راهنمای خرید دستگاه لیزر خانگی موهای زائد

بهترین دستگاه ها برای لیزر موهای زائد در خانه

اگر از اصلاح ، موزدایی یا اپیلاسیون خسته شده اید ، ممکن است بخواهید روش های ماندگارتر دیگری را برای از بین بردن موهای زائد در نظر بگیرید. لیزر موهای زائد طولانی ترین نتایج را به همراه دارد. اگرچه کاملاً دائمی نیست ، اما ممکن است هفته ها بدون نیاز به تکرار درمان خود ادامه دهید.

لیزر موهای زائد با کمک لیزرهای با حرارت بالا یا چراغ های شدید پالسی (IPL) موها را از بین میبرد و موقتاً فولیکول های مو را از کار می اندازد.  به این ترتیب ، تا چند هفته فولیکول ها قادر به تولید موهای جدید نخواهند بود.

 

دستگاه لیزر خانگی بهترین

در زمان های گذشته افراد مجبور بودند برای از بین بردن موهای زائد با لیزر به یک متخصص پوست مراجعه کنند. اما با استفاده از دستگاه های خانگی دیگر نیازی به این کار ندارید. هر چند که ما توصیه میکنیم قبل از خرید دستگاه حتما با یک پزشک مشورت کنید. این لیزر را میتوانید هر زمانی که موهای شما دوباره ظاهر شدند استفاده کنید.

چگونه این دستگاه ها را انتخاب کتیم؟

ما هفت مورد از این دستگاه ها را بر اساس ایمنی ، کارایی و قیمت آنها بررسی کردیم. در حالی که فقط دو دستگاه لیزر موهای زائد واقعی هستند ، بقیه دستگاه های IPL هستند که به روشی مشابه کار می کنند.

بهترین لیزر های موجود در بازار :

دستگاه لیزر خانگی

لیزر موهای زائد تریا.

جوانب مثبت: اکثر افرادی که آنرا استفاده کردند میگویند خیلی موثر است.

نکات منفی: برخی از افراد گزارش می دهند که استفاده از دستگاه آسیب می رساند و دیدن نتایج مثبت مدتی طول می کشد. و افراد دیگر از ظرفیت محدود باتری و اینكه لیزر ناحیه بسیار كمی را هدف قرار می دهد راضی نیستند.

جزئیات: لیزر موهای زائد Tria Beauty یکی از دو دستگاه لیزر موهای زائد است که توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تایید شده است. این لیزر ادعا می کند سه برابر سایر دستگاه ها انرژی برای از بین بردن موها دارد.

لیزر موهای زائد MiSMON

جوانب مثبت: کاربران گزارش می دهند که دستگاه به ویژه در موهای ضخیم و زیاد موثر است.

نکات منفی: نکته منفی این دستگاه این است که این دستگاه فقط برای موهای تیره و برای افراد با پوست های تیره مناسب است. همچنین نمی توانید از آن در ناحیه پشت لب استفاده کنید.

جزئیات: این دستگاه از فناوری IPL برای از بین بردن مو استفاده می کند که گفته می شود ملایم تر و موثرتر از سایر روش ها است. MiSMON محدوده یک تا پنج سطح و 300000 چشمک زن را ارائه می دهد. همچنین گواهی ایمنی FDA دریافت کرده است.

لیزر موهای زائد و زیبایی تریا

جوانب مثبت: همان قدرت و کارایی دستگاه بزرگتر لیزر تریا برای رفع موهای زائد را ارائه می دهد.

موارد منفی: همانند Tria اصلی ، درمان ها می توانند دردناک باشند و دیدن نتایج ممکن است مدتی طول بکشد.

جزئیات: این دستگاه از همان فناوری لیزر اصلی Tria برخوردار است ، اما به منظور هدف قرار دادن مناطق کوچکتر مانند لب بالا طراحی شده است.

CosBeauty IPL

جوانب مثبت: یک سنسور رنگ پوست می تواند به طور خودکار شدت نور مناسب پوست شما را تنظیم کند. اکثر بررسی های کاربران گزارش می دهند که دستگاه با استفاده مداوم موهای زائد را کاهش می دهد.

نکات منفی: برخی از افراد اظهار نظر کرده اند که هیچ تغییری در استفاده از این دستگاه مشاهده نمی کنند و عمر باتری ایده آل نیست.

جزئیات: CosBeauty IPL دستگاه IPL است و ادعا می کند پا یا بازو را فقط در 8 دقیقه درمان می کند.

Venus Silk-Expert

جوانب مثبت: اندازه آن برای نواحی کوچکتر مانند صورت ، زیر بغل و ناحیه بیکینی ایده آل میباشد.

موارد منفی: بزرگترین نقطه ضعف این محصول قیمت بالاتر است. مشتریان همچنین شکایت کرده اند که برای پوستهای تیره بی اثر است و دیدن نتایج مدت زمان زیادی طول می کشد.

جزئیات: Venus Silk-Expert از فناوری IPL استفاده می کند و اندازه آن در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر در خانه کوچکتر است. همچنین با برس تمیزکننده صورت برای لایه برداری پوست برای نتایج موثرتر همراه است.

Braun Silk-Expert 5 IPL

جوانب مثبت: Braun Silk-Expert 5 IPL به ویژگی ای مجهز است که گفته می شود به طور طبیعی با رنگ پوست شما سازگار است ، بنابراین عوارض جانبی کمتری را مشاهده خواهید کرد. همچنین دیدن نتایج نسبت به سایر دستگاه ها زمان کمتری داراست.

نکات منفی: این دستگاه قیمت بالاتری دارد و مانند برخی دیگر از رقبای خود به صفحه نمایش LED مجهز نیست.

جزئیات: اگر به دنبال نتایج کمی سریعتر در دستگاه لیزر موهای زائد در خانه هستید ، Braun Silk-Expert 5 IPL را در نظر بگیرید. این برند فقط در 4 هفته قول نتایج کامل می دهد که کمتر از نصف زمان بیشتر مارک های دیگر است.

جوانب مثبت: کاربران می گویند این دستگاه کوچک ، راحت و آسان برای استفاده است. اکثر آنها می گویند که با استفاده مداوم کاهش مو قابل توجهی دارند.

نکات منفی: کاربران می گویند برای دیدن نتایج ، بسیاری از درمان ها و زمان زیادی لازم است و دیگران گزارش می دهند که نتیجه ایی حاصل نشده.

جزئیات: گفته می شود که این دستگاه تایید شده توسط سازمان FDA است و بر روی هر رنگ پوست و مجموعه گسترده ای از رنگ مو موثر است.

نحوه انتخاب بهترین دستگاه لیزر:

خرید دستگاه لیزر خانگی نیاز به جستجو و امتحان دستگاه های بسیاری دارد. چند مورد که باید در هنگام خرید در نظر بگیرید شامل:

راهنمایی برای رنگ مو و رنگ پوست.

دستگاه باید با ظرفیت خود شما مطابقت داشته باشد. این به ظرفیت IPL یا طول موج لیزر اشاره دارد. بنابراین ، هرچه این عدد بیشتر باشد ، انتظار می رود دستگاه زمان بیشتری دوام بیاورد. سطح شدت آن متفاوت است.

میتوانید لیزر دارای سیم برق برای استفاده طولانی تر و یا برای سهولت از لیزر دارای باتری استفاده کنید.

داشتن اتصالات مختلف برای قسمت های مختلف بدن. این ممکن است شامل پیوست هایی برای ناحیه بیکینی ، زیر بغل ، صورت و موارد دیگر باشد.

بودجه شما نیز مهم است ، قیمت یک دستگاه لیزر خوب و خانگی معمولاً 100 دلار یا بیشتر است.

نحوه استفاده:

استفاده از دستگاه لیزر

اکنون که دستگاه لیزر موهای زائد مورد نظر خود را در اختیار دارید ، می خواهید مطمئن شوید که قبل از استفاده آماده سازی لازم را انجام داده اید. مطمئن شوید دستگاه کاملاً شارژ شده است و تمام دستورالعمل های ایمنی را خوانده اید. قبل از استفاده ، ناحیه مورد نظر پوست را تمیز و خشک کنید.

تعداد روشهای درمانی شما به دستگاه و رشد موی فردی شما بستگی دارد. نکته اصلی این است که در مورد استفاده خود برای دیدن نتایج سازگار باشید.

در حالی که گفته می شود اصلاح موهای زائد با لیزر دائمی هستند ، واقعیت این است که فولیکول های موی شما بهبود می یابند و در برخی موارد موهای جدید تولید می کنند. همچنین دیدن نتایج ممکن است چند جلسه طول بکشد. اما به یاد داشته باشید نباید بیش از حد از دستگاه استفاده کنید ، زیرا این امر می تواند منجر به تحریک پوست میشود.

نکات ایمنی:

نتایج لیزر موهای زائد وقتی توسط متخصص پوست انجام شود قابل پیش بینی است. اما دستگاه های خانگی اصلا قابل اطمینان نیستند. همچنین مطالعات بالینی کافی در دسترس نیست که تاثیر کند لیزرهای خانگی موثرتر از موهای زائد در مطب متخصص پوست هستند. سایر نکات ایمنی مربوط به رنگ طبیعی پوست و رنگ مو شماست. لیزر موهای زائد در افرادی که رنگ پوست روشن و موهای تیره دارند بهترین نتیجه را می دهد. قرمزی ، تاول و تحریک از عوارض جانبی احتمالی در همه کاربران است. اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از آسیب دیدگی ، تمام دستورالعمل های همراه دستگاه خود را دنبال کنید

توجه داشته باشید که در هر دو روش در منزل یا روش لیزر موهای زائد در مطب متخصص پوست ، جلوگیری از اپیلاسیون یا کندن موها از ریشه در بین جلسات درمانی مهم است. سعی کنید در حین اصلاح فولیکول مو را جدا نکنید تا دستگاه لیزر یا IPL در معالجه بعدی شما بتواند چیزی را هدف قرار دهد.

برای مشاوره بیشتر در مورد انتخاب بهترین روش های از بین بردن موهای زائد با متخصص پوست خود صحبت کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

آبرسان صورت

بهترین محصولات برند نوتروژینا برای انواع پوست‌ها

توجه به برند لوازم آرایشی در زمان خرید یکی از مهمترین نکاتی است که حتما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *