بهترین انیمیشن های 2020 ، به نقل از Rotten Tomatoes

سال 2020 برای فیلم های انیمیشن سال جالبی بود.سال 2020 برای اکثر مردم و مشاغل مختلف در میان تمام سالها، سالی بسیار غیرمعمول بوده است. و همان طور که می دانیم صنعت سینما بیشتر از همه ی حرفه ها تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته است اما این موضوع ،مانع اکران چندین فیلم انیمیشن شگفت انگیز نشد (حتی اگر برخی این کار را فقط به صورت دیجیتالی انجام می دادند) و بطوری بود که می توانست انتظارات طرفداران را برآورده کند.

به گفته محققان ، شما می توانید ده ها مورد انیمیشن خوب را انتخاب کنید اما حداقل چند مورد تک وجود دارد که دارای جلب توجه شدید مخاطب و به یاد ماندنی خواهد شد.

10 انیمیشن برتر 2020

اگر لیست این فیلم ها را ندیده اید ، حتماً نام آنها را یادداشت کنید و اوقات خود را با لذت بردن از این شاهکارهای زیبا بگذرانید. در ادامه ی مطلب باهم به مرور بهترین انیمیشن های 2020 ، به نقل از Rotten Tomatoes که به ترتیب اولویت ( از آخر به اول ) آورده شده اند خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید:

بهترین انیمیشن سال 2020

بهترین انیمیشن های 2020 ، به نقل از Rotten Tomatoes

 

10- انیمیشن ترول ها – 71 درصد

گاهی اوقات انیمیشن هایی که دو قسمتی هستند ثابت کرده اند که ممکن است که شاید قسمت دوم به میزان قسمت اول جذاب و پرمخاطب نباشد اما انیمیشن ترول ها با اکران شدنش خلاف این قضیه را ثابت کرد و در صدر پر مخاطب ترین ها قرار گرفت و با توجه به این استقبال زیاد ،ساخت قسمتهای جدید از فرنچایز دور از انتظار نیست و مهم ترین عاملی که در جذابیت این کارتون نقش داشت استفاده از موسیقی های شاد و مهیج و ترانه‌هایی از کلی کلارسون، جرج کلینتون و دیگر خواننده ها بود که مخاطبان خردسال را بسیار به خود جذب کرد و کارتون را به کارتونی پر بیننده و پول ساز در کمترین زمان ممکن تبدیل نمود.

9- انیمیشن باب اسفنجی و پاتریک – 77 درصد

این فیلم با داشتن شخصیت های کلاسیک که از قبل برای مخاطبان تلویزیون شناخته شده اند ، داستان ناپدید شدن حلزون حیوان خانگی عزیز باب اسفنجی را به تصویر کشیده است و باعث شده شخصیت اصلی و پاتریک برای آوردن گری به خانه ماجراجویی حماسی “شهر گمشده آتلانتیک سیتی” را آغاز کنند. . این انیمیشن تابستان گذشته منتشر شد و تاکنون نیز قسمت های جدیدی از آن ساخته و منتشر شده است و ساخت قسمت های جدید آن کاملا بیان گر این است که این انیمیشن فیلم خوبی بوده که این قدرت را داشته که کودکان بسیاری را از سراسر دنیا مجذوب خود کند.

8- انیمیشن روی ماه – 80 درصد

انیمیشنی پر مخاطب که بیان گر داستان عجیبی است از دختری که یک کشتی موشکی می سازد و منفجر می شود و تنها با یک امید و آن هم به امید دیدار با الهه افسانه ای ماه. این فیلم به دلیل انیمیشن سینمایی و آهنگ های برجسته منحصر به فرد خود محبوبیت زیادی کسب کرده و در جایگاه برترین انیمیشن های 2020 خود را قرار داده است.

7- انیمیشن به پیش – 88 درصد

Onward یا انیمیشن به پیش یک فیلم ماجراجویی درخشان است که به عنوان یکی از بهترین فیلم های انیمیشن امسال مورد تقدیر قرار گرفته است چرا که طرفداران را به عنوان یک ماجراجویی دل انگیز و خیره کننده ناامید نکرد. Onward با صدای بازیگران تام هالند و کریس پرات ، دو برادر را معرفی می کند که تصمیم می گیرند به یک سفر بروند تا بفهمند آیا هنوز “جادو” آنجا باقی نمانده است. در پایان ، این یک داستان تکان دهنده درباره عشق و از دست دادن است که بینندگان از آن سیر نمی شوند.

برترین انیمیشن های 2020

6- انیمیشن مدرسه قهرمانانه من – 91 درصد

انیمیشنی است با داشتن شخصیتی ابرقهرمان ژاپنی و در سبک اکشن و ماجراجویی که بدنیا ثابت نمود کاملاً شایسته ی  داشتن جایگاه برتر در لیست بهترین هاست.

شرح آن بدین صورت است که در داستانی پر از نزاع قدرت و حسادت ، گروهی از جوانان آرزو دارند که به یک ابرقهرمان حرفه ای تبدیل شوند و مبارزه در دنیایی است که مردمی “دمدمی مزاج” دارد ، در این کارتون شخصیت اصلی Deku باید با Nine روبرو شود (قوی ترین شرور موجود) و دکو به امید نجات ساکنان بی گناه جزیره نابو در حال انجام کارهای قهرمان واقعی است از نگاه تماشاگران ، قرار گیری این کارتون در لیست برترین کارتون ها دور از انتظار نیست.

5- انیمیشن ویلوبی ها – 91 درصد

این فیلم بر خلاف محبوبیت بسیاری که دارد دارای یک داستان نامتعارف است زیرا زندگی چهار فرزند ویلوبی را نشان می دهد که خود را متقاعد می کنند بدون پدر و مادر بهتر می توانند زندگی کنند. بنابراین ، خواهر و برادرها طرحی ارائه می دهند و سپس ماجراجویی پر پرواز را آغاز می کنند تا معنای واقعی خانواده را پیدا کنند.

4- انیمیشن فرزند آب و هوا – 91 درصد

یکی دیگر از شاهکارهای متحرک ژاپنی ، این انیمیشن است که بر روی خیال رمانتیک یک پسر دبیرستانی تمرکز کرده است که وی در ادامه داستان به توکیو فرار می کند و با دختری قدرتمند دوست می شود و ادعا می کند که می تواند هوا را دستکاری کند. به گفته منتقدان ، Weathering With You یا فرزند آب و هوا یک داستان عاشقانه دوست داشتنی و سرگرم کننده است که روایتی جذاب در پایان آن دارد.

3- انیمیشن یک صدف دور -93 درصد

این کارتون یک انیمیشن درام درباره دختری مرموز به نام میو است که برای جلب توجه کانتو  خود را به گربه تبدیل می کند. از آنجا که به نظر نمی رسد او توجه او را به خود جلب کرده ،بنابرین او از یک نقاب گربه ای استفاده می کند اما اندکی بعد ، او متوجه می شود که نمی تواند به کانتو کمک کند تا از پس برخی مشکلات برآید و اکنون باید انتخاب کند که چه کاری باید انجام دهد.

این کارتون تصویری جالب در مورد موضوعی نسبتاً غیرمعمول است، جایی که مخاطب تصور می کند درک یک انسان و گربه از یکدیگر واقعاً چگونه است.

2- انیمیشن بره ناقلا – 96 درصد

این انیمیشن درست مثل کارتون باب اسفنجی به یک مگا فیلم موفق تبدیل شده است .در این انیمیشن ، بر خلاف سایر انیمیشن های دیگر شخصیت های آن با هم مکالمه ای ندارند اما ماجراهای جالبی را در کنار هم رقم می زنند و شخصیت اصلی این کارتون گوسفندی لاغر اندام است به نام شان که تمام محوریت فیلم با او می چرخد.

انیمیشن روح 2020

1- انیمیشن روح – 99 درصد

در حالی که این فیلم تا 25 دسامبر اکران نمی شود ،اما منتقدان تاکنون به آن نظرات و بازتابهای مثبتی را داده اند.در این کارتون روح نوازنده ای که انگیزه خود را برای پخش موسیقی از دست داده است ، از بدن او خارج می شود و باید با کمک روح جوانی ، راه بازگشت را پیدا کند. این داستان داستانی ساده و در عین حال قدرتمند است که در صدر اول لیست بهترین فیلم های انیمیشن سال 2020 قرار دارد.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

10 فیلم برتر کره ای عاشقانه 2021 و2022

کره‌ جنوبی از آن کشورهای رو به توسعه است که تواسته در دهه‌های اخیر، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *