معرفی بهترین سریال های خارجی

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضای مردم روزانه تعداد سریال های پرطرفدار بیشتر میشوند.
اما به راستی با وجود سریال های متعدد ساخته شده بهترین سریال ها کدامند؟
در این مقاله نگاهی به بهترین و پرطرفدارترین سریال های ساخته شده میپردازیم.

1. Ozark

سریال های خارجی
-امتیاز کاربران IMDb:
8.3
سال ساخت:
2017
ژانر:
جنایی
جیسون بیتمن در نقش یک برنامه‌ریز مالی به نام مارتی بیرد و لورا لینی در نقش همسر او وندی ظاهر شده‌اند. مارتی پس از به مشکل خوردن برنامه پول‌شویی برای کارتل مواد مخدر مکزیک به سرعت خانواده‌اش که شامل یک دختر و یک پسر است را از حومه شیکاگو به محلی برای تفریحات تابستانی در اوزارکس میزوری منتقل می‌کند و باید بدهی‌اش را به رئیس کارتل بپردازد.

2. 24
سریال
-امتیاز کاربران IMDb:
8.3
سال ساخت:
2001–2010
ژانر:
اکشن،درام،هیجانی
نقش اول این داستان «جک باور» (کیفر ساترلند) در اداره ی CTU (واحد ضد تروریستی)، شاخه ای خیالی از سازمان CIA مشغول به کار است(که البته شاخه ای شبیه آن با نام دیگر در این سازمان وجود دارد) و هر فصل (Season) یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشه ی تروریستی بزرگ و خطرناک نشان می دهد. هر قسمت (Episode) از سریال، یک ساعت از روز جک باور را نشان می دهد و در قسمت 24 روز جک باور به پایان می رسد. این سریال علاوه بر داشتن صحنه های اکشن و خشن ، به دلیل داشتن داستان پر هیجان، به دوستداران سریال های درام و ماجرایی نیز توصیه می شود.

3.The Witcher

امتیاز کاربران IMDb:
8.3
سال ساخت:
2019
ژانر:
درام،فانتزی
سریال ویچر (The Witcher) ساخته‌ی لورن اشمیت هیسریش است. داستان سریال ویچر بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام به نویسندگی آندژی ساپکوفسکی است. اولین فصل از این سریال در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ توسط نتفلیکس منتشر شد که شامل ۸ قسمت بود. دومین فصل این سریال نیز شامل هشت قسمت است و برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

4. Prison Break
دانلود سریال
امتیاز کاربران IMDb:
8.3
سال ساخت:
2005-2017
ژانر:
جنایی،دلهره‌آور
“فرار از زندان” داستان یک برادر (دومنیک پورسل) را که به دروغ به اعدام محکوم شده است و یک برادر دیگر (ونتوورث میلر) را که عمداً در زندان به او ملحق می شود دنبال می کند تا یک نقشه فرار از زندان را انجام دهد.
در واقع بردار کوچکتر میخواهد برادر بزرگ خود را فراری دهد.
این فیلم روایتگر داستانی پر ماجرا و هیجان انگیز است.

5.Lost

امتیاز کاربران IMDb:
8.3
سال ساخت:
2004–2010
داستان این سریال به سانحه سقوط هواپیما مربوط میشود که در آن افرادی به جزیره دور افتاده ایی سقوط میکنند و در آن جزیره شاهد اتفاقات جالب و میخکوب کننده ایی خواهید بود.
این سریال نامزد جایزه های بسیاری بوده است.

6. How I Met Your Mother
سریال خارجی
امتیاز کاربران IMDb:
8.3
سال ساخت:
2005–2014
این سریال که در سال‌های 2005-2014 از طریق شبکه CBS آمریکا در نه فصل پخش می‌شد، توسط کریگ توماس (Craig Thomas) و کارتر بیز (Carter Bays) ساخته شده است. تمامی داستان را فردی به نام تد موزبی (Ted Mosby) در سال 2030 برای فرزندانش روایت می‌کند و قرار است تا داستان آشنایی خود را با مادر آن‌ها تعریف کند.

7.Outlander

امتیاز کاربران IMDb:
8.4
سال ساخت :
2014
ژانر:
درام ، تاریخی
کلِیر رَندال فریزر (با بازی کترینا بلف) در سال ۱۹۴۵ و در خلال جنگ جهانی دوم، یک پرستار جنگی و البته متاهل است که تصمیم می‌گیرد برای تغییر حال و هوای جنگ همراه با همسرش، فرانک رندال (توبیاس منزیس) به دومین ماه عسل خود در اسکاتلند بروند. در آنجا کلیر با دنبال کردن صداهایی عجیب که می‌شنود، ناگهان خود را در سال ۱۷۴۳ در اسکاتلند می‌یابد؛ زمان زندگی جد همسرش، بلک جک رندال (باز هم توبیاس منزیس)، جایی که در آن جنگ داخلی گروه جکوبایت‌ها برپاست و یک جنگجوی شجاع اسکاتلندی به نام جِیمی فرِیزِر (با بازی سم هیوین) که کلِیر با او آشنا و کم‌کم، مجبور به ازدواج با او می‌شود، اما چیزی نمی‌گذرد که آن دو عاشق و دلباختهٔ یکدیگر می‌شوند .

8. The Queen’s Gambit
فیلم و سریال
امتیاز کاربران IMDb:
8.8
سال ساخت:
2020
Queen’s Gambit “بر اساس رمانی به همین نام در سال 1983 والتر توویس ، بر شخصیت شخصیتی یتیم و شطرنج بنام بث هارمون (آنیا تیلور-شادی) متمرکز است. هارمون توسط یک سرایدار در پرورشگاه بازی شطرنج را می آموزد، و در سن 20 سالگی به مسکو می رود تا با بهترین استاد بزرگ جهان به رقابت بپردازد.
هارمون در تمام طول مسیر خود با مسائل مختلفی نظیر اعتیاد به مواد مخدر و الکل تا مشکلات عاطفی روبرو میشود و با آنها مبارزه میکند.

9.Friends

امتیاز کاربران IMDb:
8.9
سال ساخت:
1994–2004
ژانر:
کمدی،درام
این فیلم به بررسی زندگی 6 دوست میپردازد.
«ریچل گرین» پولدار و لوس، که یاد می‌گیرد چگونه به تنهایی زندگی کند. هم‌خانه‌اش «مانیکا گلر» آشپزی وسواسی و تمیز. «فیبی بوفِی» ماساژور عجیب، بی‌مسئولیت، خوش‌بین، خواننده و نویسندهٔ اشعار و نوازنده گیتار. هنرپیشهٔ ساده لوح «جویی تریبیانی». کارمند باهوش و خوش مشرب «چندلر بینگ» و دیرینه شناس بدشانس «راس گلر» که سه ازدواج ناموفق را می‌گذراند. این سریال به بهترین کمدی تاریخ تبدیل شده و طرفداران مخصوص به خود را دارد همچنین این سریال به عنوان یکی از بهترین مراجع تقویت زبان همواره در بین ایرانیان معرفی میشود.

10.Breaking Bad
معروفترین سریال ها
امتیاز کاربران IMDb:
9.5
سال ساخت:
2008–2013
آغاز سریال «افسارگسیخته» یک معلم شیمی خسته و درمانده را نشان می‌دهد که باوجود علاقه‌ای که به رشته شیمی دارد از کار در محیط مدرسه کلافه شده است. و دست به کارهای مختلفی میزند.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

10 فیلم برتر کره ای عاشقانه 2021 و2022

کره‌ جنوبی از آن کشورهای رو به توسعه است که تواسته در دهه‌های اخیر، صنعت …

2 نظر

  1. خیییلی خوب بود ممنون از مقاله های خوب و مفیدتون

  2. خیلی خوب و باحال بود من اکثرشون و دیده بودم، از سریالای جدیدم بذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *