آشنایی با مزایا و کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون

کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون به گونه ای است که آن را به ماده اصلی جهت ساخت صابون تبدیل کرده است. سیلیکات سدیم به عنوان یک ترکیب معدنی در صابون و تمامی شوینده های بر پایه فسفات قابل استفاده می باشد. در واقع سیلیکات سدیم یک ماده اساسی و کاربردی در صنایع مختلف به شمار می آید، از  این رو از جایگاه و اهمیت خاصی در صنایع تولید برخوردار است.

نگاهی بر مزایای کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون

قبل از آشنایی با مزایای کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون بهتر است بدانید قرن های متمادی است که از این ماده جهت ساخت صابون استفاده شده است. در واقع این ماده کاربردی دارای بیشترین کاربرد و استفاده برای جدا نمودن ذرات چربی و معلق نگه داشتن آن ها هستند. در واقع استفاده از سیلیکات سدیم در ساخت صابون مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد. یکی از این مزیت های مهم و قابل توجه صرفه جویی در هزینه تولید می باشد. همچنین استفاده از سیلیکات سدیم از ترشیدگی صابون جلوگیری می کند.

از دیگر مزایای اصلی و مهم سیلیکات سدیم افزایش قدرت پاک کنندگی صابون است. همچنین از این ماده در صابون به عنوان یک ماده ضد تجمع استفاده می شود. کنترل ویسکوزیته نیز از دیگر مزیت های سیلیکات سدیم در ساخت صابون به شمار می آید. بهتر است بدانید سیلیکات سدیم به عنوان بافر قلیایی در ساخت صابون کاربرد دارد. در ضمن این ماده امولسیون کننده صابون محسوب می شود. از دیگر قابلیت های این ماده پیشگیری از خوردگی می باشد.

کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون

آشنایی با کاربردسیلیکات سدیم در ساخت صابون

بهتر است بدانید سیلیکات سدیم از کاربرد بسیار بالایی در صنایع مختلف برخوردار است. از کاربردهای بسیار مهم این ماده مهم و کاربردی می توان به استفاده از آن جهت ساخت شوینده های مختلف اشاره کرد. کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون به گونه ای است که یکی از اجزای بسیار مهم و کاربردی در ساخت انواع صابون ها محسوب می شود.

در واقع از سیلیکات سدیم اغلب به عنوان یک ماده منعقد کننده برای دیگر اجزای پودرهای شوینده استفاده می شود. شرکت های شوینده  با استفاده از این ماده قادرند مواد تشکیل دهنده شوینده مایع را به پودر تبدیل نمایند. به نوعی می توان گفت از این ترکیب به منظور ایجاد یک محیط خنثی و بافر در تولید مواد شوینده استفاده می گردد.

ترکیب معدنی سیلیکات سدیم قادر است محیط اسیدی را از بین ببرد، زیرا این ترکیب مانع از خوردگی در مخازن صنعت می شود. همچنین امروزه از این نوع ماده علاوه بر تولید صابون جهت تولید انواع مایع ظرفشویی و لباسشویی نیز استفاده می شود. متخصصان از این ماده اغلب به عنوان کاهش دهنده سختی آب استفاده می کنند. در واقع استفاده از این ماده پایین آمدن سختی پتاسیم و منیزیم را به دنبال دارد. از دیگر کاربردهای این ماده تولید محصولات شوینده بر اساس فسفات است. مطالب ذکر شده خود نمایانگر کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون می باشد.

کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون

تولید این ماده با کیفیت توسط شرکت صنایع سیلیکات ایران

بهتر است بدانید شرکت صنایع سیلیکات ایران با تولید سیلیکات سدیم با کیفیت و مرغوب توانسته نیاز صنایع مختلف را به خوبی مرتفع سازد. این مرکز با سابقه با داشتن کادری مجرب و کارآزموده و با استفاده از تجهیزات پیشرفته توانسته سیلیکات سدیم را با کیفیت بسیار بالایی تولید و به بازار عرضه کند.

همچنین شرکت صنایع سیلیکات ایران با استفاده از روش های استاندارد بین المللی اقدام به تولید این ماده نموده است. با انتخاب این مرکز نام آشنا و شناخته شده می توان از کیفیت بالای این محصول آسوده خیال بود. در واقع این مرکز به عنوان بهترین حامی و پشتیبان برای شركت های مصرف كننده شناخته شده است.

از آنجا که کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون و انواع مواد شوینده بسیار زیاد می باشد، از اینرو شرکت صنایع سیلیکات ایران توانسته نیاز اغلب شرکت های تولید کننده مواد شوینده را به بهترین شکل برآورده سازد. با انتخاب این مرکز نام آشنا می توانید انواع سیلیکات سدیم را با قیمت مناسب و کیفیت بالایی تهیه نمایید. استفاده از سیلیکات سدیم مرغوب و با کیفیت نقش بسیار مهمی در تولیدات صنایع مختلف دارد. از آنجا که کاربرد سیلیکات سدیم در ساخت صابون از جایگاه بالایی برخوردار است، از اینرو نمی توان از هر مرکزی آن را تهیه و خریداری کرد.

نکاتی که قبل از خرید آب شیشه باید بدانید!

https://iransilicate.com/

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

شمعدان مسی آلمیس

چیزهایی که باید درباره ظروف مسی بدانید!!!

فلز مس به عنوان یکی از اولین فلزات شناخته شده، از قدیم‌الایام مورد توجه بوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *