معرفی بهترین بازی های آنلاین گروهی

بهترین بازی های آنلاین گروهی به شما فضایی می‌دهند تا دنیاهای جدید، چالش‌های جدید و لذت به دست آوردن لوت‌های بسیار کمیاب را تجربه کنید و همه این کارها را در کنار دوستانتان انجام دهید. حتی زمانی که کیلومترها از هم فاصله دارید، می‌توانید با یک دوست قدیمی ملاقات یا دوستان جدیدی پیدا کنید و گروه خود را بدون نیاز به بیرون رفتن از خانه، تشکیل دهید.

بهترین بازی های آنلاین گروهی

به لطف بالا رفتن سرعت اینترنت و افزایش بازی‌های آنلاین، بازی‌های چند نفره بسیاری وجود دارد اما همه آن‌ها عالی نیستند؛ بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم تا ده مورد از بهترین بازی های آنلاین گروهی را به شما معرفی کنیم.

10- Final Fantasy 14

بهترین بازی های آنلاین گروهی

  • توسعه دهنده: Square Enix
  • پلتفرم‌ها: PC، PS4، Xbox One

برخی معتقدند که بازی‌های MMO به آخر خط رسیده‌اند اما این بازی‌ها از لحاظ داستانی و به شیوه‌های خود گسترش یافته و متراکم‌تر و پیچیده‌تر شده‌اند؛ بدون اینکه جنبه‌های اجتماعی مورد انتظار از این ژانر را به خطر انداخته باشند. بازی Final Fantasy 14 گواه این موضوع است که خود را به عنوان یکی از جالب‌ترین عناوین این سری متمایز می‌کند و دلیل خوبی هم دارد. بسته‌های گسترش دهنده این بازی نه تنها بر روی افزودن محتوای بیشتر تمرکز داشته‌اند، بلکه داستان‌ها و مناطق جدیدی برای گشت و گذار نیز اضافه کرده‌اند. اگر منتظر فرصتی بوده‌اید که این بازی را تجربه کنید، احتمالا این بهترین زمان ممکن باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی 20 بازی برتر اندروید

9- Mario Kart 8 Deluxe

بهترین بازی های آنلاین گروهی

  • توسعه دهنده: نینتندو
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

به نظرتان این بهترین بازی ماریو کارت نیست؟ کسانی که با بازی Mario Kart 64 بزرگ شده باشند، ممکن است با این موضوع موافق نباشند اما Mario Kart 8 Deluxe، نسخه پیشرفته‌ای از بازی مسابقه‌ای Wii U و مطمئنا بهترین بازی Mario Kart آنلاین تا به امروز است. با حضور حداکثر ۱۱ بازیکن دیگر، می‌توانید حالت‌های Grand Prix، VS Race و Battle را به صورت آنلاین تجربه کنید. اگر مسابقه با هوش مصنوعی برایتان هیجان‌انگیز است، صبر کنید تا یک حریف واقعی، شما را به چالش بکشید.

8- Fall Guys

بهترین بازی های آنلاین گروهی

  • توسعه دهنده: Mediatonic
  • پلتفرم‌ها: PC، PS4

غیرممکن است که سخن از بازی‌های آنلاین باشد و به Fall Guys، یکی از مبتکرانه‌ترین و محبوب‌‌ترین بازی‌های بتل رویال اشاره نکنیم. استودیوی Mediatonic به جای تمرکز بر روی مبارزه یا رسیدن به اهداف خاص، همه سبک‌های معمول را دور انداخت و در عوض، مسیر ملایم تری را در پیش گرفت. البته ده‌ها بازیکن هنوز با یکدیگر رقابت می‌کنند اما آن‌ها این کار را در کورس‌هایی پر از مانع انجام می‌دهند که می‌تواند بسیار سرگرم کننده و لذت بخش باشد.

7- فورتنایت

بهترین بازی های آنلاین گروهی

  • توسعه دهنده: Epic Games
  • پلتفرم‌ها: PC، PS4، Xbox One، Nintendo Switch، iOS، Android

همه در مورد فورتنایت شنیده‌اند و از محبوبیت آن باخبرید زیرا این بازی، واقعاً سرگرم کننده است. فورتنایت یک بازی بتل رویال است که تمام ویژگی‌های لازم را دارد؛ 100 بازیکن در یک نقشه بزرگ، یک منطقه امن که همیشه در حال کوچک شدن است و بازیکنانی که باید برای زنده ماندن تلاش کنند. اما فورتنایت از سیستم ساخت و ساز نیز برخوردار است که در آن، بهترین بازیکنان کسانی نیستند که فقط می‌توانند به خوبی هدف بگیرند، بلکه کسانی هستند که می‌توانند با فشار چند دکمه، سازه‌های بزرگی در حد یک قلعه بسازند. ساختار فصلی آن، هر چند ماه یک بار، مکانیزم‌های جدید و هیجان انگیزی را اضافه می‌کند و به بازیکنان انگیزه بیشتری برای بازگشت و تجربه مجدد بازی می‌دهد. بازی همچنین رایگان و تقریباً بر روی تمامی پلتفرم‌ها، در دسترس است.

6- Monster Hunter World

بهترین بازی های آنلاین گروهی

  • توسعه دهنده: Capcom
  • پلتفرم‌ها: PC، PS4، Xbox One

Monster Hunter World یکی از پربارترین بازی‌های اکشن در صنعت گیم است و بازی با دوستان، یافتن و ساخت بهترین ابزار را رضایت‌بخش‌تر می‌کند. مبارزات، بهترین بخش بازی است؛ شما هیولاها را قبل از این که با آن‌ها در نبردهایی مرگبار روبرو شوید، در یک دنیای متراکم و زیبا ردیابی می‌کنید. دشمنان باهوش و چابک هستند و به اقدامات شما، واکنش واقع گرایانه نشان می‌دهند اما اگر در قالب یک تیم هماهنگ شوید، حتی ترسناک ترین جانوران را نیز از بین خواهید برد. حس مداوم پیشرفت و سیل آیتم‌های جدید، از تکراری شدن بازی جلوگیری می‌کند.

5- Minecraft

بهترین بازی های آنلاین گروهی

  • توسعه دهنده: Mojang، Microsoft Studios
  • پلتفرم‌ها: PC، PS4، Xbox One، Nintendo Switch، iOS، Android

دنبال تجربه‌ای هستید که خلاقیت و در عین حال تقویت حس اجتماعی و همکاری را با هم داشته باشد؟ این دقیقا همان چیزی است که Minecraft ارائه می‌دهد. اجازه ندهید گرافیک ساده بازی شما را گول بزند؛ Minecraft یک تجربه بقای پیچیده است؛ جایی که باید برای رام کردن حیات وحش و ساختن خانه، دائم در حال جمع آوری منابع باشید یا می‌توانید وارد حالت ساخت رایگان شوید و هر چیزی که تصورش را می‌کنید، بسازید. بازیکنان قبلاً سازه‌های مختلفی از King’s Landing گرفته تا رایانه‌های کارآمد را ساخته‌اند. شما می‌توانید همه این کارها را به تنهایی انجام دهید اما لذت اصلی بازی، در تجربه گروهی آن است.

بیشتر بخوانید: 10 بازی ویدئویی برتر 2021

4- Apex Legends

  • توسعه دهنده: Respawn Entertainment
  • پلتفرم‌ها: PC، PS4، Xbox One

Apex Legends در هنگام عرضه، سروصدای زیادی به پا کرد؛ یک تجربه جدید که طرز فکر ما را در مورد بازی‌های بتل رویال تغییر داد. تیم‌های سه نفره می‌توانند بدون هدست، با استفاده از سیستم «پینگ» برای علامت‌گذاری آیتم‌ها، برچسب‌گذاری دشمنان و پیشنهاد گروه‌بندی مجدد مکان‌ها، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به نظر می‌رسد که این بازی، هنوز هم بهترین بازی بتل رویال گروهی است که ترکیب توانایی‌های کلاس‌های مختلف، می‌تواند اثرات مرگ‌باری داشته باشند. اگر مدتی می‌شود که آن را بازی نکرده‌اید، وقت آن است که دوباره فرصتی به بازی بدهید تا ببینید نقشه‌های آن تا چه حد تغییر کرده‌اند.

3- Sea of Thieves

  • توسعه دهنده: Rare
  • پلتفرم‌ها: PC، Xbox One

Sea of Thieves را می‌توان یکی از بهترین شبیه سازهای دزدان دریایی دانست. شما و دوستانتان به‌عنوان گروهی از خدمه‌ کشتی دور هم جمع می‌شوید و ساختار جهان‌باز به شما اجازه می‌دهد تا در اقیانوس‌ها گشت و گذار کنید. شما ممکن است در ماموریت‌هایی برای جناح‌ها شرکت و کالاها را بین بنادر حمل کنید. ممکن است نقشه‌های گنج را جمع آوری کنید و به جستجوی آن‌ها بروید. ممکن است تنها به خوشگذرانی روی عرشه بسنده کنید. یا اگر کمی هیجان بیشتری می‌خواهید، می‌توانید توپ‌های خود را پر کنید، از دکل بالا بروید و در جستجوی کشتی دیگری برای غارت باشید.

2- Among Us

  • توسعه دهنده: InnerSloth LLC
  • پلتفرم‌ها: PC، Xbox One، Nintendo Switch، iOS، Android

اگر تماس‌های Zoom برای شما قدیمی به نظر می‌رسند، Among Us می‌تواند جایگزین مناسبی برای تماس با دوستان و خانواده باشد. البته اگر سناریوی حبس شدن حداکثر 10 نفر در یک بالون هوایی با یک یا چند قاتل مخفی، کسی را نمی‌ترساند. این مفهوم روی کاغذ نسبتاً ساده به نظر می‌رسد اما برای اینکه بتوانید زنده بمانید یا وقتی تصمیم بگیرید که چه کسی ممکن است مقصر باشد، به مهارت زیادی نیاز دارد.

1- Destiny 2

  • توسعه دهنده: Bungie
  • فرمت (ها): PC، PS4، Xbox One

Destiny 2 که کاملا یک بازی MMO نیست، با مشکلاتی در هنگام انتشار روبرو شد اما از زمان توسعه Destiny 2: Forsaken در سال 2018، اوضاع تغییر کرد و عرضه بازی رایگان Destiny 2: New Light نیز بازیکنان جدیدی را به میدان آورد. شما کارهای زیادی را می‌توانید به همراه دوستانتان در Destiny 2 انجام دهید؛ جستجو برای تجهیزات فوق‌العاده و استفاده از آن‌ها در حالت PvP و یا یادگیری نکات ریز و درشت حالت Raid که بسیار چالش برانگیز است. هسته اصلی همه این ویژگی‌ها، بازی عالی بانجی است که احساسی کاملاً رضایت بخش به بازیکن می‌دهد.

به پایان لیست بهترین بازی های آنلاین گروهی رسیدیم. اگر شما نیز بازی فوق العاده دیگری در این زمینه می‌شناسید، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین فیلم تام هنکس

بهترین فیلم های تام هنکس در تاریخ هالیوود

هالیوود را می‌توان مهد سینمای جهان دانست. جایی که استعداد‌های ریز و درشتی  را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *