معرفی ضد آفتاب درماتیپیک روشن کننده

لک های تیره روی پوست به خصوص صورت، ظاهری ناخوشایند ایجاد می کنند. داشتن پوستی روشن و بدون لک و جوش یکی از اِلمان هایی است که امروزه هر فرد دوست دارد، داشته باشد. استفاده از ضد آفتاب روشن کننده درماتیپیک یکی از موثرترین روش ها برای از بین بردن لکه های تیره و اثرات زیان بار و مضر روی پوست است. لکه هایی که از جوش برجای مانده و یا در اثر پیری، آفتاب سوختگی و… ایجاد می شود، با مصرف روزانه کرم های روشن کننده به راحتی پاک می شوند؛ فقط کافی است تا از نوع پوست خود و نحوه مصرف آن اطلاع داشته باشید. اگر از خواص و فواید استفاده از ضد آفتاب روشن کننده درماتیپیک بدانید، احتمالا هیچ وقت مصرف آن را قطع نخواهید کرد و پس از آن هر روز ضد آفتاب روشن کننده سازگار با پوست خود را استفاده خواهید کرد. اگر بر اساس این ویژگی ها شما نیز کنجکاو هستید که بدانید ضد آفتاب درماتیپیک کجاییه، باید گفت این محصول از بهترین ضد آفتاب های ایرانی است.

فواید استفاده از ضد آفتاب درماتیپیک روشن کننده

در ترکیبات ضد آفتاب روشن کننده درماتیپیک موادی وجود دارد که هرکدام به طور مستقیم روی پوست تاثیر مثبت می گذارند. به عنوان مثال شی باتر یکی از مواد موجود در روشن کننده درماتیپیک است که از تبخیر آب در پوست جلوگیری کرده و باعث مرطوب ماندن پوست می شود و یا اسید کوچیک که موجب می شود تا رنگدانه های پوست بیشتر از قبل تولید شده و درنتیجه پوست روشن تر خواهد شد.

تولید بیشتر این رنگدانه ها روی پوست، لک های ناشی از آفتاب سوختگی یا جای جوش و هر نوع لکه را از بین برده و پوست را شفاف می کند. از طرفی ضد آفتاب روشن کننده درماتیپیک مانع از پیری پوست و چین و چروک می شود. علاوه بر اسید کوچیک، ویتامین C موجود در این ضد آفتاب با تاثیر روی پوست، باعث روشن شدن بیشتر پوست می شود. با استفاده از این ضد آفتاب، محافظت پوست در برابر اشعه های مضر افزایش می یابد. همچنین این ضد آفتاب باعث جوانسازی و از سرطان پوست و هر گونه چروک روی پوست جلوگیری می کند. اکنون که با فواید روشن کننده درماتیپیک آشنا شدید، بهتر است با چند نمونه از آن آشنا شوید.

ضد آفتاب بی رنگ و روشن کننده spf50 درماتیپیک

این کرم بدون رنگ و بو در ترکیبات آن چربی بکار نرفته است. با استفاده از این کرم، پوست شفاف شده و لکه های تیره، روشن تر می شود. خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست با مصرف این ضد آفتاب دوچندان خواهد شد. یکی از ویژگی های یک ضد آفتاب محافظت پوست در برابر اشعه های مضراست؛ ضد آفتاب روشن کننده درماتیپیک با spf 50 بهترین محافظت و پوشش را ایجاد کرده تا هیچ پرتو مضری جذب پوست نشود. استفاده منظم و روزانه این روشن کننده فرآیند پیری را کند کرده و پوست را سم زدایی و تمیز می کند. این کرم برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند، کاملا مناسب است. پس از مصرف روی پوست، احساس سنگینی ندارید. خواص و لطافتی که ضد آفتاب روشن کننده درماتیپیک روی پوست شما دارد، با شستشو و تعریق، شنا از بین نرفته و همچنان پوست شما درخشان و شاداب است.

  • محافظت در برابر اشعه های UV

  • داشتن آنتی اکسیدن در این ضد آفتاب

  • جلوگیری از افتادگی و شل شدگی پوست

  • حفاظت در برابر رادیکال های آزاد

  • بدون چربی

  • وجود عصاره های گیاهی

  • ماندگاری طولانی

  • روشن کننده، ضد لک، سبک

  • بدون ایجاد حساسیت

  • مناسب برای انواع به ویژه پوست چرب و مختلط

ضد آفتاب درماتیپیک ضد لک و روشن کننده Anti Spot SPF50

اگر در پوست شما لک وجود دارد، پیشنهاد می شود از این ضد آفتاب استفاده کنید. با مصرف ضد آفتاب ضد لک و روشن کننده درماتیپیک لک های شما ابتدا بی رنگ شده و سپس به طور کلی محو می شوند. این ضد آفتاب با SPF 50 بهترین سد را روی پوست ایجاد کرده تا اشعه های مضر و سرطان زا بر پوست بی اثر شده و جذب نشوند. بافت این ضد آفتاب سبک بوده و به محض استفاده، جذب پوست می شود.

یکی از ترکیبات موثر در این نوع روشن کننده، عصاره شیرین بیان است که با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد به روشن شدن لکه های پوست کمک کرده و برای افرادی که مدت زیادی در معرض اشعه های مخرب قرار می گیرند، بسیار مناسب بوده؛ علاوه برآن، این عصاره نرمی پوست را بیشتر کرده و مانع از تیرگی پوست می شود. از جمله ترکیبات موثر در این ضد آفتاب، دو ترکیب آربوتین و بوتیل رزورسینول است که تولید و ترشح ملانین را تنظیم کرده و از تیرگی و ایجاد لک روی پوست جلوگیری می کند. در زیر به چند مورد دیگر از ویژگی های این ضد آفتاب اشاره شده است:

  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو

  • بدون اثر رد

  • سبک و بدون چربی

  • برطرف کننده انواع لک

  • دارای فیلتر

  • مناسب برای افراد انواع پوست به ویژه پوست مستعد به جوش و لک

سخن پایانی

اگر پوست شما مستعدد جوش و لکه است بهتره از ضد آفتاب روشن کننده درماتیپیک استفاده کنید. این ضد آفتاب با هر نوع پوستی سازگاری دارد و شما می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. استفاده از ضد آفتاب روشن کننده درماتیپیک، نه تنها پوست را روشن می کند، بلکه از ایجاد لکه و تیرگی های ناشی از تاثیر عوامل محیطی روی پوست جلوگیری کرده و پس از استفاده هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند. مصرف ضد آفتاب روشن کننده، پوست شما را در برابر اشعه های مضر و آلودگی هوا محافظت می کند. با داشتن SPF 50 انتخاب مناسبی برای افرادی که زمان زیادی در مقابل پرتوها قرار دارند، خواهد بود. نحوه و رعایت زمان استفاده ضد آفتاب روشن کننده بسیار مهم است.

درباره‌ی زهره موحدی

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در شهر شما

متخصص پوست و مو یکی از تخصص های بالینی رشته پزشکی است که در زمینه مراقبت، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *