ترند ترین رنگ لاک در سال 1402 / سال 1402 چه رنگ لاکی مده

رنگ هایی که معرفی می شوند ترند ترین رنگ های لاک ناخن هستند که توسط کمپانی های مد و فشن از جمله،WGSN  ، برای سال 2023 از آنها نام برده شده اند. شما می توانید به عنوان یک بانوی امروزی برای نوروز 1402 از این رنگ لاک های ترند بر روی ناخن هایتان طراحی کنید. رنگ لاک ناخن اگر متناسب با رنگ پوست انتخاب شود، می تواند دست های شما را زیباتر از همیشه نشان دهد. این رنگ های جذاب توسط موسسات مد و فشن با در نظر گرفتن رنگ پوست های مختلف، در نظر گرفته شده اند. فقط کافی است رنگ لاک ناخن مناسب پوستتان را انتخاب کنید. رنگ لاک ناخن هایتان را می توانید با رنگ رژ لب و یا سایه چشمتان ست کنید.

لاک آبی کبالتی

لاک ناخن آبی کبالتی یا همان آبی لاجوردی یکی دیگر از رنگ های ترند برای لاک ناخن در سال 1402 می باشد. البته این رنگ اغلب رنگی جذاب و همه پسند برای خانم ها بوده است. امسال نیز می توانید از این رنگ یا ترکیب های این رنگ را در طراحی لاک ناخن خود استفاده کنید. این رنگ در ترکیب با سفید و نقره ای می تواند جذابیت بیشتری به ناخن هایتان بدهد.

لاک با سایه های فلزی( متالیک)

همه ی رنگ های گروه متالیک ( فلزی)، مثل نقره ای،طلایی، سبز، مشکی و … که روکش کروم دارند در این گروه قرار می گیرند. رنگ های کروم دار که به لاک های آیینه ای نیز شناخته می شوند، در سال گذشته هم جزء رنگ های لاک ناخن جذاب و پر طرفدار بوده اند، در سال 1402 هم این روند برای این رنگ لاک ناخن ادامه دارد.

لاک مشکی

رنگ مشکی در دنیای مد و فشن همیشه پرطرفدار و جذاب بوده و تاریخ انقضا ندارد!به خصوص این رنگ همیشه در بین هنرمندان و سلبریتی های هالیوود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. امسال نیز کارشناسان مد و فشن این رنگ را جزء ترند های رنگ ناخن قرار داده اند. شما می توانید با ترکیب رنگ مشکی با رنگ های متضاد آن مثل، کرم، سفید، صورتی ملایم و سرد و …، بر روی ناخن هایتان، و طراحی های خیره کننده مانند یک نجیب زاده دیده شوید.

لاک قهوه ای شکلاتی

لاک ناخن قهوه ای، بیشتر یک رنگ لاک پاییزی و گرم است. اما می تواند با سایه های طلایی یا ترکیب رنگ های ملایم، خنثی تر و سرد به نظر بیاید. به نظر می رسد با روکش متالیک و براق می تواند گزینه خوبی برای رنگ پوست های روشن باشد.

لاک آبی درخشان

آبی درخشان یا همان آبی اکلیلی اما با روکش کروم و متالیک می تواند ایده جذابی برای مشکل پسندان باشد. البته باید دقت کنید که طراحی این ترکیب رنگ برای همه نوع پوستی مناسب نیست . رنگ پوست های گندمی و روشن گزینه های مناسب برای این ترند لاک ناخن هستند.

لاک بنفش اسطوخودوسی یا اسطوخودوس دیجیتال

این رنگ لاک ناخن همان رنگ پاستل یاسی است که به اسطوخودوس دیجیتال هم معروف است . بیشتر مناسب پوست های تیره است . رنگ سرد و آرامش بخشی است.ترکیب اسطوخودوس دیجیتال با رنگ سبز می تواند رنگ لاک جذاب و خیره کننده ای به دست های شما ببخشد.

لاک صورتی باله

صورتی باله(این رنگ در لباس های مدل باله برای رقاصه های باله بیشتر استفاده می شود) یا همان صورتی بچه گانه، یکی دیگر از رنگ های ترند سال 1402 می باشد. این رنگ با خود، سر زندگی و شادابی  به همراه دارد. می تواند رنگ مناسبی برای دست های تیره و تا اندازه ای زمخت به کار رود تا دست ها را ظریف تر و شاداب تر نشان دهد.

لاک سبز

رنگ سبز یکی از پر طرفدارترین رنگ ها برای طراحی ناخن است.لاک ناخن سبز ترش یکی از مشتقات رنگ سبز است که برای ما فارسی زبانان همان رنگ سبز انگوری یا زرد متمایل به سبز می باشد یکی از رنگهای لاک ناخن ترند در سال 1402 می باشد. به هر حال رنگ سبز رنگ آرامی است و می تواند روی دستان شما با رنگ ها و سایه های متضاد جلوه گری کند.همچنین می توانید از مشتقات دیگر رنگ سبز مثل سبز نخودی، سبز مریم گلی، و .. برای طراحی ناخن هایتان استفاده کنید.

لاک قرمز

قرمز از دیر باز  به رنگ افسونگری و دلربایی شهره بوده است. اگر می خواهید دلربایی کنید، می توانید از ترکیب رنگ قرمز، در طراحی ناخن هایتان استفاده کنید. این رنگ لاک ناخن برای همه نوع رنگ پوستی مناسب است. می توانید از انواع رنگ قرمز مثل قرمز گیلاسی، تمشکی، جگری، با سلیقه شخصی برای لاک ناخن هایتان استفاده کنید. حتی می توانید از سایه های رنگ قرمز استفده کنید.

 

 

 

درباره‌ی ندا سلطانی

همچنین ببینید

معرفی 4 تا از بهترین تونرهای پوستی (قاتلان منافذ باز پوست)

چکیده : در این مقاله به معرفی بهترین تونرهای پوست و خواص بینظیرشان برای پوست و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *