همه چیز درباره آیفون 13

آیفون 13

آیفون 13 چیست و درباره بمب جدید اپل چه میدانید؟

به مدت 10 سال ، اپل آیفون بعدی خود را در ماه سپتامبر معرفی کرد. سپس 2020 و Covid-19 اتفاق افتادند ، و اپل را مجبور به عقب انداختن آیفون 12 خود به ماه اکتبر کرد.

با ممانعت از هرگونه اختلال بیشتر ناشی از بحران بهداشت جهانی ، اپل طبق معمول معمول آیفون 13 را در سپتامبر 2021 عرضه می کند.

در یادداشت سرمایه گذار 12 دسامبر ، تحلیلگر محترم اپل ، مینگ-چی کو ، اظهار داشت که تولید آیفون 13 طبق برنامه معمول قبل از آیفون 12 انجام می شود و ما می توانیم “انتظار داشته باشیم که همه مدل های آیفون 13 تا سپتامبر 2021 بدون تأخیر موجود باشند”.

از شایعه تا واقعیت

اپل در مورد اعلامیه های فنی کاملاً محرمانه است. اما طبق آخرین شایعات ، تاریخ عرضه آیفون 13 اپل سپتامبر 2021 خواهد بود. انتظار می رود آیفون نسل بعدی تعداد زیادی از بروزرسانی ها را شامل مودم فوق العاده سریع 5G ، فوق العاده- لنز دوربین عریض و اولین نمایشگر 120Hz اپل. در اینجا همه آنچه تاکنون در مورد آیفون 13 می دانیم آورده شده است …

اولین شایعات مربوط به آیفون 13 مدت ها قبل از رونمایی مدیر عامل شرکت اپل از آیفون 12 ، یعنی در سال 2020 منتشر شد. اخیراً ، گمانه زنی های زیادی مبنی بر بازگرداندن TouchID توسط اپل وجود دارد. ما حتی آنچه را که به نظر می رسد یک واحد ساختگی آیفون 13 پرو مکس است دیده ایم و صحبت از یک آیفون تاشو 8 اینچی را شنیده ایم.

تاریخ عرضه

بنابراین ، چه زمانی آیفون 13 عرضه می شود؟ چند دوربین خواهد داشت؟ آیا اپل آیفون جدید را با هدفون های بی سیم AirPods 3 همراهی می کند؟ و آیا از Apple Music Lossless پشتیبانی می کند؟ همه سوالات معتبر قهوه ای بخورید ، تلفن خود را بی صدا بگذارید و برای اولین نگاه هیجان انگیز مشخصات ، ویژگی ها و قیمت آیفون 13 آماده شوید .

امکانات و نگاه کلی طبق آخرین اطلاعات موجود

آیفون جدید: آخرین شایعات در یک نگاه.
– چهار گوشی جدید آیفون 13.
– تاریخ انتشار: سپتامبر 2021.
– نمایشگرهای جدید ProMotion 120 هرتز.
– دوربین چهارگانه جدید با بزرگنمایی 10 برابر.
– پردازنده جدید A15 Bionic.
– قیمت شروع: 699 پوند (799 دلار ، 1349 دلار استرالیا).

-پشتیبانی از اینترت 5G .

همچنین بخوانید: تکنولوژی 5G چیست و چه مزایایی دارد؟ .

iphone 13

نحوه عرضه در بازار

آیفون 12 پرو: پیش خریدها از ساعت 5:00 صبح PST (8 صبح EST ، 1 بعد از ظهر BST) در شانزدهم اکتبر 2020 شروع می شود. تا 23 اکتبر در دسترس باشد.

آیفون 12 پرو مکس: پیش سفارشات در 5 نوامبر صبح PST در تاریخ 6 نوامبر 2020. برای در دسترس بودن در 13 نوامبر آغاز شد.

آیفون 12: پیش خریدها از ساعت 5:00 صبح PST (8 صبح EST ، 1 بعد از ظهر BST) در شانزدهم اکتبر 2020 شروع می شود. برای در دسترس بودن در 23 اکتبر.

آیفون 12 مینی: پیش سفارشات در 5 نوامبر صبح PST در تاریخ 6 نوامبر 2020. برای در دسترس بودن در 13 نوامبر آغاز شد.

قیمت گذاری آیفون 13

ما هنوز نتوانسته ایم نشتی قابل اعتماد قیمت آیفون 13 را ببینیم. اما چند نکته وجود دارد که باید توجه داشته باشید.

Samsung Galaxy S21 که در ژانویه 2021 به بازار عرضه شد ، در واقع هزینه کمتری نسبت به مدل قبلی خود ، Galaxy S20 دارد. به گفته تحلیل گران فناوری، سازندگان تلفن امسال قیمت های خود را پایین می آورند تا کاربران را تشویق کنند تا در صورت بروز رکود اقتصادی ، به جدیدترین گوشی ها ارتقا یابند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا اپل از سامسونگ پیروی می کند یا خیر. نفس خود را حفظ نکنید. بعنوان یک مارک تجاری لوکس و دارای محبوبیت جهانی بسیار زیاد ، بعید است که به چیزی غیرقابل مشاهده مانند کاهش قیمت بپردازد. به احتمال زیاد ، قیمت آیفون 13 استاندارد تقریباً مشابه آیفون 12 استاندارد است – از 799 پوند.

یک چیز قطعی است: اپل در این زمینه کوتاه نخواهد آمد. در تاریخ 27 ژانویه 2021 ، مدیر عامل شرکت تیم کوک گزارش داد که درآمد رکورددار 65.6 میلیارد دلار در سه ماهه نخست سال 2021 – حدود 5 میلیارد دلار بیشتر از آنچه تحلیلگران پیش بینی کرده بودند ، بوده است.

بیشترین میزان فروش در نتیجه رکورد افرادی بود که در سه ماهه آخر سال 2020 آیفون های خود را ارتقا می دهند. با توجه به این اعداد درخشان ، احتمالاً iphone 13 تقریباً با همان قیمت iphone 12 شروع به کار خواهد کرد.

طراحی آیفون 13

در مارس 2021 ، تحلیلگر مورد اعتماد مینگ-چی کو یادداشت سرمایه گذار مفصلی منتشر کرد و ادعا کرد iphone 13 در “چهار مدل و اندازه صفحه نمایش یکسان” (از طریق 9to5Mac) در دسترس خواهد بود.

این نشان می دهد که خانواده آیفون 13 شباهت زیادی به سری آیفون 12 2020 خواهد داشت.

در اینجا ظاهر آیفون 13 سری (شایعه شده) 2021 به نظر می رسد:

آیفون 13 مینی – 5.4 اینچ

آیفون 13 – 6.1 اینچ

آیفون 13 پرو – 6.1 اینچ

آیفون 13 پرو حداکثر – 6.7 اینچ

پیش بینی های کوو (بسیار معتبر) با شایعات قبلی iphone 13 که توسط راس یانگ ، خبره فناوری ، تالیف شده بود ، ادعا می کند که اپل دو دستگاه “مقرون به صرفه” و دو مدل رده بالاتر را که از فناوری پیشرفته دوربین کوپرتینو برخوردار است ، راه اندازی خواهد کرد.

طراحی آیفون 13

نمایشگر

مدت ها بود که شایعه شده بود که آیفون 12 از یک نمایشگر ProMotion با نرخ تازه سازی متغیر برخوردار است. اما هرگز عملی نشد. در عوض ، ممکن است اپل آن ارتقا را برای آیفون 13 ذخیره کرده باشد. در یادداشت اخیر سرمایه گذار Ming-Chi Kuo (به دست آمده توسط MacRumours) ادعا شده است که دو مدل iphone 13 با مشخصات بالا از فناوری نمایش LTPO کم مصرف و نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار هستند. اگر صحت داشته باشد ، این فناوری پیشرفته می تواند آیفون 13 پرو و ​​پرو مکس را با پیمایش حتی نرم تر ، همراه با بهبود گیم پلی و پخش ویدیو ، بهبود دهد.

پیش بینی کو توسط یک تحلیلگر برجسته دیگر اپل ، راس یانگ ، پشتیبانی شد که در ماه مه 2021 گفت بیش از یک آیفون 13 می تواند دارای صفحه نمایش 120 هرتز باشد.

دیگر نشت های اخیر آیفون 13 را برای صفحه نمایش “همیشه روشن” معرفی کرده است. چیزی که می تواند توسط فناوری کم مصرف LTPO تسهیل شود. تحلیلگران دیگر آب سرد را بر روی شایعات نمایشگر “همیشه روشن” ریخته اند و ادعا می كنند كه اپل تا سال 2022 كه احتمالاً آیفون 14 راه اندازی می شود ، نمی تواند فناوری LTPO را ادغام كند.
اپل

دوربین

خبر مهم در اینجا این است که گفته می شود iphone 13 دارای یک دوربین جدید 48 مگاپیکسلی با یک لنز فوق العاده گسترده در حال تغییر بازی است. طبق گزارش فوریه توسط Ming-Chi Kuo ، آیفون های بعدی می توانند از یک لنز 6 عنصر فوق العاده پهن به روز با دیافراگم f / 1.8 (نسبت به f / 2.4 در آیفون 12) به روز شده باشند. بحث در مورد اتخاذ ماژول دوربین از طریق اپل برای ایجاد فضای کافی برای لنزهای جدید است.

به نظر می رسد تنها اختلاف نظر بر سر اینكه مدل های آیفون 13 از لنز جدید فوق العاده پهن استفاده می كنند. کو می گوید که این نسخه به دو مدل آیفون 13 پرو محدود خواهد شد ، در حالی که تحلیلگران بارکلیز و راس یانگ خبرچین معروف فناوری ادعا می کنند که هر چهار آیفون از این فناوری برخوردار خواهند بود.

آیفون 13

موارد اضافه

یکی دیگر از موارد اضافه شده می تواند شامل سنسورهای LiDAR در آیفون 13 و 13 مینی باشد. نه فقط در مدل های Pro. این حداقل بر اساس منابعی است که با DigiTimes صحبت می کنند. آنها می گویند همه آیفون های 2021 از سنسور پیشرفته برخوردار خواهند بود. این به پرچمدار بعدی اپل برای یک دست انداز دوربین جدید با “آرایش مورب” کمک می کند. این دوربین ها بر روی iphone 11 و iphone 12 به صورت عمودی انباشته شده اند ، اما در آیفون 13 دوربین های عقب در قسمت بالا و پایین ماژول دوربین به تصویر کشیده شده اند.
برای اطلاع بیشتر از تکنولوژی های تلفن همران از اینجا با نیمه شب همراه باشید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر صفحه آیفون سایت اپل را از اینجا مشاهده فرمایید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *