ایده های جدید کیک تولد

همه ساله همه ی ما ممکن است به دنبال خرید کیکی خاص برای تولد خود یا عزیزانمان باشیم و برای سفارش کیک خود به دنبال مدل ها و ایده های جدید کیک تولد باشیم.

بعضی از ما به دنبال ایده ی خاص برای درست کردن کیک در منزل است و بعضی دیگر به دنبال ایده برای سفارش دادن کیک از مغازه های قنادی شهر .

به هر حال این کیک چه در منزل تهیه شود و چه از بیرون تهیه شود ایده ای جدید و خاص را می طلبد که ممکن است ما را به دنبال مدل های شیک و جدید به جستجو بکشاند.

در ادامه ی مطلب نمونه هایی از ایده های جدید کیک تولد آورده شده است که می تواند به شما در انتخاب مدل کیکتان کمک کند پس با ما همراه باشید.

ایده کیک تولد دخترانه

ایده های جدید کیک تولد

ایده ی شماره یک : ایده ی کیک ساده ی ترافلی

این ایده ، جهت تزئین فقط نیاز به کمی خامه و پودر ترافل دارد که در عین سادگی ، جلوه ی زیبایی در آن هویداست.

ایده کیک تولد کاکائویی

ایده ی شماره دو از ایده های جدید کیک تولد : ایده ی کیک توپی

در این ایده ، از توپک های شکلات سفید و قهوه ای استفاده شده است که می توانید هم کل کیک را با آنها پوشش دهید و هم بخشی از آنها .

ایده ی تزئین کیک مدل جدید

ایده ی شماره سه : ایده ی کیک بستنی کراکری

به کمک این ایده ، شما می توانید یک کیک که سطح روی آن بستنی مدل داده شده ( با قیف مخصوص ) و کناره های آن بیسکوئیت های کراکری شور است داشته باشید و تجربه ی طعمی رویایی و ترکیبی از شور و شیرین می تواند بسیار دلپذیر باشد.

ایده تزئین کارتونی کیک

ایده ی شماره چهار از ایده های جدید کیک تولد :  ایده ی کارتونی انگیری بردز (Angry Birds)

با خرید وسایل تزئینی انگیری بردز که در بازار و مغازه های لوازم قنادی موجود است و استفاده از آنها بر روی کیک ، می توانید به کیک فضایی کودکانه و کارتونی دهید و کودکان خود را بسیار خوشحال کنید.

ایده کیک یونیکورن

ایده ی شماره پنج از ایده های جدید کیک تولد : ایده ی کیک کودکانه ی یونیکورن ( اسب تک شاخ )

شاید ندانید ، اما یکی از پرطرفدارترین و بهترین کارتون های مورد علاقه کودکان ، اسب تک شاخ می باشد و به تبع آن در جشن تولدهای خود با داشتن چنین کیکی بسیار سوپرایز خواهند شد ، بنابرین یکی از ایده های جدید کیک که برای کودکان می توانید به کار گیرید ایده ی کیک یونیکورن یا اسب تک شاخ است که این شاخ جادویی بسیار فانتزی به نظر می رسد و به کیک ، تزئینی خاص و زیبا می بخشد.

ایده ی کیک مارشمالویی

ایده ی شماره شش : ایده ی کیک مارشمالویی

کریستین با پیروی از BlissMakes ایده ی این کیک را گردآوری کرده است و مارشمالو ، از خانواده ی پاستیل هاست که در انواع و اقسام آن در مغازه های هایپر مارکت و سوپر مارکت ها یافت می شود و به کمک آن می توانید هم این ایده را در منزل پیاده کنید و هم سفارش آن را به قنادی ها دهید ، به هر حال این کیک را به هر طریقی که تهیه کنید ( چه در منزل چه از بیرون ) ایده ی بسیار جالب و خوش طعمی دارد که می تواند لحظه های خوبی را برای شما رقم بزند.

لازم به ذکر است که ایده ی این کیک در میان ایده ی کیک بزرگسالان و کودکان مشترک است و آن را برای تولد هم کودک هم بزرگسال می توانید تهیه کنید یا سفارش دهید.

ایده ی کیک رنگین کمانی

ایده ی شماره هفت : ایده ی کیک رنگین کمانی

کیک رنگین کمانی ایده ای بسیار جالب است که می توانید به راحتی و با کمک خمیر فوندانت این کیک را تزئین کنید و یا از ایده ی آن برای سفارش کیک از بیرون ، استفاده نمایید .

لازم به ذکر است که خمیر فوندانت خمیری خوراکی و بی ضرر است که عده ای تصور غلطی در مورد آن دارند و احساس می کنند که این خمیر را باید به دور انداخت و غیر خوراکی است .

اما حقیقت امر این است که این خمیر از ترکیبات ژلاتین و قند و آب و گلیسرول تشکیل شده است که موادی طبیعی است و قابل خوردن . بنابرین مصرف و خوردن آن فاقد هر گونه تهدید و ضرر است .

همچنین این خمیر را می توان به صورت آماده از بازار به همراه رنگ های طبیعی خوراکی تهیه نمود و از مزایای آن می توان به غیر قابل چسبندگی به دست و سطوح و شکل پذیری آسان آن اشاره کرد.

ایده ی دیزاین کیک

ایده ی شماره هشت : ایده ی کیک کاکائو قالبی

این کیک در عین حالی که بسیار جذاب است ، تزئین و ایده پردازی بسیار آسانی دارد و برای تزئین آن شما به مقداری کرم کاکائو برای سطح و اطراف کیک و مقداری شکلات قالبی طرح دار برای روی کیک ( که انواع طرح های آن در بازار موجود است و ما از کاکائو قالبی طرح مرغ و جوجه استفاده کردیم ) نیاز دارید.

و برای تزئین آن کافی است که شکلات های قالبی را بر روی کیک یا اطراف کیک قرار دهید.

ایده ی کیک کاکائویی

ایده ی شماره نه : ایده ی کیک چیپس شکلاتی

با استفاده از چیپس های شکلاتی ورقه ای موجود در بازار می توانید کیک مخصوص تولدتان را به زیبایی تزئین کنید و با طعم خوبی که این چیپس ها دارند کیک خوش طعمی را برای خود خلق کنید .

البته چیپس های کاکائویی در دو نوع تلخ و شیرین و دو نوع چیپس های شکلات شیری و شکلات کاکائویی در بازار موجود هستند که با توجه به مذاقتان می توانید آنها را تهیه کنید و به تزئین بپردازید.

تزئین کیک السا

ایده ی شماره ده از ایده های جدید کیک تولد : ایده ی کیک عروسکی السا

انجام این ایده بسیار آسان است. شما به کمک یک عروسک ساده و یک قیف مخصوص خامه، می توانید کیک تولد فرزند دلبندتان را به راحتی در منزل تزئین کنید و او را شگفت زده کنید .

مطمئن باشید که فرزندتان از این ایده بسیار هیجان زده و خوشحال خواهد شد، چرا که بسیاری از کودکان طرفدار انیمیشن و کارتون السا هستند. از ایده ی کیک عروسکی السا بسیار لذت خواهند برد.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

فستیوال چینی‌ها

هیجان‌انگیزترین فستیوال چینی‌ها از سگ‌خوری تا قایق اژدها

رویدادها و فستیوال چینی‌ها بخش بزرگی از فرهنگ و زندگی روزمره مردمان چین است. در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *