سایت هایی که کورس آنلاین برگزار میکنند

سایت هایی که به صورت آنلاین کورس برگزار میکنند به شما کمک می کنند دوره هایی را در خانه ی خود یاد بگیرید. دوره های این وب سایت ها توسط دانشگاه های برتر ارائه می شود و بدون سرمایه گذاری زیاد می توانید یک موضوع خاص را یاد بگیرید. این وب سایت ها کتابهای صوتی، تصویری، مقالات و کتابهای الکترونیکی زیادی را برای افزایش دانش شما ارائه می دهند. این سیستم عامل ها شما را قادر می سازد تا بهترین دوره های آنلاین را فرا بگیرید.

1.Coursera

سایت

Coursera یک سایت آموزشی رایگان است که دوره های MOOC را از دانشگاه های معروف ارائه می دهد. همه دوره های Coursera شامل سخنرانی های ویدئویی از قبل ضبط شده ای است که می توانید در صورت مناسب بودن تماشا کنید. Coursera برنامه هایی همراه با دانشگاه ها دارد که به شما امکان می دهد مدرک کارشناسی ارشد یا تخصص بگیرید. شما می توانید دوره های مختلف کالج را بدون هیچ مشکلی شرکت کنید.
این سایت برنامه های رایگان را از موسسات معتبر ارائه می دهد. دوره های موجود در چنین سیستم عامل هایی توسط یک دانشگاه پیشرو طراحی شده است.

2.Udemy

یودمی یک سایت آموزش آنلاین است که به شما کمک می کند دوره هایی را برای موضوع هایی مانند تجارت، طراحی، بازاریابی و غیره ایجاد کنید. شما می توانید با یادگیری از کتابخانه گسترده دوره های مختلف، مهارت های جدید بیاموزید. موضوعاتی که در Udemy موجود هستند با دستورالعمل های تخصصی آموزش داده می شوند. طرح کلی دوره ها را می توان در همه دستگاه های متصل به اینترنت مشاهده کرد. برای گذراندن دوره ها نیازی به هیچ گونه پیش نیازی ندارید.

3. Udacity

سایت

پلت فرم آموزش آنلاین Udacity به شما کمک می کند در دوره هایی را در زمینه های مختلف مانند توسعه، تجارت، طراحی، بازاریابی و… شرکت کنید.
دوره هایی که در سایت Udacity وجود دارد توسط مدرسان متخصص آموزش داده می شود. Udacity دوره های با کیفیت خوبی ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا برای مصاحبه آماده شوید.

4. Edx

Edx یکی از بهترین ارائه دهندگان دوره های آنلاین رایگان است. این دوره ها در سطح دانشگاه انواع رشته ها را ارائه می دهد. می توانید موضوعات مختلفی مانند علوم کامپیوتر، زبان، علوم داده، مهندسی و موارد دیگر را آموزش ببینید.
این سایت دارای یک دنباله موضوعی هفتگی است. این آموزش شامل یک فیلم کوتاه همراه با تمرینات است. این پلتفرم آموزش های ویدئویی را ارائه می دهد که مشابه گروه بحث در دانشگاه و یک کتاب درسی است. این یک انجمن گفتگوی آنلاین دارد که در آن دانش آموزان می توانند سوالات را برای دستیاران آموزشی ارسال کنند.

5. LinkedIn Learning

LinkedIn Learning وب سایتی است که دوره های ویدئویی را ارائه می دهد که توسط متخصصان تدریس می شوند. می توانید از این وب سایت برای دسترسی به حداکثر 15000 دوره در بیش از هفت زبان موجود به صورت رایگان و با اشتراک استفاده کنید.
دوره های رایگان LinkedIn به شما این فرصت را می دهد تا بدون صرف هزینه ای، از متخصصان صنعت بیاموزید. این دوره های آموزشی LinkedIn برای مبتدیان، زبان آموزان متوسط ​​و متخصصان بسیار مناسب است. دوره های آموزش LinkedIn همراه با گواهینامه ها در رشته های مختلفی از جمله تجارت، توسعه شخصی، کارآفرینی، دوره های آنلاین طراحی و فناوری در دسترس هستند.

6. Skillshare

سایت

Skillshare یک پلت فرم آنلاین است که شامل موضوعات متعددی در رابطه با طراحی گرافیک، علوم داده، تجارت الکترونیکی، تجزیه و تحلیل و… است. این وب سایت به شما کمک می کند کلاسهایی را پیدا کنید که برای زندگی واقعی طراحی شده اند. کلاسها در Skillshare توسط متخصصان برگزار می شود. این سایت به شما کمک می کند بدون هیچ زحمتی در تجارت خود رشد کنید.

7. Alison

آلیسون یک سایت آموزش آنلاین رایگان است که به شما گواهی پایان دوره را نیز ارائه می دهد. موضوعاتی که این سایت ارائه می دهد تجارت، فناوری، بهداشت و موارد دیگر است. آلیسون از طریق آموزش آنلاین به شما کمک می کند تا مطالعه کنید، یاد بگیرید و گواهینامه بگیرید. این دوره های مختلف مربوط به زبان های خاص مانند انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و عربی را ارائه می دهد.

8. Khan Academy

سایت

آکادمی خان یک وب سایت مطالعه است و بسیار مفید برای مطابقت با اهداف یادگیری شما. از این بستر رایگان می توان برای زبان آموزان و معلمان استفاده کرد. این سایت شامل تمرینات زیادی برای یادگیری است. منابع این سایت به صورت آنلاین و همچنین در برنامه در دسترس است. محتوای آکادمی خان به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی و … موجود است.

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

یک نظر

  1. این ویبسایت خیلی عالی برای یادگیری زبان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *