از کدام سایت فالوور بخریم؟

از کدام سایت فالوور اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی خریداری کنیم که ارزش و سود بیشتری داشته باشد؟

با یک جستجو در گوگل ، به هزاران وب‌سایت برخورد می‌کنیم که انواع کیفیت و عنوان را برای فالوور های خود گذاشته اند و برای انتخاب هر نوع ممکن است گمی گیج شویم ، اما در ادامه ، بهترین نوع فالوور را با هم انتخاب می‌کنیم.

از کدام سایت فالوور بخریم؟

به این نکته همیشه توجه کنید که ، خرید فالوور اینستاگرام باید به صورت هدفمند باشد تا آینده پیج خود را خراب نکنید!

هرگز فالوور فیک برای پیج فروشگاهی یا فالوور واقعی برای پیج سرگرمی سودمند نیست !(هر چند که فالوور واقعی همیشه سود مند است ، اما برای پیج های محتوا محور ، فالوور فیک هم کمک زیادی می‌کند.)

در لیست زیر ، 5 تا سایت را معرفی کرده ایم که از نتایج گوگل جمع آوری شده اند و انواع کیفیت و قیمت را داشته اند:

نام سایت آدرس سایت قیمت 1000 عدد فالوور نماد اعتماد دارد؟ نماد پرداخت؟
ایران فالوور irfollower.com 13,900 مشاهده نشد مشاهده نشد
گلد فالوور goldfollower.com 39,000 دیده نشد دیده نشد
شیراز سوشال Shirazsocial.com 5,300 دارد دارد
دیجی فالوور digi-follower.com 34,000 مشاهده نشد مشاهده نشد
فالووران followeran.com 12,700 دیده نشد دارد

 

چه سایتی را برای خرید خود انتخاب کنیم؟

همیشه قبل از خرید ، سعی کنید 5 تا 10 سایت را حتما بررسی کنید تا پس از خرید ، از خرید خود پشیمان نشویم و نگوییم که چرا سایت دیگری را انتخاب نکردیم.

همیشه زمانی که مثلا کلمه “خرید فالوور اینستاگرام” را در گوگل جستجو می‌کنیم ، 10 سایت اول نه فقط از نظر گوگل ، بلکه از نظر تمام کاربران با ارزش بوده اند که توانسته اند میان 10 سایت در نتایج گوگل قرار بگیرند.

10 سایت اول ، همیشه معتبر هستند ، اما پیشنهاد می‌شود که حتما مواردی مانند نماد اعتماد و پرداخت ، شماره تماس ، آدرس ها را بررسی کنید تا از اعتبار سایت مطئمن شوید.

قیمت تمام سایت ها را قبل از خرید بررسی کنید ، چون بسیار پیش آمده که به بهانه وقت نداشتن ، خرید خود را ثبت می‌کنیم و پس از خرید وقت میکنیم و به سراغ قیمت دیگر سایت ها می‌رویم !

همیشه هدف خود را از خرید فالوور مشخص کنید تا بهترین نوع فالوور را برای پیج خود خریداری کنید.

یک سوال : هدف شما از خرید یا افزایش فالوور چیست؟

  • کسب درآمد از تبلیغات
  • کسب درآمد از فروش محصولات
  • تبدیل به شخص معروف و محبوب شدن

 

کسب درآمد از تبلیغات

اگر که قصد دارید از جذب اسپانسر و تبلیغات ، کسب درآمد کنید ، فالوور فیک یا مخلوط از واقعی و فیک به شما کمک می‌کند. فالوور فیک فقط آمار فالوور ها را بالا نشان می‌دهد و فالوور واقعی با مشاهده استوری و پست های شما ، فالوور های فیک را واقعی جلوه می‌دهند.

فالوور فیک به تنهایی نیاز به هزینه اضافه دارد ! زیرا برای هر پستی که منتشر می‌کنید ، نیاز به خرید بازدید اینستاگرام خواهید داشت که برای این مورد هم می‌توانید بازدید ارزان خریداری کنید !

فروشگاهایی مانند شیراز سوشال وجود دارند که برای 1000 بازدید اینستاگرام مبلغ 500 ریال را دریافت می‌کنند !

همانطور که از عکس بالا مشاهده می‌کنید ، با مبلغ 50 هزار تومان حدود 1 میلیون بازدید برای ویدئو و پست های خود در اینستاگرام می‌توانید خریداری کنید !

ترفندی که تمام بلاگر ها انجام میدهند همین است ! فالوور فیک یا واقعی خرید کن ، ویدئو بساز ، ویدئو که 4 میلیون بازدید جذب (خریداری) کرد ، اسپانسر ها سرازیر می‌شوند و برای اینکه ویدئوی اسپانسر نیز معروف شود ، از 5 تا 100 میلیون دریافت می‌کنند.

از این مبلغ دریافتی ، نهایت 500 هزار تومان هزینه می‌کنند و برای ویدئوی اسپانسر ، 10 میلیون بازدید خریداری می‌کنند تا نشان دهند که چقدر کارشون بازدهی داشته است !

اگر که قصد کسب درآمد از تبلیغات را دارید ، فالوور فیک یا نیمه فیک (مخلوطی از فیک و واقعی) کمک بسیاری در افزایش درآمد شما خواهد کرد.

 

کسب درآمد از فروش محصولات

اگر محصولی برای فروش دارید ، هرگز با خرید فالوور فیک ، به موفقیت نخواهید رسید ! زیرا هدف شما فروش محصول است ، نه فقط افزایش آمار پیج.

با خرید فالوور فیک ، هیچ نوع فعالیتی در پیج شما وجود نخواهد داشت ، محصولات شما به اشتراک گذاشته نخواهد شد و هرگز مشتری واقعی جذب نخواهید کرد !

بنابراین ، برای پیج های فروشگاهی ، فقط فالوور واقعی باید خریداری شود .

اما برای خرید فالوور واقعی به یک نکته مهم باید توجه کنید و آن ، موقعیت مکانی فالوور ها میباشد . یعنی اگر شما پیج فارسی زبان دارید ، حتما باید فالوور ایرانی خریداری کنید تا در ایران پیج شما به اشتراک گذاشته شود.

اگر فالوور خارجی برای پیج ایرانی خریداری کنید ، مانند خرید فالوور فیک ، هیچ تاثیر مثبتی بر روی پیج نخواهد گذاشت.

تبدیل به شخص معروف و محبوب شدن

اگر قصد دارید با خرید فالوور معروف شوید ، ترکیبی از فالوور واقعی و فیک تاثیر مثبتی خواهد داشت. با خرید فالوور فیک ، آمار خود را بالا ببرید ، اما فالوور واقعی خریداری کنید تا بازدید ها و لایک ها نیز واقعی نشان داده شود.

توجه کنید که کریستیانو رونالدو با 400 میلیون فالوور ، فقط 10 میلیون لایک و بازدید دریافت می‌کند و این به معنای این نیست که 390 میلیون دیگر ، فیک هستند !

شما بازدید و لایک را می‌توانید خرید کنید ، اما اگر قصد درآمد از تبلیغات را نداشته باشید ، هزینه هایی که برای لایک و بازدید یا کامنت کرده اید ، کمکی به شما نخواهد کرد.

اما اگر که قصد درآمد هم دارید ، خرید لایک و بازدید در کنار خرید فالوور ، تاثیر مثبتی خواهد داشت.

این خرید ها ، هدر دادن پول نیست ، بلکه نوعی سرمایه گذاری است. زیرا پیجی که مطالب آن 1 میلیون بازدید داشته باشد ، اسپانسر حاظر به پرداخت 1 تا 5 میلیون نخواهد بود؟در صورتی که فقط 50 هزار تومان برای 1 میلیون بازدید کرده اید !

 

حتی خرید فالوور روبیکا و فعالیت در شبکه اجتماعی های ایرانی ، به اندازه اینستاگرام می‌تواند سودمند باشد.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

Fcc از گوگل و آیفون خواست که برنامه تیک تاک را حذف کنند

برندن کِر کمیسیونر FCC ایالات متحده تیک‌تاک را یک خطر امنیت ملی اعلام کرد. او …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *