همه چیز در مورد ایرتگ ها(Air Tags)

ردیاب های جدید اپل به نام ایرتگ(Air Tag):

اپل اخیراً شبکه Find My را به روی سازندگان دستگاههای شخص ثالث گشوده است ، اما این امر مانع از ساخت ردیاب خود برای شرکت نمی شود. از حدود سال 2019 شایعاتی درباره AirTags شنیده ایم و این شرکت سرانجام آنها را منتشر کرد. آنها کاملاً ساده هستند: شما AirTag را به حساب خود اضافه می کنید ، آن را به یک شیء متصل می کنید و سپس برنامه Find My به شما نشان می دهد که شیء کجاست.

از آنجا که تقریباً همه محصولات مدرن اپل می توانند به طور منفعلانه (و به صورت خصوصی) از رادیو های بلوتوث خود برای تعیین مکان دستگاه های گمشده استفاده کنند ، موقعیت بسیار خوبی پیدا خواهید کرد که چیزی را که به طور تصادفی در جایی رها کرده اید را موقعیت یابی کنید.

و آن چه که لازم است در مورد ردیاب های اپل بدانید:

ایرتگ ها هر کدام 29 دلار قیمت دارند

ردیاب های کوچک بلوتوث چیز جدیدی نیستند. Tile سالهاست که آنها را تولید می کند و اپل حتی به تازگی اعلام کرد که Chipolo One Spot ، که در ماه ژوئن ارائه می شود ، از شبکه Find My پشتیبانی می کند. اگر می خواهید یک ردیاب داشته باشید ، آنچه برای شما مهم است مواردی مانند اندازه ، دوام ، مقیاس شبکه و قیمت است.

قیمت ردیاب های اپل هر کدام 29 دلار است. این حتی کمتر از Tile Pro ی35 دلاری و تقریباً هم تراز با Galaxy SmartTag سامسونگ است. اپل به شما این امکان را می دهد که چهار بسته را با قیمت 99 دلار خریداری کنید. سفارشات از جمعه 23 آوریل 2021 شروع و در 30 آوریل ارسال می شوند.

-استفاده از برنامه ی My Find

برای استفاده از AirTags به برنامه جدیدی نیاز ندارید. آنها به عنوان آیتم هایی در برنامه Find My نشان داده می شوند که به تازگی برای هر کس با iOS 14.3 ، iPadOS 14.3 و macOS Big Sur 11.1 به روز شده است.

اگرچه Find My در Mac کار می کند و MacBooks بخشی از شبکه Find My است ، برای تنظیم ایرتگ(Air tag) خود به یک iPhone یا iPod Touch با iOS 14.5 یا بالاتر یا iPad با iPadOS 14.5 یا بالاتر نیاز دارید.

پس از راه اندازی ، ایرتگ ها با تمام دستگاه های مدرن اپل از جمله آیفون، آیپد، دستگاه آیپادتاچ و مک بوک کار می کند. شما قادر خواهید بود از Find My در همه این دستگاه ها برای تعیین مکان اشیایی که به آنها ایرتگ پیوست کرده اید استفاده کنید. علاوه بر این، همه این دستگاه ها برای ایجاد شبکه My Find استفاده می شوند. صدها میلیون دستگاه اپل که همه ی آن ها مکان شیء شما را هر زمان که از محدوده بلوتوث عبور می کنند، ثبت می کنند.

ایرتگ های اپل

-تراشه U1 امکان جستجوی دقیق را فراهم می کند

برای استفاده از ایرتگ ها نیازی به آیفون با تراشه U1 (آیفون 11 یا آیفون 12) ندارید. اما اگر یکی از این ویژگی ها را دارید می توانید از قابلیتی به نام Precision Finding استفاده کنید. این قابلیت از شتاب سنج، دوربین ها و موارد دیگر برای هدایت شما به محل دقیق ایرتگ شما استفاده می کند. یک فلش روی صفحه ظاهر می شود تا جهت و فاصله را نشان دهد.

-ایرتگ حریم خصوصی شمارا حفظ میکند

همانطور که در مورد همه دستگاههای موجود در شبکه Find My صادق است- از آیفون تا دوچرخه الکترونیکی- هیچ اطلاعات شخصی قابل شناسایی ای هرگز با کسی به اشتراک گذاشته نشده است. اپل از رمزگذاری انتها به انتها و شناسه های تصادفی منحصر به فرد استفاده می کند ، بنابراین هرگز نمی داند کدام دستگاه ها به کدام افراد تعلق دارند. فقط دستگاه های شما می دانند کدام شناسه ها متعلق به شما هستند. علاوه بر این ، اپل فقط هنگام درخواست، اطلاعات مکان را ارسال می کند و فقط تا 24 ساعت آن را حفظ می کند. تا زمانی که حالت گمشده را فعال نکنید ، سایر کاربران هرگز نمی دانند با کدام دستگاه ها روبرو شده اند.

ایرتگ

-شما می توانید AirTag خود را شخصی سازی کنید

هنگام سفارش ایرتگ خود ، می توانید آن را با ۳۱ ایموجی مختلف به طور رایگان شخصی سازی کنید.

-قیمت نگهدارنده ی ایرتگ بیشتر از خود آن است:

ایرتگ ها هیچ سوراخ یا گیره یا وسیله دیگری برای اتصال به دستگاه های شما ندارند. نگران نباشید، اپل یکی را به شما می فروشد! کم هزینه ترین آن حلقه پلی اورتان (در چهار رنگ) است که 29 دلار قیمت دارد.

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *