می شود. مهم ترین فاکتور های بهترین ایمپلنت دندان برای شما شامل زیر است :

  • برند ایمپلنت دندان
  • ساختار و نوع ایمپلنت
  • جنس روکش ایمپلنت

برند ایمپلنت دندان

امروزه ایمپلنت های دندانی توسط برندهای گوناگون در کشور های مختلف تولید می شوند که هرکدام از این برند ها دارای تکنولوژی مخصوص به خود می باشند و برند های ایمپلنت دندان از لحاظ ضمانت ، کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند.

ایمپلنت های کره ای

ایمپلنت های کره ای، از دسته محبوب ترین ایمپلنت ها و همچنین اقتصادی هستند. این ایمپلنت ها در کنار اینکه کیفیت بسیار بالایی که دارند ، هزینه های بسیار مناسبی دارند و قیمت ایمپلنت کره ای از ایمپلنت های کره ای ارزان تر می باشد

برند ایمپلنت دندان AnyOne

برند ایمپلنت دندان AnyOne یکی دیگر از برند های ایمپلنت شرکت محبوب Megagen است. شرکت Megagen در سال 2002 آغاز به کار کرد. هدف آن ها ارائه روش های به روزتر برای دندان پزشکان و بیماران در شاخه های مختلف ایمپلنت دندان و به طور کلی عرصه دندان پزشکی بوده است.

برند ایمپلنت دندان NeoBiotech

برند نیوبایوتک یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید و ارائه محصولات ایمپلنت در صنعت دندان پزشکی نوین است. از زمان تاسیس آن که به سال 2000 بر می گردد ، همواره به دنبال راه کار هایی جدید در تک تک مراحل کاشت ایمپلنت دندان حول و محور شعار همیشگیشان که ساده ، امن و سریع هم برای دندان پزشک و هم برای بیمار است ، بوده اند. امروزه محصولات این شرکت در بیش از 60 کشور جهان مورد استفاده است.

برند ایمپلنت دندان SewonMedix

برند ایملپنت دندان SewonMedix از برند های مطرح و شناخته شده کره می باشد که در کشور ما نیز محبوبیت دارد و استفاده می شود. این کمپانی از سال 2000 تأسیس و از سال 2006 فعالیت در زمینه ایمپلنت دندان را آغاز کرده است و همواره در حال پیشرفت در عرصه دندان پزشکی و اللخصوص ایمپلنت دندان بوده است. کیفیت ایمپلنت های برند نسبتاً خوب است. مخصوصاً اگر بودجه کافی برای ایمپلنت های بسیار گران قیمت سوییسی و مانند آن ها را ندارید.

ایمپلنت اروپایی

ایمپلنت های اروپایی ، از دسته ایمپلنت ای نسبتا گران اما با کیفیت بسیار بالا هستند . این ایمپلنت ها اکثرا ساخت کشور های سوئیس و آلمان و فرانسه می باشد .

ایمپلنت سوییسی

ایمپلنت سوئیسی از دسته ایمپلنت های بسیار با کیفیت و محبوب در سطح جهان میباشند که با آن ها آشنا خواهیم شد.

برند ایمپلنت دندان Straumann

برند ایملپنت دندان Straumann نماد ایمپلنت سوییسی و مظهر کیفیت و مقاومت این کشور در زمینه تولید و توسعه ایمپلنت دندان است که توسط تعداد زیادی متخصص و دانشمند دهان و دندان همواره در حال پیشرفت است. به عنوان یکی از بزرگترین قطب های جهانی ایمپلنت دندان با ارائه راهکار ها و تکنولوژی های جدید و مدرن همواره در حال تغییر حد و مرز های مراقبت از دهان و دندان هستند. هدف های این شرکت الهام از طبیعت ، رشد و پیشرفت همه روزه در زمینه علم ، مهندسی بی نظیری سوییسی ، استفاده از تکنولوژی های دیجیتالی و ارائه سرویس های آسان و همه گیر است. با عدم قناعت، این شرکت همیشه در حال کار و تحقیق بر روی روش های جدیدی برای توسعه علوم دندان پزشکی و ایمپلنت دندان بوده و یکی از بزرگترین پیشرو های این زمینه بوده است.

قیمت ایمپلنت اشترومن

این نوع ایمپلنت ها انواع مختلفی همچون iti  دارند و برای دریافت قیمت ایمپلنت iti  و ایمپلنت های Straumann و ایمپلنت فوری دارند . مقاله زیر مراجعه کنید تا از قیمت انواع آن مطلع شوید

برند ایمپلنت دندان SIC

در سال 2003 این شرکت توسط آقای شیلی و گروهی از متخصصین و دکتران و مهندسین در شهر باسل تشکیل شد. تولید محصولات و کار بر روی تکنولوژی و پیشرفت آن در کشور های سوییس و آلمان انجام می گیرد. امروزه برند SIC در زمینه ایمپلنت دندان در سطح جهان بسیار شناخته شده است. علاوه بر تکنولوژی و کیفیت بالای محصولات ، نرخ موفقیت بالا در محصولات این شرکت نیز حائز اهمیت است.

ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت المانی از رقبای اصلی ایمپلنت های سوییسی و آمریکایی می باشند و دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند . قیمت ایمپلنت های آلمانی را از طریق برند های زیر می توانید دنبال کنید .

 

برند ایمپلنت دندان HumanTech

برند ایمپلنت دندان HumanTech ریشه اش به سال 1948 باز می گردد. گوستاو هاتزل شرکتش را در اشتوتگارت آلمان در این سال تأسیس کرد. از همان سال های ابتدایی فعالیت خود را در زمینه های درمانی آغاز کردند.

در طول سال های کوتاه این شرکت آلمانی به سرعت پیشرفت کرد و تبدیل به یکی از محبوب ترین و بزرگترین شرکت های ایمپلنت دندان در آلمان و جهان شد.

ایمپلنت آمریکایی

ایمپلنت های امریکایی از بهترین نوع ایمپلنت و با کیفیت ترین ایمپلنت ها در جهان می باشد که در پایین با برند های آن و قیمت ایمپلنت امریکایی آشنا خواهیم شد.

تمامی محصولات این شرکت در کشور آلمان تولید و عرضه می شود و هدف آن ها رضایت 100% بیماران از عمل و آسایش و راحتی آن ها می باشد.

پیشرفت روز افزون آن ها نوید دست آوری به تکنولوژی های جدید در زمینه ایمپلنت دندان را می دهد.

برند ایمپلنت دندان Zimmer Biomet

برند ایمپلنت دندان Zimmer Biomet توسط شرکتی با همین نام در سال 1927 تأسیس شد و در سال 2015 به درآمدی بالغ 336 میلیون دلار دست یافت. آن ها با شرکت Biomet 3i ادغام شدند تا در نهایت Zimmer Biomet را تشکیل دادند.

سوالات متداول

  1. کدام شرکت های مشهور به ساخت ایمپلنت های تیتانیومی می پردازند؟

    استرامان و نوبل بیوگر از برترین و معروف ترین شرکت های سازنده می باشند. همچنین شرکت هایی مانند زیمر بیومت نیز در این زمینه شهرت دارند.

  2. کدام کشور ها بهترین سازنده های ایمپلنت دندان می باشند؟

    آمریکا و سوئیس از جمله کشور های برتر و درجه یک در ساخت ایمپلنت های دندانی با کیفیت و مرغوب می باشند.

  3. شرکت های سازنده ایمپلنت در ایران کدام اند؟

    در ایران دو شرکت سینابایونیک و کیمیا کاشت اطبا به ساخت و ارائه ایمپلنت های با کیفیت می پردازند.

  4. آیا انتخاب برند ایمپلنت دندان بر نتیجه نهایی کاشت آن اثرگذار است؟

    بله، قطعا این طور است، اما باید گفت که بیش از 80 درصد نتیجه درمان به انتخاب یک متخصص ایمپلنت خوب بستگی دارد. در صورتی که شما درمان خود را به دست یک دندانپزشک غیر مجرب بسپارید، هیچ تضمینی برای نتیجه درست و مطلوب درمان وجود نخواهد داشت.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

داروی درمان دیابت متفورمین

داروی درمان دیابت متفورمین

دیابت به عنوان یک بیماری مزمن، زمانی رخ می‌دهد که لوزالمعده دیگر قادر به ساخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *