ترسناک ترین مکان های جهان که هرکسی جرات دیدنشان را ندارد

جهان مملو از مکانهای شکنجه ، ترس و یادبودهاست. از دکوراسیون مجلل ساخته شده از استخوان انسان گرفته تا عروسک های وهم انگیز ، شهرهای متروکه و قطره های ضد مرگ. در اینجا نگاهی می اندازیم به  وحشتناک ترین مکان ها  در سراسر جهان:

۱- جزیره عروسک ها – مکزیکو سیتی، مکزیک

“جزیره عروسک ها” ، ممکن است در کانال Xochimilco در جنوب مکزیکو سیتی فرو رفته باشد، اما به دلیل جمعیت عروسک های ترسناک اش، به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است. طبق افسانه های محلی، وقتی تنها ساکن این جزیره دختری غرق شده را در کانال و عروسکی را در همان نزدیکی یافت، شروع به آویزان کردن عروسک ها در اطراف جزیره کرد. اکنون هزاران عروسک در میان درختان آویزان شده اند. مشخص نیست که آیا او این کار را برای تکریم دختر انجام داده است یا برای جلوگیری از هرگونه روح شیطانی. جزیره فقط با قایق قابل دسترسی است.

ترسناک

۲- Aokigahara – استان یاماناشی ، ژاپن

منطقه ی Aokigahara به “جنگل خودکشی” یا “دریای درختان” نیز معروف است. این مکان در نزدیکی کوه فوجی ژاپن در پارک ملی” فوجی هاکونه ایزو” در ژاپن قرار دارد و به خاطر جنگل های انبوه و ترسناک خود معروف است. این جنگل موضوع یک فیلم در سال 2016 بود و Vice گزارش داد که پس از انتشار یک رمان پرطرفدار در جنگل، به صحنه خودکشی ۵۰ تا ۱۰۰ نفر در سال تبدیل شد.

۳- چرنوبیل – چرنوبیل ، اوکراین

چرنوبیل یک نیروگاه هسته ای بسته اما نه کاملاً از کار افتاده در منطقه محدود شده در چرنوبیل در شمال کِیو، اوکراین است. این مرکز پس از یک حادثه هسته ای در 27 آوریل 1986 تخلیه شد، که هنوز هم به عنوان ویران کننده ترین حادثه هسته ای تاریخ شناخته می شود.

۴- هتل استنلی – کلرادو ، ایالات متحده

آمریکایی ها احتمالاً با هتل استنلی یک هتل 142 اتاقه در استس پارک، کلرادو، آشنا هستند که به عنوان الهام بخش استیون کینگ، رمان نویس ترسناک، در “Shining” معروف شده است. ادعاعایی در مورد فعالیت های ماورا الطبیعه در استنلی، همه را ترسانده است.

ترسناک

۵- Catacombs Capuchin – پالرمو ، سیسیل ، ایتالیا

دفن شده در پالرمو، سیسیل، در جنوب ایتالیا است. بازدیدکنندگان آنجا را به عنوان یک جاذبه گردشگری ترسناک ترسیم می کنند. این دخمه ها به عنوان گورستانی برای حدود 8000 مومیایی که دیوارها را پوشانده اند، عمل می کنند. برخی از بقایای انسان ها اکنون اسکلتی است، در حالی که در کاتاکومب ها اجساد کاملاً حفظ شده ای نیز نگهداری می شود. آخرین جسد در سال 1920 در این محل به خاک سپرده شد.

۶- قلعه بران – بران ، رومانی

قلعه بران که با نام “قلعه دراکولا” نیز شناخته می شود، یک اثر ملی و برجسته در رومانی است. بسیاری از مردم خون آشام ها را به دلیل فیلم برام استوکر (دراکولا)، با ترانسیلوانیا منطقه ای در مرکز رومانی مرتبط می کنند. مجلس دراکولستی صدها سال پیش بر ترانسیلوانیا حکمرانی می کرد و گفته می شود که یک حاکم به نام ولاد سوم، آنقدر وحشی و ترسناک بوده است که نام “ولاد شیطانی” را به او داده اند.

۷- دهکده ناگورو – ناگورو ، ژاپن

دهکده ی ناگورو با کاهش شدید جمعیت روبه رو است. گفته می شود که هنرمند Ayano Tsukimi به زادگاه خود برگشت و عروسک هایی به ابعاد واقعی خلق کرد و در اطراف روستا قرار داد تا به آن حس زندگی بدهد. Atlas Obscura گزارش می دهد که اکنون حداقل 350 شهروند اسباب بازی در این روستا سکونت دارند!

ترسناک

۸- دری به جهنم – دروز، ترکمنستان

“در به جهنم” یا “دروازه به جهنم” در اصل دهانه خروج گاز طبیعی در دروز ترکمنستان است. این دهانه در نتیجه یک میدان گاز طبیعی است که در سال 1971 به یک غار زیرزمینی سقوط کرد. طبق گزارش ها، زمین شناسان برای جلوگیری از انتشار گاز متان، آن را به آتش کشیدند، اما سوختن آن همچنان ادامه دارد و برای بسیاری از مردم ترسناک جلوه میکند.

۹- تابوت های معلق ساگادا – ساگادا ، فیلیپین

تابوت های معلق ساگادا تنها چند مورد از دفن های صخره ای در سراسر جهان است. گفته می شود که مقبره ها در فیلیپین از یک رسم خاکسپاری باستانی پیروی می کنند که متوفی را در تابوت های متصل به صخره ها یا درون غارها در مقابل صخره ها دفع می کند. به گزارش سی ان ان، ادبیات باستان مربوط به سلسله تانگ نشان می دهد که این مکان ها مانع رسیدن حیوانات به اجساد می شوند و مزرعه ها را برای دفن اشغال نمی کنند. فیلیپین سبک زندگی گزارش می دهد که مردم ساگادا بیش از 2000 سال چنین دفن هایی را انجام داده اند و برخی از تابوت ها “بیش از یک قرن قدمت دارند”.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

متن پاییزی عاشقانه جدید با جملات دلبرانه و رمانتیک 1401

متن پاییزی عاشقانه جدید با جملات دلبرانه و رمانتیک 1401

با آمدن فصل پاییز، تبادل پیامهای عاشقانه پاییزی رونق می یابد و به همین جهت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *