ده تا از بهترین برنامه ها برای ورزش در خانه

تمرین در باشگاه آسان است؛ میروید باشگاه تا ورزش کنید. با این وجود می توانید با کمی نظم و نگرش درست از خانه هم نتیجه بگیرید. تلفن هوشمند شما می تواند شما را در حین تمرینات منزل خود راهنمایی کند. ما لیستی از اپ ها را انتخاب کردیم که برای افراد در سطوح مختلف به تجهیزات کمی نیاز دارند.

5 Minute Yoga

  • رایگان با پرداخت درون برنامه ای

یک اپ ساده یوگا با تمرینات سریع و آسان. شما هر جلسه را با لیستی از حالت های مختلف ایجاد می کنید و پنج دقیقه سریع می دوید. این امر برای مبتدیان یا افرادی که فقط پنج دقیقه وقت دارند تا یوگا انجام دهند بسیار عالی است. هزینه های اشتراک نیز بسیار مناسب است؛ می توانید یک بار 8.49 دلار پرداخت کنید و دیگر هرگز نگران آن نباشید.

BodBot

  • رایگان با پرداخت درون برنامه ای

یک برنامه مربی شخصی دیجیتال. این اپ به شما امکان می دهد تقریباً درهر محیطی تمرینات ورزشی را انجام دهید. از جمله خانه که ممکن است تجهیزات خاصی نداشته باشد. برنامه های زیادی از این دست در Google Play وجود دارد اما چیزی که این اپ را خاص میکند این است که براساس بازخورد شما تغییر می کند؛ همچنین از مواردی مانند Google Fit پشتیبانی میکند.

اپ

Daily Workouts

  • رایگان با پرداخت درون برنامه ای

یک اپ ساده برای تمرینات ساده در منزل. تمرینات این برنامه از پنج دقیقه تا نیم ساعت طول می کشند و رژیم هایی برای مردان و زنان هم دارد. این برنامه همچنین شامل بیش از 100 تمرین است که قسمت های مختلف بدن را هدف قرار می دهد. از ویژگی های دیگر آن میتوان به ویدیوهای آموزشی در مورد هر تمرین، یک تایمر همراه با پشتیبانی آفلاین و..
اشاره کرد. نسخه کامل (19.99 دلار) برنامه، برنامه های تمرینی بیشتر، تمرینات بیشتر، تمرینات با تجهیزات را اضافه می کند و تبلیغات را از بین می برد. این توسعه دهنده همچنین یک سری برنامه های دیگر برای گروه های عضلانی خاص و همچنین یوگا دارد.

Down Dog

  • رایگان با پرداخت درون برنامه ای

5 دقیقه یوگا یک تجربه ساده است که بیشتر برای افراد مبتدی یا کسانی است که سرشان شلوغ است. Down Dog تجربه کاملی از یوگا است. این اپ از موقعیت های مختلف یوگا، برنامه های مختلف ورزشی، پشتیبانی آفلاین و پشتیبانی از شش زبان برخوردار است. افراد با تقریباً همه مهارت ها احتمالاً می توانند از این اپ استفاده کنند. بدیهی است که برای یوگا به هیچ وسیله ای احتیاج ندارید؛ اما اگر بتوانید از آمازون یا Walmart استفاده کنید، تشک یوگا را توصیه می کنیم. قیمت اشتراک کمی گران است، اما اگر این را بخشی از زندگی روزمره خود کنید، چندان بد نیست.

Fitify

  • قیمت: 5.49 دلار در ماه

اپ Fitify یک برنامه تمرینی در منزل است که با تجهیزات محدودی کار می کند. شما می توانید تمرین های مختلفی را بیابید که از هیچ وسیله ای استفاده نمیکنند یا اگر هم بکنند از وسایلی است که به راحتی در دسترس هستند مانند کتری و وردنه و… . این اپ در مجموع دارای 850 تمرین، تمرین های 15 دقیقه ای، جلسات ریکاوری، پشتیبانی آفلاین و موارد دیگر است.

Fitness22

  • رایگان با پرداخت درون برنامه ای

یک توسعه دهنده در Google Play با چندین برنامه عالی تمرین در خانه است. محصول پرچمدار برنامه اصلی تمرین در خانه است. این اپ تمرینات متنوعی را برای انتخاب دارد، یک پایگاه داده بزرگ از تمرینات مختلف و یک سری موارد اضافی زیبا مانند نشانه های صوتی برای کمک به شما در زمان تغییر تمرینات. برخی از برنامه های دیگر توسط توسعه دهنده شامل دو برنامه در حال اجرا برای آموزش از راه دو ، یک برنامه تمرین بدنسازی و برنامه های آموزشی برای رفتن از صفر به 100 و… است.

اپ

Leap Fitness

  • رایگان با پرداخت درون برنامه ای

یکی دیگر از توسعه دهندگان در Google Play است که دارای چند برنامه تمرینی در خانه است. اپ پرچمدار آن باعث می شود که در خانه تمریناتی انجام شود که نیاز به تجهیزات کمی دارند، از جمله برنامه های گرم کردن و بازیابی. همچین شما می توانید تمرین را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. برنامه برای هر تمرین حاوی راهنماهای ویدئویی و انیمیشن است. این توسعه دهنده همچنین برنامه هایی برای کاهش وزن، سیکس پک، یادآوری خوردن آب آشامیدنی و حتی برنامه ای برای کشش ها دارد. برنامه اصلی دارای گزینه های رایگان زیادی است و در صورت نیاز به نسخه ی اصلی به پرداخت ماهیانه 9.99 دلار نیاز دارید.

برنامه های MapMyFitness

  • رایگان با پرداخت درون برنامه ای

یک توسعه دهنده در Google Play با چهار اپ تمرین خانگی بسیار عالی. این برنامه ها شامل Map My Ride ، Map My Walk و Map My Run است. هر سه این برنامه ها اساساً کار یکسانی را انجام می دهند. می توانید مسیر دویدن، مسیر پیاده روی یا مسیر دوچرخه سواری خود را ترسیم کنید. سپس مسیرها را طی کنید، آمارها را مقایسه کنید و سعی می کنید پیشرفت کنید. چهارمین برنامه توسعه دهنده، Map My Fitness ، یک برنامه بدنسازی است.

You Are Your Own Gym

  • قیمت: 4.99 دلار

یکی از بی نظیرترین اپ های تمرینی در منزل. به تجهیزات تمرینی واقعی نیاز ندارد. با این حال، از وسایل روزمره منزل برای کمک به تمرینات استفاده خلاقانه می کند. به عنوان مثال، می توانید از حوله و دستگیره در استفاده کنید تا یک حرکت اسکات ترکیبی مرتب انجام دهید. این برنامه شامل بیش از 200 تمرین است که هر کدام راهنمایی در مورد چگونگی انجام آنها دارند. همچنین در قبال پرداخت هزینه اضافی، تمریناتی به سبک DVD در Google Play موجود است. این اپ قطعاً چیزی متفاوت از آنچه در اکثر برنامه های دیگر می یابید است و هزینه ای یکپارچه و بدون اشتراک دارد.

Zombies, Run!

  • رایگان با پرداخت درون برنامه ای

این اپ یک بازی ورزشی جذاب است. هنگامی که برنامه فعال است، شما به سادگی برای پیاده روی یا دویدن در اطراف بلوک می روید. این برنامه درحالی که شما فاصله میگیرید، داستانی از زامبی ها را برای شما تعریف می کند. به همین خاطر، از طریق جادوی داستان سرایی، شما به جای اینکه فقط به دنبال یک پیاده روی یا دویدن باشید، از زامبی های گرسنه و خشن فرار میکنید. این بازی شامل بیش از 300 ماموریت داستانی برای انجام است.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

گوشی سامسونگ

لیست قیمت گوشی سامسونگ

سامسونگ بدون شک بزرگ ترین نام در دنیای اندروید است و اگر قصد خرید یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *