کافه های تهران | معرفی خاص ترین و جذاب ترین کافه های تهران

در حال حاضر کافه گردی یکی از تفریحات بسیاری از ما شده است. همچنین کافه‌ها به محل مناسبی برای قرارهای کاری‚ قرارهای دوستانه‚ برگزاری جشن‚ تفریح و استراحت مبدل شده‌اند. به همین دلیل معمولا به دنبال کافه‌هایی هستیم که جذابیت داشته باشند و بتوانند امکانات خوبی را در اختیار ما قرار دهند. شاید بسیاری از شما تجربه کافه گردی در کافه‌های مختلف تهران را داشته باشید. اما در این مطلب از وب سایت نیمه شب به معرفی خاص ترین کافه های تهران می‌پردازیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

معرفی خاص ترین کافه های تهران

همانطور که گفته شد رفتن به کافه به دلایل مختلف در حال حاضر در بین مردم بسیار رایحج شده است. همین باعث شده که کافه دار ها یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین کسب و کارها را داشته باشند و تعداد کافه‌ها افزایش پیدا کند. زیاد بودن تعداد کافه ها یکی از دلایلی است که افراد را برای رفتن به آن‌ها دچار سردرگمی می‌کند. در ادامه این مقاله به معرفی خاص ترین کافه های تهران می‌پردازیم.

کافه کارخانه آرگو

کارخانه آرگو در واقع یک کارخانه‌ ی قدیمی در تهران است که نزدیک به 100 سال قدمت دارد. در سال های قبل این مکان کارخانه نوشیدنی سازی بوده است. حدود 40 سال از آخرین فعالیت آن می‌گذرد که به فضای متروکه‌ای تبدیل شده بود. اما حدود یک سال پیش این کارخانه قدیمی تبدیل به مجموعه ای از گالری هنری، کافه و محلی فرهنگی شده است. کافه آن شعبه ای از سام کافه است اما در فضایی متفاوت و دیدنی.

کافه رستوران رست

کافه رستوران رست در تجریش‚ خیابان فنا خسرو‚ میدان دربند‚ میدان سربندر واقع شده است. این کافه دارای یک محیط بسیار جذاب و دلنشین است که مناسب برگزاری جلسات و جشن‌های مختلف می‌باشد. محیط کافه رست و فضای حاکم بر آن برای همه سلیقه‌ها جذاب خواهد بود. همچنین شما می‌توانبد در این کافه رستوران غذاهایی با کیفیت بالا میل کنید و ا آن لذت ببرید.

کافه های تهران
کافه های تهران

بوتیک غذای دو خان دو کان

بوتیک غذای دو خان دو کان در آدرس نیاوران، بعد از سه راه یاسر به سمت تجریش، عمارت سین هشتم واقع شده است. ساعات کاری این رستوران هم برای وعده صبحانه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ است. برای وعده ناهار نیز شما می‌توانید بین ساعات ۱۲ تا ۴:۳۰ بعد از ظهر به این بوتیک غذا مراجعه کنید. فضای بوتیک غذای دو خان دو کان به صورت سنتی است. قطعا بسیاری از ما به شدت از حضور در این فضاها لذت می‌بریم. تجربه خوردن یک غذای لذیذ در این محیط جذاب سنتی قطعا خاطره خوشی برای شما خواهد بود.

کافه مسعودیه از خاص ترین کافه های تهران

کافه مسعودیه در آدرس بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، خیابان امیر کبیر، خیابان ملت، بالاتر از ایستگاه مترو و در عمارت مسعودیه واقع شده است. این کافه برای کسانی که علاقه زیادی به محیط های سنتی و قدیمی دارند بسیار مناسب است. چون عمارت مسعودیه از مکان‌های تاریخی و گردشگری نیز به حساب می‌آید. فضای حاکم بر این کافه پر از آرامش است و برای شما بسیار دلنشین خواهد بود. این کافه با وجود قیمت‌های مناسب‚ غذاهای بسیار لذیذی را برای شما تدارک می‌بیند. باید بدانید که این کاه صبحانه‌های خوشمزه و بی نطیری دارد.

کافه های تهران
خاص ترین کافه های تهران

کافه گودو یاس

کافه گودو یاس یکی دیگر از کافه‌های بسیار جذاب برای کافه گردی در تهران است. این کافه در آدرس خیابان  انقلاب، خیابان نجات الهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس واقع شده است. این کافه با شعار مراقبت و حمایت از فرهنگ غذایی نواحی آغاز به کار کرد. پس شما می‌توانید در این کافه به غذاهای جذابی که احتمالا در بسیاری از کافه‌ها وجود ندارد دسترسی داشته باشید. این مورد در کنار محیط دلنشین و سنتی این کافه برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

کافه دیاموند

کافه دیاموند در آدرس میدان فردوسی- خیابان ویلا(نجات اللهی)- خیابان فلاح پور واقع شده است. این کافه روزانه میزبان بسیاری از قرارها و جشن‌های مختلف است که نشان دهنده محیط گرم و صمیمی این کافه است. این کافه یکی از کافه‌های خاص تهران است که ساختمان آن توسط چند جوان خوش ذوق بازسازی شده است. کافه دیاموند دارای منویی خوب و با قیمت‌های مناسب می‌باشد. شما می‌توانید در حیاط این کافه بنشینید و لذت ببرید. ولی به یاد داشته باشید که حتما از قبل جای خود را رزرو نمایید. از نکات مثبت کافه دیاموند می‌توان به سیستم تهویه مناسب آن اشاره کرد که باعث می‌شود بوی سیگار برای کسی آزار دهنده نباشد.

کافه های تهران
معرفی کافه های تهران

کافه سم بی سم

کافه سم بی سم واقع در نیاوران – بعد از سه راه یاسر به سمت تجریش – عمارت سین است و یکی از خاص ترین کافه های تهران می‌باشد. این کافه دارای محیط جذاب و دنج است که هر کسی می‌تواند از حضور در آن جا لذت ببرد. این کافه یکی از کاه های خاص تهران است که با شعار سبک زندگی پاکسازی آغاز به فعالیت کرده است.

کافه های تهران
کافه های تهران

کافه کارخانه

کافه کارخانه در آدرس تهران، میدان شیخ بهایی، جنب بانک رفاه واقع شده است. ساعات کاری این کافه در طول هفته از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب است. در روزهای جمعه هم کافه به صورت رزرو باز می‌باشد. این کافه هم دارای یک حیط بسیار جذاب و شاداب است که شما می‌توانید خاطره خوشی در آن بسازید. چشیدن طعم لذیذ غذاهای مختلف در محیط دنج کافه کارخانه حتما برای شما دلنشین خواهد بود.

کافه چای بار از خاص ترین کافه های تهران

کافه چای بار در خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی واقع شده است. کافه چای بار پر از آرامش است و احساسی را در شما به وجود می‌آورد که باعث می‌شود بارها بهاین کافه سر بزنید. محیط آرام و نوستالژیک حاکم در این کافه شما را از شلوغی شهر و دغدغه‌های روزمره دور می‌کند و باعث آرامش شما می‌شود. توصیه می‌کنیم که در کافه چای بار حتماً غذاها و نوشیدنی‌های سنتی سفارش بدهید و با آرامش در فضای باغ، از آن لذت ببرید.

کافه های تهران
کافه های تهران

کافه رستوران رسم نو

کافه رستوران رسم نو در کیلومتر دو جاده فشم – جنب هتل آرینا واقع شده است. محیط جذاب و طراحی فوق العاده این کافه باعث شده که محبوبیت بسیاری در بین مردم پیدا کند. برای داشتن یک روز و یک تفریح دلنشین در مکانی دنج توصیه می‌کنیم که حتما به کافه رسم نو سری بزنید.

کافه نادری

کافه نادری در خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی تیر و چهارراه استانبول واقع شده است. حتما شما هم بارها و بارها نام این کافه را شنیده‌اید. کافه نادری یکی از قدیمی‌ترین کافه های تهران است که برای نسل جدید به یادگار مانده است. این کافه از قدیم محلی برای تجمع روشنفکرها و نویسنده‌ها در دهه‌های چهل و پنجاه بوده است و از همان زمان محبوبیت زیادی کسب کرده است. کافه نادری یک کافه بسیار حرفه‌ای در تهران است که مشتریان نه فقط به خاطر غذا بلکه به خاطر ویژگی‌های مثبت بی شمار آن به این کافه جذب می‌شوند.

معرفی خاص ترین کافه‌ها
کافه های تهران

کافه رستوران امپایر

کافه رستوران امپایر در آدرس تهران، زعفرانیه، بلوار بهزادی، خیابان بهار، بن بست یاس واقع شده است. این کافه رستوارن دارای یک محیط مجلل و موسیقی زنده است و یک انتخاب خوب برای کافه گردی در تهران می‌باشد. همچنین غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ این کافه رستوران توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

شخصیت رمزآلود مردان بتا که باید بدانید!

شخصیت هر فرد او را از دیگران متمایز می‌کند و به همین خاطر، تیپ‌های شخصیتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *