معرفی برترین اپلیکیشن های کتاب صوتی اندروید

در دنیای امروزی بسیاری از کتاب های خوب وجود دارد و هر کدام از آنها در حد خود بسیار مفید و لذت بخش هستند و از آنجایی که وقت همه ما بسیار کوتاه است و ما هرگز وقت کافی برای مطالعه نداریم از این رو قرن بیست و یکم با یک راه حل فوق العاده به میدان عمل آمد و محصول فوق العاده ای را دنیای دیجیتال به مردم متمدن ارائه کرد و آن محصول چیزی نبود جز  برنامه کتاب های صوتی برای سیستم عامل اندروید که مزیت این کتاب صوتی بر کسی پوشیده نیست و ما چند هدیه از کتاب های صوتی خوب را به یادگار برایتان گذاشته ایم.

بهترین اپلیکیشن کتاب صوتی اندروید

معرفی برترین اپلیکیشن های کتاب صوتی اندروید

1- اپلیکیشن Audible

این اپلیکیشن دارای گنچینه ی عظیم کتاب های صوتی ، پادکست ها و داستان های صوتی و در واقع دارای یک کتابخانه عظیم بیش از 180k است. اگرچه بارگیری این برنامه رایگان است ، اما شما با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه شروع خواهید کرد و سپس می توانید اشتراک خریداری کنید یا عناوین جداگانه را خریداری کنید. این کتاب پرفروش ترین کتابهای معاصر ، داستانی و غیر داستانی و راویان مشهور برنده جایزه را برای شما ارائه می دهد و ویژگی های پخش با پشتیبانی چند وظیفه ای ، سرعت متغیر ، پیمایش فصل و موارد دیگر از ویژگی های بسیار خوب آن است.

2- اپلیکیشن Amazon Kindle

Amazon Kindle بدون شک محبوب ترین برنامه کتابخوان است که از کتاب صوتی نیز پشتیبانی بومی دارد. جالب است که آمازون صاحب Audible است ، بنابراین شما می توانید همه چیز را از آنجا به همراه قالب کتاب قابل خواندن دریافت کنید. همچنین میلیون ها کتاب صوتی و میلیون ها کتاب منظم نیز وجود دارد که تقریباً به همین روش کار می کند و طرفداران کتاب صوتی می توانند از طریق پرداخت اشتراک ماهانه مبلغی به این سیستم عامل دسترسی نامحدود داشته باشند.

3- اپلیکیشن LibriVox

LibriVox با انتخاب بیش از 24000 کتاب صوتی رایگان و دسترسی نامحدود ، گوش دادن به کتاب های صوتی را به یک لذت تبدیل می کند. این برنامه همچنین به عنوان مجری کتاب های پرفروش و کلاسیک ، برخی از کتاب های چاپ شده را برای کسانی که به دنبال چیزی در خارج از کتاب هستند ، ارائه می دهد. از مزایای این برنامه این است که در این برنامه کتابها می توانند بصورت اینترنتی پخش شوند یا بعداً برای استفاده آفلاین بارگیری شوند و کاربران می توانند براساس عنوان ، کلمه کلیدی یا ژانر اثر را جستجو کنند و حتی کاربرانی که متمایل هستند می توانند به یک راوی خاص گوش دهند و یا انتخاب ها را محدودتر نمایند.

از ویژگی های ممتاز دیگر این اپلیکیشن می توان به بوک مارک های نامحدود ، تایمر خواب و پشتیبانی از Android Auto ، Google Cast و کنترل های بلوتوث اشاره کرد و خریدهای درون برنامه ای به برخی از نسخه های جدید ، پرفروش ها و کارهای حرفه ای می تواند دسترسی یاید و در حال حاضر نسخه ممتاز این برنامه نیز در دسترس است و به طور کلی اپلیکیشن LibriVox  گزینه مناسبی برای مبتدیان است.

4- اپلیکیشنSmart AudioBook Player

این برنامه صوتی اساساً برای پخش کتابهای صوتی که قبلاً بارگیری یا وارد تلفن خود کرده اید ، طراحی شده است که شامل نشانک گذاری ، ابزارک های کنترل (برای صفحه اصلی و صفحه اطلاع رسانی) ، سرعت پخش متغیر ، مکث خودکار ، پشتیبانی Chromecast و صرفه جویی در پیشرفت است. یک ویژگی خوب این اپلیکیشن سازماندهی کتاب های شما با افزودن جلد هنری و سایر اطلاعات است که باعث زیبایی کتابخانه می شود همچنین استفاده از نسخه اصلی آن رایگان است اما برای تهیه آن قبل در صورت بروز بودن برنامه ، می توانید ویژگی های برتر این نسخه را به مدت 30 روز دریافت کنید.

5- اپلیکیشن Audiobooks.com

Audiobooks.com دارای یک برنامه بومی برای گوش دادن به کتابهای صوتی و پادکست های جدید با دسترسی نامحدود به بیش از 6000 عنوان کاملا رایگان است. با این وجود ، برای دسترسی به یک فهرست برتر با انتخاب بیش از 1000،000 برای انتخاب ، باید هزینه اضافی پرداخت کنید. با کمال تعجب ، این یک برنامه پادکست عالی با بیش از 700000 قسمت پادکست است که شما می توانید بهترین های هر دو بخش را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که کتاب های صوتی این اپلیکیشن را می توان از طریق داده های تلفن همراه یا Wi-Fi پخش کرد یا در دستگاه تلفن همراه بارگیری کرد و نکته حائز اهمیت این است که با استفاده از این اپلیکیشن کاربران می توانند بوک مارک های سفارشی ، از جمله نظرات و یادداشت ها ، رتبه بندی و بررسی عناوین و همگام سازی گوش دادن در دستگاه ها را ایجاد کنند.

6- اپلیکیشنVoice Audiobook Player

این اپلیکیشن یک برنامه کتاب صوتی رایگان و اساسی برای Android است که کاملاً دسترسی به آن آزاد است و هیچ تبلیغ و ظاهری تمیز و ساده بر اساس طراحی آیکن ها ندارد و شما حتی می توانید پوشه ای حاوی پرونده به آن اضافه می کنید و از آن خارج شوید! این برنامه می تواند آخرین موقعیت مکانی شما را به خاطر بسپارد و سرعت پخش را تنظیم کند و داشتن تایمر خواب و نشانک ها در این برنامه از جمله سایر ویژگی های آن می باشد.

7- اپلیکیشنSanity Audio Apps

برنامه کتاب صوتی Sanity Audio Apps بیش از 12000 کتاب صوتی رایگان را برای گوش دادن از طریق پخش جریانی از طریق اینترنت ارائه می دهد که شما می توانید به کمک آن همزمان هم کتاب گوش دهید و هم بخوانید. این اپلیکیشن ، برنامه ای است که فقط عناوین عمومی را در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین در آن به جای پرفروش ترین کتابهای ادبی ، شما به کارهای ادبی کلاسیک مانند غرور و تعصب ، شرلوک هولمز ، آثار شکسپیر و موارد دیگر دسترسی دارید در مجموع این نوع هم یکی دیگر از برنامه های کتاب صوتی رایگان است که در صورت متناسب بودن با هدفتان می توانید آن را تهیه نمایید.

8- اپلیکیشنListen Audiobook Player

Listen Audioobook Player یک برنامه غیر رایگان است. با این حال کاربران ، آن را بعنوان یکی از برنامه های سرشار از ویژگی های حرفه ای می شناسند و به کمک این اپلیکیشن می توان به صورت دستی یک پوشه اصلی را تعیین نمود ، یا برنامه می تواند به طور خودکار اسکن کتاب ها را انجام دهد و حتی می توان به کمک آن انواع تنظیمات پخش کننده را از جمله سرعت پخش متغیر (0/5 تا 4 برابر) ، تنظیم سکوت، کنترل پیچ و افزایش صدا ، اکولایزر و تعادل ، جلد جلد کتاب قفل صفحه و موارد دیگر را تغییر داد.

از مزایای دیگر این برنامه آن است که همواره از بسیاری از قالب ها پشتیبانی می کند و با android auto در برخی زمینه ها مانند تنظیم کنترل حرکت، تنظیم مجدد تایمر خواب ، جستجو و مشاهده نشانک ، ایجاد یک کلیپ صوتی از قسمت خاصی از کتاب و اشتراک گذاری با دوستان بصورت خودکار ، کار می کند و نوع بارگیری آن به این صورت است که کاربران می توانند کتابهای صوتی را از Librivox به طور مستقیم دریافت کنند.

اپلیکیشن کتاب صوتی در اندروید

9- اپلیکیشن OverDrive

Overdrive ،به عنوان یک برنامه کتاب صوتی ، ایده بسیار متفاوتی دارد زیرا کاربران می توانند با کارت یا بدون کارت عضویت از کتابخانه ، موسسه یا مدرسه شرکت کننده ثبت نام کنند. مزیت استفاده از کارت کتابخانه این است که بیش از 30،000 کتابخانه در سراسر جهان برای ارائه کتاب های صوتی و کتاب های الکترونیکی با OverDrive همکاری کرده اند. به همین دلیل ، چون عناوین به موقع از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما معرفی می شوند ، می توان از هزینه های دیرهنگام خودداری نمود.

10- اپلیکیشنDownpour

Downpour یکی از جدیدترین برنامه های کتاب صوتی است که کتابهای صوتی پیشنهادی که دارد را می توان به مدت 30 یا 60 روز از کتابخانه کتابهای صوتی برای فروش اجاره نمود. از مزایای این اپلیکیشن آن است که کاربران می توانند با پخش آفلاین که از طریق Wi-Fi یا شبکه های تلفن همراه در دسترس است ، به کل کتابخانه خود دسترسی داشته باشند که نحوه استفاده از آن به این صورت است که ضمن پشتیبانی از بارگیری پس زمینه ، این برنامه پخش می شود و از دیگر مزایای آن می توان به پیشرفت آهنگ ، ذخیره خودکار مکان و همگام سازی آسان اشاره کرد.

11-کتاب راه

کتاب راه یک اپلیکیشن مناسب برای خوتندن کتاب میباشد.شما میتوانید در آن ایجاد حساب کنید و اگر این نرم افزرا از گوشی شما پاک شود پس از نصب مجدد و ورود با حساب کاربر خود اطلاعاتتان بازمیگردد و میتوانید به صور هم زمان در تبلت، گوشی و لپتاپ از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن کتاب صوتی اندروید

 

 

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *