راهنمای کامل خرید ایرپاد | هندزفری بیسیم اپل

ایر پاد اپل که برای اولین بار در سال 2016 عرضه شد ، یکی از بهترین محصولات این شرکت در سال های اخیر محسوب می شود. ایرپادها عمر باتری عالی ، شارژ آسان ، اتصال آسان و دسترسی بی نظیر به بلوتوث را ارائه می دهند.

AirPods آنقدر محبوب هستند که اپل هنوز در نگهداری موقت آنها در انبار مشکل دارد. دو سال پس از راه اندازی ، برای شما غیر معمول نیست که انواع ایر پاد های اپل را در جاده ها ، فیلم ها ، برنامه های تلویزیونی و هر جای دیگر مشاهده کنید.

در نیمه شب بخوانید:همه چیز درباره آیفون 13

اگر اطلاعات زیادی از ایرپاد ها ندارید ، و می خواهید یک جفت بخرید یا فقط می خواهید نکات جدید را دریافت کنید ، این راهنما برای شما مناسب است.

ایر پاد اپل

ایرپاد چیست؟

ایرپاد ها هدفون های بی سیم اپل هستند که کمی شبیه EarPod های قدیمی اپل هستند ، اما فاقد کابل هستند. ایرپاد ها دارای فناوری توسعه یافته اپل هستند.  فناوری های پیشرفته ایی مانند : یک تراشه بی سیم ویژه به نام W1 ، یک شتاب دهنده حرکتی ، دو سنسور نوری ، میکروفن های دوگانه برای Siri و تماس های تلفنی و شتاب سنج تشخیص گفتار.

ایرپاد ها دارای قاب شارژ نیز هستند که هم برای شارژ و هم برای نگهداری آنها استفاده می شود ، بنابراین ایرپاد های شما هیچ وقت گم نمی شوند. محفظه شارژ کوچک است و می توان آن را به راحتی در جیب ها قرار داد. محل اتصال Lightning در پایین آن اجازه می دهد تا ایرپاد ها و محفظه به راحتی و قرار دادن کابلهای موجود در داخل محل شارژر شارژ شوند.

در نیمه شب بخوانید:(آیفون 13) جدیدترین مدل آیفون در سال 2021

ایرپاد اپل:

چگونه ایر پاد آیفون خود را راه اندازی کنم؟

یکی از بهترین ویژگی های ایر پاد آیفون این است که می توان آنها را به راحتی به دستگاه اپل خود متصل کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قفل آیفون یا آی پد خود را باز کنید ، قسمت بالای قاب ایرپاد را نیز باز کنید ، آن را در نزدیک دستگاه خود نگه دارید و منتظر باز شدن یک پنجره در آیفون یا صفحه آی پد خود باشید.

از آنجا، فقط روی دکمه اتصال ضربه بزنید و جفت AirPod خود را به راحتی متصل کنید.

ایر پاد ها برای اتصال به آیفون یا آی پد شما هنگام باز کردن درپوش قاب طراحی شده اند. وقتی به موسیقی گوش می دهید ، فقط باید آن را از قاب خارج کرده و در گوش خود ببرید. ایرپاد شما به حساب iCloud شما متصل است. هنگامی که آنها را با یک دستگاه جفت می کنید ، سایر دستگاه های شما از وجود آنها مطلع می شوند.

ایر پاد اپل

ویژگی های کلی ایرپاد چیست؟

ایر پاد ها هنگام استفاده در دستگاه آیفون دارای تعدادی ویژگی منحصر به فرد هستند و طوری طراحی شده اند که با تمام محصولات اپل به خوبی کار کنند. اگر به خرید ایر پاد فکر می کنید ، باید این لیست را بررسی کنید تا بدانید چه چیزی آنها را خاص می کند.

  1. پنج ساعت عمر باتری
  2. 24 ساعت نگهداری باتری توسط قاب شارژ
  3. نگهداری 3 ساعت شارژ هنگام قرار دادن در قاب برای ۱۵ دقیقه
  4. اتصال فوری به iPhone ، iPad Mac یا Apple Watch
  5. تعویض آسان بین دستگاه های iOS و Mac
  6. دسترسی دوگانه به siri
  7. برای تغییر آهنگ یا پخش / توقف موسیقی ، کافی است روی گوشی های آن دو ضربه آرام و سریع بزنید
  8. حاوی تراشه W1 برای عملکرد کارآمد باتری و محدوده گسترده بلوتوث
  9. میکروفون برای تماس و استفاده از siri

اینها همه ویژگی هایی است که سایر سازندگان هدفون سعی کرده اند ارائه دهند ، اما هنوز هیچ یک موفق به انجام اینکار به خوبی اپل نشده اند. ایر پاد هنوز از رقبا جلوتر است و تقریباً همه جا با کسانی که دستگاه های اپل دارند سازگار است.

در نیمه شب بخوانید:کدام مدل های آیفون به ios 15 آپدیت میشوند؟

کدام دستگاه ها با AirPods سازگار هستند؟

ایر پاد ها با همه مدل های آی پد ،آیفون و iPod touch با iOS 10 یا بالاتر کار می کند. این موارد شامل iPhone 5 و نسخه های بعدی ، iPad mini 2 و جدیدتر ،  نسل چهارم iPad و نسخه های جدیدتر آن ، مدل های iPad Air ، همه مدل های iPad Pro و نسل ششم iPod touch است.

ایر پاد ها همچنین با تمام مدل های Apple Watch با watchOS 3 یا بالاتر کار می کند ، از جمله Apple Watch اصلی و تمام Apple Watch های بعدی.

ای پاد ها با تمام مدل های Mac که از MacOS Sierra یا بالاتر استفاده می کنند ، از جمله MacBook Pro از پایان سال 2009 یا بعد ، MacBook Pro اواسط 2010 یا بعد ، MacBook Pro ، MacBook Air از پایان 2010 ،  MacBook Air از اواسط 2010 ، iMac دیرتر 2009 یا جدیدتر ، یا اواسط 2010 یا بعد Mac Pro کار میکند.

با iPhone های ذکر شده در بالا و مدلهای Apple Watch iPad و Mac ، همه ویژگیهای ایر پاد در دسترس هستند. می توانید ایرپاد را با سایر دستگاه های غیر اپل نیز جفت کنید.  اما ممکن است نتوانید از همه زنگ ها و امکانات استفاده کنید.

آیا می توانم از ایرپاد روی دستگاه های Android استفاده کنم؟

می توانید ایرپاد خود را با تلفن های هوشمند Android و سایر دستگاه ها استفاده کنید.

ایرپاد ها مانند دیگر هدفون های بلوتوثی هستند و می توانند به هر دستگاهی که از صدای بلوتوث پشتیبانی می کند متصل شوند.

 

آیا AirPods راحت است و در گوش شما می ماند؟

بر اساس بررسی ها ، حکایات کاربر و تجربیات خود ما در MacRumors اکثر افرادی که ایرپاد دارند ، آنها را نسبتاً راحت می بینند ، حتی در صورت استفاده طولانی مدت از آنها راضی هستند.

اما همه افراد گوش های یکسانی ندارند و برخی از آنها گوش هایی با شکل متفاوتی دارند ، بنابراین مواردی وجود دارد که ایرپاد ها ممکن است به خوبی در گوش های شما جا نیفتند. به عنوان مثال ، در گوش های کوچک ، ایرپاد می تواند محکم جا بیفتد و هنگام استفاده طولانی مدت ناراحت کننده نباشد.

ما هیچ شکایتی در مورد افتادن ایرپاد از گوش مردم هنگام استفاده منظم ندیده ایم.

ایرپاد پرو اپل:

نسل جدید ایر پاد های آیفون هدفون های بی‌سیم Airpods Pro هستند که در سال‌های اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته، دارای قابلیت حذف صدای محیط اطراف و کنترل موسیقی است.

ایرپاد پرو

ایرپاد پرو دارای سه حالت حذف صدای محیط ، حالت شفاف و خاموش است و با نگه داشتن دکمه‌های روی هرکدام از ایرپادها به مدت چند ثانیه، می‌توان بین این حالت‌ها جا به جا شد. در حالت خاموش، ایرپاد پرو مانند هر هدفون دیگری عمل می‌کند و با روشن کردن قابلیت حذف صدای محیط، صداهای اضافه محیط اطراف فرد حذف می‌شود. همچنین حالت شفاف این هدفون اجازه می‌دهد صدای محیط به گوش کاربر برسد ؛ این قابلیت برای موقعیت‌هایی مناسب است که کاربر هنگام گوشی دادن موسیقی می‌خواهد با دیگران نیز صحبت کند.

در نیمه شب بخوانید:معرفی گوشی جدید سامسونگ گلکسی z flip 3

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *