معرفی برند لورآل

در این مطلب قصد داریم که به معرفی برند محبوب  لورآل بپردازیم. لورآل یک شرکت مراقبت و زیبایی فرانسوی است که دفتر مرکزی آن در پاریس قرار دارد.

لورآل بزرگترین شرکت آرایشی بهداشتی جهان است و فعالیت هایی را در زمینه رنگ مو ، مراقبت از پوست ، ضد آفتاب ، آرایش ، عطر و مراقبت از مو انجام می دهد.

تاریخچه لورال:

در اوایل قرن 20 ، اوژن پل لوئیس شوئلر ، شیمی دان جوان فرانسوی، فرمول رنگ مویی را به نام Oréale کشف کرد. شوئلر محصولات خود را فرموله و تولید نمود ، سپس تصمیم گرفت آنها را به آرایشگاه های پاریس بفروشد. در 31 ژوئیه 1919 ، شوئلر شرکت خود را به ثبت رساند ، (شرکت رنگ موی ایمن فرانسه).

سپس این شرکت به برند L’Oréal تبدیل شد که شرکتی در زمینه زیبایی بود. در سال 1920 ، این شرکت سه شیمی دان استخدام کرد. تا سال 1950 ، تیم 100 نفره شد.

معرفی برند لورآل

در سال 1984 اعضای تیم به هزار رسید و امروز تقریباً 88000 نیرو را از آن خود کرده است. L’Oréal فعالیت خود را در زمینه رنگ مو و زیبایی آغاز کرد ، اما این شرکت به سرعت به شرکتی با محصولات بهداشتی و آرایشی ارتقا یافت.

در حال حاضر L’Oréal بیش از 500 مارک تجاری و هزاران محصول منحصر به فرد را در همه بخش های بهداشتی و زیبایی به بازار عرضه نموده است از جمله: رنگ مو ، اسپری های حالت دهنده مو ، محصولات مراقبت از بدن و پوست ، مواد پاک کننده ، مواد آرایشی و رایحه ها و عطرها.

محصولات این شرکت در طیف گسترده ای از کانال های توزیع ، از آرایشگاه ها و عطاری ها گرفته تا هایپر – و سوپرمارکت ها ، مراکز بهداشتی / آرایشی ، داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی یافت می شود.

انقلاب شرکت لورآل 

در سال 2020 ، لورآل با همکاری با پیشگام بیوشیمی فرانسوی کاربیوس روشی را برای حل مواد زائد پلاستیکی  محصولاتش با استفاده از آنزیم ها اختراع نمود. روش آنها به این صورت بود که پوشش محصولات این برند به طبیعت آسیب نزند و قابل جذب در طبیعت باشد.

شعار شرکت لورآل

شرکت لورآل از سال 1909 فعالیت خود را از پاریس آغاز نمود و از آن زمان تاکنون سه بار تغییر شعار داشته است . در ابتدا برند لورآل با شعار “چون ارزشش را دارم” فعالیت و فروش خود را آغاز نمود. سپس شعار خود را بعد از چندین سال به “چون ارزشش را داری” تغییر داد.

سپس به این تغییر شعار هم راضی نشد و آن را برای بار سوم که شعار اخیر وی هم هست به شعار : “چون ما ارزشش را داریم تغییر داد.”

البته این شعار ویژه محصولات بزرگسالان است و این شرکت برای محصولات مرتبط با کودکان خود نیز شعار جداگانه ای دیگر را اعلام نمود تحت عنوان :”چون ما هم مهم هستیم.”

از آنجایی که این شعارها حس ارزشمندی و مهم بودن را به مشتری القا می کند بنابرین در افزایش فروش محصولات برند لورآل هم بی تاثیر نیست و باعث عرضه و تقاضای بالایی گردیده است.

معرفی محصولات برند لورآل

محصولات برند لورآل به 6 دسته مهم تقسیم می شوند:

  • محصولات آرایشی برند لورآل
  • محصولات مراقبت از پوست برند لورآل
  • محصولات مراقبت از موی برند لورآل
  • محصولات مختص آقایان برند لورآل
  • محصولات مختص بانوان برند لورآل
  • محصولات مختص کودکان برند لورآل

محصولات آرایشی برند لورآل:

این دسته شامل محصولات بسیاری است از جمله :

رژ لب مایع، رژ لب جامد، کرم پودر، ریمل، خط چشم مویی، خط چشم ماژیکی، مداد چشم، خط لب، مداد ابرو، رژگونه، سایه چشم، کانسیلر، پنکک، اسپری صورت، و ….

معرفی برند لورآل

معرفی محصولات مراقبت از پوست برند لورآل

این دسته شامل محصولات بسیاری است از جمله :

شیر پاک کن، سرنگ های مراقبت از پوست، ژل بهداشتی مخصوص شسشتو و ضدعفونی، آب میسلار، معرفی برند لورآل،اسکراب شکر، تونر صورت، سرم ضد چین و چروک پوستی، کرم های حجم دهنده صورت، کرم ها و ژل های آب رسان، کرم های مرطوب کننده، ماسک های صورت، و ….

معرفی محصولات مراقبت از موی برند لورآل

این دسته شامل محصولات بسیاری است از جمله :

ژل مو، چسب مو، تافت مو، روغن مو،شامپوهای نرم کننده، شامپوهای حالت دهنده، شامپوهای مخصوص موهای چرب،شامپوهای مخصوص موهای خشک،رنگ مو، تثبیت کننده های رنگ مو، شامپوهای مراقبت از مو، ماسک مو، شامپو تقویت کننده، شامپو ضد ریزش مو، شامپو ضد شپش، و ….

معرفی محصولات مختص آقایان برند لورآل

این دسته شامل محصولات بسیاری است از جمله :

فوم و ژل اصلاح، افتر شیو یا مایع ضدعفونی کننده بعد از اصلاح، کرم های مرطوب کننده، انواع مام و عرقگیر جامد و مایع، شامپو بدن، محصولات پر پشت کننده ی موها و ریش ها، کرم های ضد پیری و ضد چین و چروک پوست، اسکراب صورت، چسب مو، تافت مو، ژل مو، معرفی برند لورآل، کرم های ضد لک و جوش، کرم های دور چشم، اسپری های خوشبو کننده، عطرهای لورآل

معرفی محصولات مختص بانوان برند لورآل

این دسته شامل محصولات بسیاری است از جمله :

کیت رنگ مو، شامپو مو، پرایمر مات کننده پوست، ژل آب رسان، معرفی برند لورآل، کرم ضد چین و چروک، ماسک موی ترمیم کننده، اسپری ضد تعریق بدن، اسپری خوشبو کننده بدن، مام بدن، کرم دور چشم، کانسیلر، تونر پاک کننده، پیشبند آرایشگری، معرفی برند لورآل، سرم مو، شامپو صاف کننده مو، پالت هایلایتر، کرم تغذیه رسان مو، شامپو ضد ریزش مو، و ….

معرفی برند لورآل

محصولات مختص کودکان برند لورآل

این دسته شامل محصولات بسیاری است از جمله :

مسواک کودکان، خمیردندان کودکان، اسپری خوشبو کننده بدن کودکان، اسپری ضد تعریق کودکان، معرفی برند لورآل، شامپو بچگانه، کرم های نرم کننده، ضد آفتاب بچگانه، ژل شستشو، صابون بچگانه

بهترین ویژگی محصولات برند لورآل چیست ؟

اگر شما هم یکی از خریداران ثابت محصولات این برند شوید، در نتیجه به دلیل اینکه این برند سالها امتحان خود را به خوبی پس داده و دارای کیفیت بالایی است دارای مشکلات پوست و مویی نخواهید شد علی الخصوص کودکان که پوست و مویی حساس و لطیف دارند.

علاوه بر این ، یکی دیگر از مزایایی که محصولات برند لورآل دارد این است که همیشه با قیمت مناسب و قابل یافت در همه ی فروشگاه های مجازی و واقعی وجود دارند. البته این مسئله در ایران متفاوت است و یافتن لوازم آرایش اوریجینال در ایران سخت است.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

درشت کردن چشم با آرایش

11 ترفند درشت کردن چشم با آرایش

چشم های بزرگ در نوع خود زیبا هستند و یک موهبت الهی محسوب می شوند. …

2 نظر

  1. یعنی هر چی از خوبی این برند بگی کم گفتی .
    برندیه که هیچ وقت نه تقلبی داشته نه فیک
    همه محصولاتش اصله اصله

    • عاطفه عرفان

      بله همینطوره محصولات لورال عالین. ولی حتما برای خرید محصولات اصل دقت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *