تیک آبی اینستاگرام بر چه اساسی است؟

با روند ساخت سریع و آسان حساب های شبکه های اجتماعی ، تعیین اینکه آیا افرادی که دنبال میکنیم واقعاً همان کسانی هستند که می گویند ، دشوار است. بنابراین از کجا بفهمیم افرادی که دنبال میکنیم اشخاصی حقیقی هستند؟ مثلا در صورتی که بیانسه یا برند نایک دنبال میکنیم از کجا بفهمیم واقعی هستند و اشخاص متفرقه آن پیج را مدیریت نمیکنند؟ جواب شما با یک تیک آبی در اینستاگرام داده میشود.

یکی از راه های تعیین حقیقی بودن یا نبودن حساب ، جستجوی نشان تأیید یا همان تیک آبی است. این تیک به طور معمول به عنوان علامت چک شده نشان داده می شود. اما شکل نماد رسمی ممکن است بسته به بستر رسانه های اجتماعی متفاوت باشد. نشان های تأیید ، درواقع اعتبار افراد مشهور ، چهره عمومی یا مارک تجاری را تأیید می کنند.

تیک آبی اینستاگرام instagram

یک علامت یا یک تیک ساده در کنار نام نمایه شما می تواند تفاوت زیادی در مورد افزایش تعداد دنبال کنندگان و آگاهی از برند شما ایجاد کند. اصلی ترین سیستم عامل های اجتماعی که دارای این نشان هستند عبارتند از:

  • توییتر
  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • یوتیوب

اما از بین همه سیستم عامل ها ، به دست آوردن تیک آبی اینستاگرام چالش برانگیزترین است.

منظور از تیک آبی اینستاگرام چیست؟

همانطور که در بالا نشان داده شده است ، حساب های تأیید شده اینستاگرام دارای یک نشان آبی با علامت تیک در کنار نام نمایه افراد هستند. این نشان در جستجوها و هنگامی که صاحب حساب روی پستی کامنت میگذارد ، نشان داده می شود. این نشان ، حساب شخص را به عنوان حسابی رسمی یا مکانی برای کسب و کار می شناسد.

تأیید اینستاگرام از جعل هویت جلوگیری می کند. به همین دلیل حساب های تأیید شده برای افراد مشهور ، چهره های عمومی یا مارک های جهانی منحصر به فرد است. هدف بعدی از این علامت گذاری این است که به کاربران کمک کند مارک های مورد علاقه خود را به راحتی در شبکه های اجتماعی پیدا کنند.

مزایای تأیید شدن در اینستاگرام چیست؟

افزایش اعتبار:

تأیید شدن در اینستاگرام اعتبار برند شما را افزایش می دهد. با توجه به اینکه کمتر از 1٪ حساب ها تأیید شده اند ، داشتن نشان آبی و بررسی توسط نام نمایه شما نشان می دهد نام تجاری شما هم مهم و هم معتبر است.

برخی از اینستاگرامرها ممکن است هنگام دیدن یک پیشنهاد یا معامله محتاط باشند ، اما ممکن است تردید نیز داشته باشد که این یک کلاهبرداری است. اما اگر یک نشان تأیید در کنار نام حساب شما مشاهده کنند ، احتمالاً حساب را قابل اعتماد می دانند.

افزایش آگاهی از برند:

تأیید اینستاگرام همچنین می تواند آگاهی از برند و تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش دهد. این به این دلیل است که نمایه های تأیید شده در بالای جستجو و حساب های پیشنهادی ظاهر می شوند.

تیک آبی اینستاگرام همچنین می تواند فرصت های شغلی را برای شرکت شما به همراه داشته باشد. حتی اگر یک اینفلوئنسر یا یک شریک احتمالی قبلاً نام تجاری شما را نشنیده باشد ، این تیک نشان می دهد که شرکت شما معتبر است. این می تواند باعث ایجاد علاقه در برقراری ارتباط یا همکاری با کسب و کار شما شود.

 

دسترسی زود هنگام به ویژگی های خاص:

مزیت دیگر این است که حساب های تأیید شده دسترسی زودهنگام به ویژگی های اینستاگرام دارند که می تواند به کسب درآمد از حساب ها کمک کند. به عنوان مثال ، ویژگی کش رفتن در استوری های اینستاگرام. یک برند برای دسترسی به ابزار کش رفتن(یا همان بالا کشیدن صفحه استوری برای دسترسی به لینک) به حداقل 10 هزار کاربر نیاز دارد. اما حساب های تأیید شده از این قاعده مستثنی هستند.

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم ؟

روند تأیید اینستاگرام به طور فزاینده ای انتخابی شده است. هنگامی که نشان های تأیید شده برای اولین بار در سال 2014 معرفی شدند ، کاربران این امکان را داشتند که برای تأیید درخواست دهند. اما بعداً در سال 2015 ، اینستاگرام این گزینه را حذف کرد.

تیک آبی اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان بخشی از الگوی خود ، فرایند و معیارهای در نظر گرفته شده برای تصمیم گیری در مورد حساب های تایید شده را فاش نمی کند. هنگام تأیید حساب کاربری ، حتی اغلب به آنها اطلاع داده نمی شود. آنها ممکن است فقط یک روز وارد سیستم شوند تا نشان تأیید آبی را در کنار نام حساب خود ببینند.

این بدان معنا نیست که مارک ها از پیگیری فعالانه نشان نادر آبی منصرف شده اند. در حالی که درخواست های عمومی در دسترس نیست ، برخی از شرکت ها با Instagram ارتباط دارند که به آنها کمک می کند تا تأیید شوند.

آژانس های دیجیتال و تبلیغاتی که با اینستاگرام ارتباط دارند نیز می توانند برای تأیید نام تجاری شما درخواست کنند. اینستاگرام از این به عنوان Media Partner Support یاد می کند. اینستاگرام اظهار می کند که نشان های تأیید شده قابل خرید یا انتقال نیستند ، برخی از کارمندان اینستاگرام به دلیل فروش نشان های تأیید دستگیر و اخراج شده اند.

برای جلوگیری از این “بازار سیاه” تیک آبی و تایید شدن ، اینستاگرام آزمایش ویژگی را شروع کرده است که به کاربران امکان می دهد در تنظیمات اصلی درخواست تأیید کنند. تصویر زیر شکل این را نشان می دهد:

در حال حاضر ، این فقط در استرالیا و چند کشور دیگر در حال آزمایش است. برای اینکه اینستاگرام قصد دارد این گزینه را برای سایر کشورها ارائه دهد ، جدول زمانی وجود ندارد. علاوه بر این ، اینستاگرام هنوز تایید نکرده است که آیا این گزینه برای همه کشورها  یکپارچه است یا خیر؟

اگر درخواست های تأیید در سطح جهانی و عمومی در دسترس قرار گیرد ، روند درخواست را آسان می کند. اما این هنوز تضمین نمی کند حساب شما تأیید شود.

در اینجا چندین استراتژی وجود دارد که می تواند شرکت تجارت الکترونیکی شما را به عنوان نامزد مطلوب تری برای تأیید معرفی کند:

 

حساب های رسانه اجتماعی خود را متصل کنید:

اتصال حساب اینستاگرام خود به سایر سیستم عامل های رسانه اجتماعی می تواند صحت را نشان دهد. اگرچه تأیید صحت را تضمین نمی کند ، دنبال کنندگان زیاد در سایر سیستم عامل ها و یا داشتن تاییدیه در آنها مطمئناً کمک می کند. قبل از تمرکز در اینستاگرام ، تأیید شدن در سایر حساب های رسانه های اجتماعی خود آسان تر است.

تیک آبی اینستاگرام

بایو خود را تکمیل کنید:

انگیزه زیادی برای اینستاگرام وجود ندارد که در صورت عدم استفاده از اینستاگرام ، شما را برای تأیید در نظر بگیرد. حتماً مشخصات خود را از جمله تصویر ، بیوگرافی و پیوند به وب سایت خود کامل کنید.

تعامل با مخاطبان:

حتماً به سوالات و نظرات دنبال کنندگان خود پاسخ دهید. اینستاگرام می خواهد ببیند که شما در سیستم عامل فعال هستید و با دیگران ارتباط برقرار می کنید یا خیر. شما باید نشان دهید که حساب شما مهم است و مردم به آن توجه می کنند.

در سایر پلتفرم ها یک حضور قوی ایجاد کنید:

حضوری قوی در سیستم عامل های دیگر نشان می دهد شما معتبر هستید و ارزش دنبال کردن را دارید. این امر به ویژه و در صورت دنبال کردن و فعال بودن بسیاری از سیستم عامل ها مانند YouTube بسیار موثر است.

همچنین از نیمه شب بخوانید: پر بازدیدترین و پرطرفدارترین محتواهای اینستاگرام

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

اسم گروه خفن

اسم گروه دوستانه دخترانه و پسرانه

با گسترش دنیای مجازی؛ لزوم وجود گروه ها نیز بیش از پیش احساس شد زیرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *