معرفی 8 مورد از معروف‌ترین آبمیوه بستنی‌های تهران

بستنی یکی از لذیذ‌ترین خوردنی‌هایی است که در بین تمام سنین طرفدار‌های خود را دارد و به نظر می‌رسد که زادگاه آن هم جایی در کشور خودمان در زمان امپراتوری هخامنشیان باشد. پس می‌توان گفت اجداد ما هم یکی از طرفداران سرسخت این خوراکی خوشمزه در فصل تابستان بوده‌اند.

البته این روز‌ها خوردن بستنی فقط در فصل تابستان خلاصه نمی‌شود و حتی در روز‌های سرد و برفی هم مورد استقبال قرار می‌گیرد. این خوراکی از مواد اولیه مختلفی تهیه می‌شود؛ از شیر گاو تا شیر سویا و شیر نارگیل تا انواع طعم‌دهنده‌های طبیعی مانند آبمیوه‌ها و یا طعم‌دهنده‌های صنعتی در تهیه بستنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین بستنی فروشی‌های تهران را به شما معرفی کنیم. پس پیشنهاد می‌کنیم پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بستنی اکبر مشتی، اولین بستنی فروشی تهران!

همیشه یاد و خاطره اولین‌ها در ذهن مردم یک شهر و دیار به‌خوبی باقی می‌ماند. ماجرای بستنی فروشی‌های تهران هم با مغازه اکبر مشتی آغاز می‌شود. او نخستین بستنی فروشی تهران را در خیابان ری و نبش خیابان ادیب الممالک افتتاح کرد.

در آن زمان خبری از یخچال‌های برقی و راحت نبود و اکبر مشتی برای تهیه این بستنی‌ها سراسر زمستان را صرف جمع‌آوری یخ از یخچال‌های طبیعی اطراف تهران می‌کرد. حالا سال‌ها از تأسیس اولین بستنی فروشی اکبر مشتی می‌گذرد، اما یادگار اکبر مشتی مغازه کوچکی در میدان تجریش هنوز پابرجاست و انواع بستنی‌های سنتی و خوشمزه ایرانی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

وافل بستنی مکلی، بهترین وافل بستنی تهران

وافل یکی از خوراکی‌های پرطرفدار است که ترکیب آن با بستنی طعم فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. فروشگاه مکلی یکی از بهترین وافل بستنی‌های تهران را ارائه می‌کند.

این فروشگاه با ترکیب وافل، بستنی و میوه‌ها و مغز‌های متنوع طعم‌های جدید و به یادماندنی‌ای را برای طرفداران این خوراکی خوشمزه خلق کرده است.

 

بستنی ویتامینه علی خان، بستنی فروشی شبانه‌روزی تهران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یکی از شبگردی‌هایتان در تهران هوس یک بستنی خوشمزه به سرتان زده باشد.

در این وقت‌ها آبمیوه بستنی ویتامینه علی خان می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد چرا که این فروشگاه ۲۴ ساعته آمده سرویس‌دهی به مشتریان است و شما می‌توانید از محصولات متنوع آن حتی در ساعات پس از نیمه‌شب‌ هم لذت ببرید.

بستنی سویتی لند، بستنی سلف سرویس تهران

دوست داری بستنی‌ات رو خودت انتخاب کنی و به‌دلخواه خودت تزئینش کنی؟ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به بستنی فروشی سویتی لند بزنید.

این فروشگاه بستنی‌های ایتالیایی را در ۶ طعم مختلف ارائه می‌کند و شما می‌توانید در آن به انتخاب خودتان بستنی را انتخاب و با انواع ترافل‌ها، سس‌ها و اسمارتیزها تزئین کنید. این فروشگاه یکی از محبوب‌ترین بستنی‌های سلف سرویس تهران است.

معروفترین بستنی‌ فروشی‌های تهران!

جلاتو هاوس، یکی از بستنی فروشی‌های معروف غرب تهران

بستنی ایتالیایی یکی از نمونه‌های پرطرفدار این خوراکی خوشمزه‌ است. اگر قصد دارید که یکی از بهترین‌های این سبک بستنی را در تهران امتحان کنید، حتماً سری به جلاتو هاوس بزنید.

این بستنی فروشی علاوه بر حذف رنگ و اسانس‌های غیرطبیعی، توانسته با ارائه بستنی‌های فاقد لبنیات برای ویگن‌ها و همچنین افرادی که به لاکتوز یا کازئین حساسیت دارند، امکان لذت بردن از طعم بستنی را برای همه افراد، با همه سلیقه‌ها فراهم کند. این بستنی فروشی که یکی از بستنی فروشی‌های معروف غرب تهران است، در خیابان سپهر، خیابان مقدم قرار دارد.

 

 قیفی لند، بهترین بستنی قیفی تهران

یکی از انواع پرطرفدار بستنی، بستنی‌های قیفی هستند. اگر شما هم یکی از طرفداران این نوع بستنی هستید، ما به شما قیفی لند را پیشنهاد می‌کنیم. قیفی لند تجربه بهترین بستنی قیفی‌ تهران را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر روزی خواستید یک بستنی قیفی با طعم و رنگی متفاوت را تجربه کنید، می‌توانید به قیفی لند در محله ایوانک سری بزنید.

قیفی لند، بهترین بستنی قیفی تهران

آبمیوه بستنی توچال

اگر شما هم به دنبال یک طعم به‌یادماندنی و خاطر انگیز هستید، آبمیوه بستنی توچال یک انتخاب فوق‌العاده است. این بستنی فروشی در خیابان شریعتی، خیابان پل رومی، نبش عاج واقع شده است و یکی از بهترین فروشگاه‌های آبمیوه و بستنی تازه در تهران به حساب می‌آید.

پیشنهاد می‌کنیم دفعه بعدی که دلتان هوای بستنی و آبمیوه تازه کرد، سری به آبمیوه بستنی توچال بزنید و یا با استفاده از سرویس سفارش آنلاین از آبمیوه بستنی توچال خرید کنید.

 

با آبمیوه بستنی بن آیس، طبیعی باش!

آبمیوه و بستنی‌های ارگانیک یکی از انتخاب‌های اصلی این روزهاست. آبمیوه بستنی بن آیس یکی از ارائه‌کنندگان انواع آبمیوه‌ها و بستنی‌های طبیعی است. منوی متنوع این فروشگاه باعث شده تا طرفداران زیادی از همه سلیقه‌ها داشته باشد. شما می‌توانید از انواع آبمیوه‌ها، کیک‌ها و شیرینی‌ها تا طعم‌های مختلف میلک شیک‌ها را از بن آیس تهیه کنید.

این فروشگاه پیشنهاد‌های ویژه‌ای نیز برای ورزشکاران دارد و آن‌ها می‌توانند با تمام سلیقه‌ها نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. یکی از شعبه‌های بن آیس طبیعی باش در خیابان اندرزگو نبش خیابان اشکان‌پور واقع است و شما می‌توانید با مراجعه به این شعبه از بهترین محصولات طبیعی لذت ببرید و  یا با سفارش آنلاین از آبمیوه بستنی بن آیس طبیعی باش https://snappfood.ir/caffe/menu/بن_آیس_طبیعی_باش__اندرزگو_-r-p6dzxe   خرید کنید.

بن آیس طبیعی باش اندرزگو یکی از تولیدکنندگان آبمیوه طبیعی در تهران.

از یخ تا بستنی!

در این مقاله ما از داستان پیدایش اولین بستنی تا تأسیس اولین بستنی فروشی در تهران را برای شما تعریف کردیم و در ادامه، لیست بهترین بستنی فروشی‌های تهران را برای شما شرح دادیم.

حالا شما با خواندن این مطالب یک راهنمای تمام‌عیار برای پیدا کردن انواع بستنی‌ها و بستنی فروشی‌ها برای انواع سلیقه‌ها را در اختیار دارید و می‌توانید خاطرات خوشی را در کنار دوستان و خانواده‌تان با طعم یک بستنی فوق‌العاده رقم بزنید.

 

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

طرز تهیه سس خردل در 5 دقیقه

طرز تهیه سس خردل، یک دستورالعمل سریع و راحت برای انواع مختلفی از غذاها از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *