مدل های کوتاهی مو پسرانه ترند سال2021

تاثیری که مدل های کوتاهی مو مردانه روی صورت و ظاهر آقایان دارد انکارناپذیر است. مدل موی شما تا حد زیادی نشاندهنده استایل و اعتمادبه‌نفس شماست. همیشه مدل مو است که استایل شما را مشخص می‌کند. یک پسری که تی‌شرت و شلوار جین پوشیده یک پسر عادی است. ولی اگر مدل مویی فوق‌العاده داشته باشد، ده‌ها بار در بدترین لباس‌ها جذاب‌تر دیده خواهد شد.

من به شما توصیه می کنم که نگاهی دقیق به مدل هایی که در اینجا نشان داده می شود داشته باشید. از فرصت استفاده کرده و برشی را که در سال 2021 راه اندازی خواهید کرد ، انتخاب کنید ، به بافت ، طول ، نوع مو ، رنگ و سبک هایی مانند مدرن ، کلاسیک ، مرتب ، جدا ، اجتماعی ، گاه به گاه توجه کنید و به خصوص به سبک و سلیقه خود توجه کنید.

 بیایید باهم چندتا از مدل های کوتاهی مو مردانه ترند سال 2021 را ببینیم.

مدل های کوتاهی مو مردانه

آنها که خط رویش موهایشان هفتی است، می‌توانند با بلندتر نگه داشتن موهای روی سر و شلخته درست کردن آن طوری نشان دهند که انگار حجم موهایشان بیشتر است. مدل های کوتاهی مو جود لا (Jude Law) را به خاطر دارید؟ حتی می‌توانید شجاع‌تر بوده و موهایتان را به عقب شانه کنید. اگر از این هم شجاع‌تر هستید، مدل موی جیسون استاتام (Jason Statham) را امتحان کنید که بسیار جذاب است.

 

مدل کوتاهی مو مدرن

 

مدل های کوتاهی مو مردانه 2021 : روی بلند

سبک Comb Over یا روی بلند و کناره های سایه روشن یکی دیگر از مدل های کوتاهی موی کلاسیک است که برای اهمیت و شهرت آن نیاز به اظهار نظر زیادی ندارد.

Comb Over با یک برش بسیار زیبا و اجتماعی مشخص می شود ، اما البته در دهه های اخیر مانند همه برش های یکپارچه سازی مدرن تر شده است.

تفاوت بزرگ Comb Over مدرن این است که به جای اینکه شانه شود و کاملاً درست و بدون نقص به نظر برسد ، اکنون بافت و قطع ارتباط آن بیشتر از آن است که در دهه 60 استفاده می شد.

مدل های کوتاهی مو فشن مردانه

 

مدل موهای مردانه 2021

 

مثل همیشه در اینجا مدل های جدیدی را برای شما آورده ایم که شاید در بین آنها مدل های کوتاهی مویی باشد که قبلا دیده اید ، اما همیشه مدل های قدیمی تر هم قابلیت به روز شدن دارند و ما در اینجا جدیدترین مدل مو های مردانه در سال 2021 را برای شما آماده کرده ایم.

 

مدل مو مردانه 2021

مدل ساید فرینج

مدل ساید فرینج می تواند مدل موی ایده آل برای شما باشد، اگر از موهای بلند و متحرک لذت می برید. این مدل به شکل صورت هر شخص بستگی خواهد داشت. از آرایشگر خود بپرسید، او به شما کمک می کند تا طول ایده آل کناره های مو را مطابق با سبک و شخصیت خود پیدا کنید.

فراموش نکنید که در قسمت بالا ، موهای چتری باید بسیار بزرگ باشد ، تا به کنار پرتاب شود.

مدل مو کوتاهی خاص

مدل مو شورت کات یا کوتاه

مدل مو کوتاه یا شورت کات مردانه نوعی مدل مو است. بیشترین تفاوت این مدل به دلیل اندازه موهای بالای سر است که کمی بلند تر تر از حد معمول است .

بافت را می توان از طریق فر و مو و در هنگام شانه زدن انجام داد. نباید فراموش کنیم که آرایشگر همچنین می تواند با تکنیک های پیرایش بافت بیشتری به مو وارد کند.

 

مدل کوتاهی مردانه فشن

 

مدل موهای پسرانه

 

مدل مو بازیگران مرد

 

مدل مو بلند مردانه

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

درشت کردن چشم با آرایش

11 ترفند درشت کردن چشم با آرایش

چشم های بزرگ در نوع خود زیبا هستند و یک موهبت الهی محسوب می شوند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *