بهترین اپلیکیشن های کتاب صوتی رایگان ios

با بهترین برنامه های کتاب صوتی برای ایفون، هر کجا که می خواهید کتاب بخوانید. امروزه همه افراد با گوشی های هوشمند اکثر فعالیت های خود را انجام میدهند. ما اینجا به بررسی چند برنامه کتاب صوتی برای ios می پردازیم.

خیلی ها معتقدند حس خوب کتاب خواندن با لمس ورق های کتاب بهتر است. اما کتاب های صوتی یک مزیت بزرگش گوش دادن به کتاب مورد علاقتان در هر زمان و در هر مکان و همزمان با انجام کار های دیگر است. گوش دادن به پرفروش ترین کتابها را در رفت و آمد صبحگاهی، هنگام شستن ظرف ها و یا حتی در طول تمرین روزانه شما آسان است.

کتاب های شما در گوشیتان همیشه قابل حمل است. با این سبک جدید درخت کمتری قطع می شود و همچنین هزینه های کتاب ها کاهش می یابد. اپلیکیشن های کتاب صوتی باعث افزایش ساعات مطالعه برای افراد می شود و مزیت های کتاب صوتی بر کسی پوشیده نیست. حال سوال این است”بهترین برنامه کتاب صوتی برای گوشی های ایفون چیست؟” ما به شما تعدادی اپ کتاب صوتی را معرفی می کنیم.

بعضی از این برنامه های کتاب خوانی امکان استفاده برای ایفون و اندرود را همزمان دارند ولی بعضی از انها تنها برنامه کتاب خوانی مورد استفاده اندروید هستند که انها را جداگانه بررسی می کنیم.

شما با توجه به سلیقه خودتان یکی را انتخاب کنید و نصب کنید. امیدوارم با این برنامه ماهانه تعداد کتاب های بیشتری مطالعه کنید.

دراین مقاله بهترین برنامه های کتاب الکترونیکی برای خوانندگان ios معرفی شده است.

 

نحوه انتخاب از بین برنامه های کتاب صوتی ios مختلف برای دوستداران کتاب: 

برنامه های زیادی وجود دارد که نیازهای مختلف علاقه مندان به کتاب  را برآورده می کنند بنابراین ، قبل از اینکه در پی انتخاب بهترین برنامه برای خود باشید، از خود یک سوال بپرسید “من از یک برنامه چه انتظاری دارم؟” آنچه مهم است خواسته های شما، سیستم عامل و دفعات استفاده است.

اگر از شرایط خود اطلاع دارید، راهنمای زیر به شما کمک بیشتری می کند:

در اینجا لیستی از 24 برنامه برتر کتاب صوتی ایفون برای علاقه مندان به کتاب وجود دارد که براساس علایق احتمالی متغیر است:

Apple podcast: برنامه کتاب صوتی مخصوص گوشی های آیفون، مناسب برای گوش دادن به کتاب و انواع پادکست

Goodreads: از بهترین برنامه ها برای دوستداران کتاب،

Blinkist: ساده ترین راه برای یافتن کتابهای غیر داستانی است و یکی از بهترین برنامه های آیفون برای دوستداران کتاب است.

Libby: توسط OverDrive، ارتباط با کتابخانه آفلاین شما برای دریافت بهترین کتاب های رایگان برای iPhone ،

Wattpad: بستر ارتباطی بین نویسندگان و خوانندگان ،

Amazon Audible: بهترین انتخاب در میان بهترین برنامه های کتاب برای شنوندگان ،

Inkitt: یکی از بهترین ها برای عاشقان خواندن و نوشتن

Litsy: ترکیبی عالی از رسانه های اجتماعی و مطالعه در محدوده بهترین برنامه های کتاب اندروید ،

Shelfie: نماینده بهترین برنامه های آیفون برای دوستداران کتاب برای مدیریت یادداشت ها ،

Poetry: برای علاقمندان به شعر

فیدیبو: با امکانات فراوان برای گوشی های اندروید و ios

طاقچه: برنامه ای با بزرگ ترین آرشیو کتاب های فارسی با خرید اشتراک ماهانه

kobo book: این برنامه انگلیسی کتابخانه ای غنی از کتابهای الکترونیکی و کتاب های صوتی را در بازار آنلاین ارائه می دهد.

voice audiobook player: این برنامه بعضی امکانات خودش را به صورت رایگان در اختیار کاربر می گذارد.

nook audio books: این برنامه بیش از 50000 عنوان کتاب را در انواع مختلف ژانرها ارائه می دهد.

audio books now: این اپ با کتابخانه ای با بیش از 80،000 کتاب پرفروش و کلاسیک ارائه می دهد.

downpour: این برنامه  کتاب مورد نظر شما را دانلود و در زمان افلاین پخش می کند.

librivox: امکان دسترسی به بیش از 15000 کتاب صوتی رایگان از پرفروش ترین کتاب های کلاسیک تا عناوین خارج از چاپ را دارد که کاربران می توانند براساس عنوان، نویسنده یا ژانر آنها را مرور کنند.

free audio book HQ:بیش از 8500 کتاب صوتی رایگان را گوش داده و همچنین هر یک از 10 هزار عنوان برتر را به زبان های مختلف خریداری و گوش دهید.

apple books: این برنامه را می توانید مستقیماً در برنامه  گوشی ایفون خریداری کنید

google play books: شما می‌توانید کتاب‌های صوتی را یک به یک خریداری کنید و نیازی به خرید اشتراک ندارید.

Epic!: نماینده بهترین برنامه های کتاب برای جوانان ، (رایگان نیست)

ComiXology: اگر طرفدار کمیک(طنز) هستید ، بهترین گزینه در بین بهترین برنامه ها برای دوستداران کتاب است ،(30 روز رایگان)

SCRIBD: یک انتخاب برتر مبتنی بر اشتراک در میان برنامه ها برای دوستداران کتاب (Android و iOS)

 

کتاب الکترونیکی صوتی1.پادکست

این اپلیکیشن مخصوص گوشی های ایفون است. در این برنامه انواع کتاب صوتی فارسی و انگلیسی را می توانید گوش بدید. یکی دیگر از امکانات این برنامه گوش دادن به انواع پادکست های خوب است.

2.فیدیبو

اگر اهل کتاب های صوتی باشید یا قبلا بدنبال برنامه خوب بوده اید حتما فیدیبو را می شناسید. این برنامه توسط گروه دیجی کالا خریداری شد و با تبلیغات و امکانات فراوان یکی از بهترین برنامه های کتاب خوانی برای اندروید و ios می باشد. از امکانات این برنامه می توان به تغییر به فونت دلخواه، تغییر به حالت شب برای مطالعه، دسته بندی کتاب ها و امکان استفاده از یک حساب کاربری برای 3 نفر اشاره کرد.

3.طاقچه

این اپلیکیشن بزرگ ترین آرشیو کتاب صوتی تا این زمان است. از امکانات آن به کتاب خوانی به صورت رایگان اشاره کرد. شما می توانید با خرید اشتراک ماهانه یا طولانی مدت به تمام کتاب های صوتی دسترسی داشته باشید. نام اولیه این برنامه “کتاب من” بود که طی مدت به طاقچه تغییر کرد. شعار این برنامه “طاقچه ی بی نهایت” است. کاربران می توانند نظرات خود راجع به موضوعات کتاب ها را بازگو کنند و کاربران دیگر با توجه به نظرات آنها کتاب مورد علاقه خود را برای گوش دادن انتخاب کنند.

 

4.Goodreads

مطالعه کتاب در IOS

انتخاب برتر برای همه علاقه مندان به کتاب
ویژگی جالب: اسکنر بارکد موبایل که امکان افزودن کتابهای کاغذی را به لیست “خواندن” دیجیتال شما می دهد.
Goodreads رتبه اول پلت فرم در بسیاری از رتبه بندی های بهترین برنامه ها را برای دوستداران کتاب دارد. چرا؟ این برنامه اطلاعات زیادی برای اهداف مختلف دارد: توصیه هایی برای شما ، توصیه های دوستانتان ، مجموعه های مختلف (مانند بهترین کتاب های 2019) ، لیستی از نقل قول ها و زمینه ای برای بررسی ها. همچنین، دارای 40 میلیون کاربر و بیش از یک میلیارد کتاب است.

5.Blinkistدانلود کتاب برای مطالعه ایفون

 

گزینه برتر برای کاربران iOS که می خواهند خواندن را به یک عادت روزانه تبدیل کنند. دوستداران داستانهای غیر داستانی.
ویژگی جالب: حالت گوش دادن و خواندن – در انتخاب قالب برای خود آزاد هستید
Blinkist بهترین گزینه برای افرادی است که در این قرنطینه تازه شروع به مطالعه کرده اند. همچنین، برای کسانی که می خواهند مهارت های حرفه ای خود را در سفر افزایش دهند ، انتخابی عالی است.
این برنامه بیش از 3000 تا از پرفروش ترین کتاب ها را به نمایش می گذارد. به طور خلاصه، Blinkist مملو از ایده های انقلابی است که می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

6.Libby

کتابخوانی

 

اگر در این دوران نمیتوانید به کتابخانه ها مراجعه کنید، می توانید نسخه های الکترنیکی کتابهای آن را در Libby مرور کنید!

Libby یک اپ کتاب صوتی ایفون برای نسل جدید است که می‌توانید در آن بیش از هزاران کتاب را قرض بگیرید!
پس از ثبت نام، یافتن و قرض گرفتن کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی، که فقط چند ثانیه زمان می‌برد. می‌توانید کتاب‌های صوتی را برای استفاده آفلاین نیز بارگیری کنید،
بزرگ ترین چیز در مورد این برنامه، این است که تمام محتویات کتابخانه‌های مختلف، بدون توجه به فرمت آن‌ها، در یک قفسه یکپارچه ظاهر می‌شوند.
بنابراین، اگر کتابخانه‌های متصل، به شما کتاب‌های صوتی ارائه می‌دهند، می‌توانید آن‌ها را درست مثل کتاب‌های الکترونیکی، قرض بگیرید و نیز می‌توانید آن‌ها را درون برنامه اجرا کنید. همچنین در این برنامه می توانید از مجموعه کتابهای صوتی کتابخانه عمومی خود نیز لذت ببرید.
برخلاف برنامه‌هایی که دسترسی به کتاب‌های کلاسیک رایگان را ارائه می‌دهند، این برنامه راهی عالی برای گوش دادن به کتاب‌های صوتی رایگان تازه منتشر شده و پرفروش است.
فروشگاه کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های صوتی ارائه شده، توسط کتابخانه عمومی شما ممکن است به اندازه Audible گسترده نباشد، یا ممکن است در صف انتظار باشید تا بیشترین عناوین محبوب را قرض بگیرید)، اما این یک روش ساده، لذت بخش برای گوش دادن به کتاب‌های صوتی است.

7.Wattpad

دانلود کتاب

ویژگی جالب: برای ارتباط با باشگاه علاقه مندی خاص خود می توانید به گزینه niche (طاقچه) مراجعه کنید.
Wattpad چیزی فراتر از یک برنامه است. این برنامه یک جامعه است. در این بستر می توانید استعداد خود را در نوشتن به اشتراک بگذارید و با افراد علاقه مند به مطالعه و داستان سرایی آشنا شوید. علاوه بر این، یکی از بهترین برنامه های iPhone برای دوستداران کتاب است.

8.Audible

کتاب صوتی

گزینه برتر برای طرفداران کتابهای صوتی
ویژگی جالب: می توانید نحوه خواندن نویسنده کتاب خود را بشنوید.
Audible بهترین برنامه برای کتابهای صوتی است. جای تعجب نیست: اندازه کتابخانه و سازگاری سرویس آن باورنکردنی است. Audible به لطف Audible Originals ، محصول خلاقانه تیم آمازون ، یک میزبان عالی در لیست بهترین برنامه های کتاب است. علاوه بر این ، این برنامه با بسیاری از فرمت ها سازگار است.

9. Inkitt

مطالعه وکتاب

 

گزینه برتر برای افرادی که عاشق خواندن و نوشتن هستند
ویژگی جالب: دارای یک کتابخانه عظیم از کتابهای رایگان در ژانرهای مختلف
Inkitt برنامه ای از یک انتشارات است که اجازه دسترسی رایگان به بسیاری از کتابها را به صورت آنلاین می دهد و آنها را در کتابخانه دیجیتال آفلاین خود نگه می دارد. علاوه بر این ، باعث تبلیغ نویسندگان جدید می شود. طراحی عالی و قابلیت های بسیار، Inkitt را به یکی از بهترین برنامه های کتاب آیفون تبدیل کرده است.

10. Litsy

مطالعه در آیفون

گزینه برتر برای برون گراها که عاشق مطالعه و به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد کتاب هستند
ویژگی جالب: شما می توانید با استفاده از سایر برنامه ها برای دوستداران کتاب، گروه هایی را با سایر کاربران ایجاد کنید.
همچنین، این برنامه از قابلیت هشتگ پشتیبانی می کند. Litsy برنامه ای است که در آن میتوانید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید و به نوعی با آنها معاشرت کنید. می توانید “لحظات خواندن” دوستان ، نویسندگان مورد علاقه و تأثیرگذارهای محبوب خود را مشاهده کنید. این انجمن درون برنامه ای باعث می شود هنگام خواندن با دیگران ارتباط برقرار کنید. همچنین شما می توانید نظرات خود را در مورد کتاب فوراً با بقیه افراد به اشتراک بگذارید!

12.Shelfie

ایفون مطالعه کتاب

گزینه برتر برای افرادی که می خواهند قفسه کتاب خود را مرتب و طبقه بندی کنند.
ویژگی جالب: کافی است دوربین خود را به سمت یک کتاب هدایت کنید – و اجازه دهید این نماینده برنامه های برتر آیفون برای دوستداران کتاب جادویی را انجام دهد!
اگر شما فردی هستید که همیشه در هر فروشگاه کتاب، کتاب می خرید، این برنامه مناسب شماست! در Shelfie، می توانید کتابها را مرور کنید. این برنامه کتابخانه شما را با دستگاه های دیگر همگام سازی می کند، بنابراین در هر زمان که بخواهید می توانید فوراً به آن دسترسی پیدا کنید.

13.Poetryکتابها

انتخاب برتر برای علاقه مندان به شعر
ویژگی جالب: فال شعر را امتحان کنید و هر روز شعرهای جدید را کشف کنید
برنامه شعر محصولی از بنیاد شعر است. در برنامه شعر، می توانید به سرعت خطوط شعر کلاسیک را پیدا کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

14.Kobo Books
گرچه ممکن است Kobo در بازار کتابهای صوتی همانند کتاب های صوتی آمازون نباشد، اما کتابخانه ای غنی از کتابهای الکترونیکی و کتاب های صوتی را در بازار آنلاین ارائه می دهد. پخش کننده کتاب صوتیKobo با یک نوار اسکرابر timeline ، دکمه های timeskip ، پیمایش فصل، پیکربندی سرعت پخش و یک تایمر تعویق، تمام چیزی که از یک برنامه کتاب صوتی میخواهید برای شما فراهم میکند.

اپ کتاب صوتی انگلیسی

15.Nook Audiobooks
این برنامه بیش از 50000 عنوان کتاب را در انواع مختلف ژانرها ارائه می دهد. به جای استفاده از مدل اشتراکی، NOOK، مانند Audible یا Audiobooks.com، دارای یک فروشگاه آنلاین است که کاربران می توانند برخی کتاب های پولی را خریداری کنند و سپس آنها را از طریق برنامه بارگیری و گوش دهند.

اپ کتاب صوتی انگلیسی

16.Audiobooks Now
Audiobooks Now یک بازار یکپارچه و پخش کننده کتاب صوتی برای ios را با کتابخانه ای با بیش از 80،000 کتاب پرفروش و کلاسیک ارائه می دهد. کاربران می توانند کتابهای صوتی را برای گوش دادن به  جریان تبدیل کنند یا برای خواندن آنها هنگام حرکت، عنوان ها را بارگیری کنند. این برنامه دارای کنترل نشانه گذاری و پخش، مکث خودکار و از سرگیری است و دارای همگام سازی چند دستگاه است.

برنامه کتاب صوتی انگلیسی

17.Downpour
برنامه Downpour به کاربران امکان می دهد تا به کل کتابخانه خود دسترسی پیدا کرده و کتابهای صوتی را از طریق Wi-Fi یا شبکه های تلفن همراه برای پخش آفلاین برای ios بارگیری کنند. کنترل های پخش با جستجوی فصل و 30 ثانیه ، نشانه گذاری ، تایمر خواب و پشتیبانی از بارگیری پس زمینه و پخش کاملاً استاندارد از جمله ویژگی های این برنامه هستند.

برنامه کتاب صوتی

18.Librivox
اگر لزوماً به دنبال جدیدترین کتاب های پرفروش نیستید، Librivox امکان دسترسی به بیش از 15000 کتاب صوتی رایگان از پرفروش ترین کتاب های کلاسیک تا عناوین خارج از چاپ را دارد که کاربران ایفون می توانند براساس عنوان، نویسنده یا ژانر آنها را مرور کنند. کاربران می توانند با تنظیم بوک مارک های نامحدود و همچنین تایمر خواب، هر تعداد کتاب را که می خواهند ذخیره کنند و گوش دهند.
از آنجا که این کار توسط داوطلبان انجام می شود، کیفیت روایت می تواند متفاوت باشد، اما این یک روش عالی برای بدست آوردن آثار کلاسیک ادبیات در قالب کتاب صوتی و به صورت رایگان میباشد.

برنامه کتاب صوتی

19.Free Audiobooks HQ
با این برنامه میتوانید بیش از 8500 کتاب صوتی رایگان را برای ایفون گوش داده و همچنین هر یک از 10 هزار عنوان برتر را به زبان های مختلف خریداری کنید و گوش دهید. کنترل های پخش با گزینه های خوبی مانند سرعت پخش قابل تنظیم، پشتیبانی از نشانک و تایمر خواب همراه است.

کتاب صوتی برنامه انگلیسی

20.Apple Books
اپل برنامه کتاب صوتی مختص به ایفون را ارائه می‌دهد، که برای بسیاری از طرفداران اختصاصی iPhone می‌توانند تمامی نیازهای خود را برآورده کنند. Apple Books برنامه‌ای که مدیریت کتابخانه و دسترسی آسان‌تر به کتاب‌های صوتی را که خریداری کرده‌اید را ارائه می‌دهد. اگر اخیراً به کتاب صوتی گوش کرده‌اید، بلافاصله در بخش Reading Now ظاهر می‌شود.
در اینجا، تمام کتاب‌هایی را که به لیست خواسته‌های خود اضافه کرده اید، به علاوه چند توصیه کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی از فروشگاه کتاب نیز، پیدا خواهید کرد. یک مزیت قابل توجه اپ کتاب صوتی آیفون، نسبت به سایر برنامه‌های کتاب‌های صوتی، این است که می‌توانید مستقیماً آن را در برنامه خریداری کنید. این امر کشف و خرید کتاب‌های صوتی جدید را بسیار ساده تر می‌کند.

برنامه کتاب خوان

21.Google Play Books
بعد از راه اندازی کتاب‌های صوتی در فروشگاه Google Play در ژانویه سال ۲۰۱۸، اپلیکیشن‌های کتاب صوتی iOS ، اکنون ابزاری همه کاره برای انواع مختلف محتوای دیجیتالی اعم از کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌های صوتی برای ایفون، کتاب‌های درسی یا کتاب طنز است. فهرست کتاب و کتابهای صوتی فروشگاه Google Play به اندازه Amazon & Audible انبوه نیست، اما از iBooks بزرگ تر است. یک مزیت مهم این است که شما می‌توانید کتاب‌های صوتی را یک به یک خریداری کنید و نیازی به خرید اشتراک ندارید.

برنامه کتاب خوان

اگر پیش از استفاده از Google Play Books در اندرید، برنامه iOS را در ایفون خود بارگیری کرده اید، با اعتبار گوگل یا جی میل خود وارد سیستم شوید و تمام محتوای قبلی شروع به همگام سازی میکند. کتاب‌های صوتی همگام سازی می‌شوند. می‌توانید گوش دادن به کتاب صوتی را در یک مرورگر در لپ تاپ خود شروع کنید و از آخرین مکان برنامه Play Books در iPad خود ادامه دهید.
خبر خوب برای کسانی که دوست دارند کتاب های صوتی را در ماشین خود گوش کنند، این است که برنامه Google Play Books به فرد این امکان را می‌دهد تا کتاب‌های صوتی را مستقیماً از طریق CarPlay کنترل کند.

21.کتاب راه
اپلیکیشن کتابراه ، یک کتاب صوتی مخصوص ایفون است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان و مجله را از طریق موبایل و تبلت برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از اپلیکیشن کتابراه همیشه و همه جا به کتابخانه خود دسترسی دارید و می توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه از داستان و رمان تا روانشناسی و علمی و… کتاب‌هایی پیدا می شود.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

یک نظر

  1. سلام واقعا برنامه های خوبی نام برده شده من چندتاشو نصب کردم راضی ام?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *