معرفی مینی سریال جذاب mare of easttown

از زمان شروع به پخش سریال mare of easttown، این سریال بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کیت وینسلت نقش اصلی این مینی سریال را بازی کرده که مضمونی از درام جنایی را در داستان خود دارد. مخاطبان تا حد زیادی نظرات مثبتی در مورد طرح این مجموعه داده اند و توجه ویژه ای به بازیگری وینسلت داشته اند و از به تصویر کشیدن شخصیت وی تمجید کرده اند.

Mare of Easttown

کیت وینسلت در نقش کارآگاهی بازی کرده است که تلاش می کند خود را تثبیت کند و قتل یکی از افراد محلی را بررسی کند. اولین قسمت از این سریال در تاریخ 18 آوریل پخش شد و از آن زمان تاکنون مخاطبان در رسانه های اجتماعی نظرات خود را درباره آن به اشتراک می گذارند. بسیاری از افراد کیت وینسلت را به خاطر بازی در این فیلم به شدت تحسین کرده و گفته اند که این سریال به خاطر شروع عالی با اپیزود اول بسیار جذاب شده است. حتی بسیاری گفتند که تماشای سریال را فقط برای لذت بردن از بازی او آغاز کرده اند.

یکی دیگر از جنبه های فیلم که بسیاری از کاربران اینترنتی آن را تحسین می کنند، لهجه دقیق پنسیلوانیا است که توسط بازیگران استفاده شده است. آنها حتی از اچ بی او مکس به خاطر آوردن این نمایش تشکر کردند و گفتند که اپیزود اول آنها را مجذوب نمایش می کند. برخی حتی در مورد قسمت های آینده این مجموعه پرس و جو کرده و از این موضوع ابراز هیجان کردند و گفتند که به شدت منتظر پخش قسمت های باقی مانده هستند. به طور کلی، این سریال شروع قدرتمندی را برای خود ایجاد کرده است.

Mare of Easttown به غیر از کیت وینسلت، لیستی از چندین بازیگر شناخته شده دیگر از جمله جولیان نیکلسون، ژان اسمارت، آنگوری رایس، گای پیرس و بسیاری دیگر را نیز در اختیار دارد. این سریال توسط برد اینگلسبی نوشته شده و توسط کریگ زوبل کارگردانی شده است و وی همچنین پروژه های دیگر HBO از جمله The Leftovers ، Westworld و غیره را نیز کارگردانی کرده است. قسمت بعدی Mare of Easttown با فاصله یک هفته در 25 آوریل اکران شد.

Mare of Easttown

طرح داستان

همراه با تحقیق در مورد سرقتها، اوردوز و همه موارد تلخی از این دست، چیزهای نزدیکتر به خانه استرس را به زندگی ماری اضافه می کند. شوهر سابق او (دیوید دنمن) در شرف ازدواج مجدد است و به خانه ای در همسایگی ماری نقل مکان کرده است. پسرش مرده است و… .

همچنین برای دیدن بهترین سریال های 2021، اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

10 فیلم برتر کره ای عاشقانه 2021 و2022

کره‌ جنوبی از آن کشورهای رو به توسعه است که تواسته در دهه‌های اخیر، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *