مدل مانتو سایز بزرگ جدید 1400

برای یک انتخاب مناسب مدل مانتو سایز بزرگ، مهمترین گام شناخت فرم بدن است. شیک پوشی و استایل زیبا میتواند فارغ از سایز و اندازه بدن باشد.

در سال های اخیر برند های معروف لباس علاوه بر سایز های متناسب با افراد لاغر شروع به تولید لباس های سایزبزرگ نیز کرده اند، تا بتوانند پاسخگوی نیاز همه علاقه مندان خود باشند. همچنین شاهد فعالیت مدل های مرد و زن سایزبزرگ نیز بود ایم.
پلاس سایز

دقت در انتخاب مدل مانتو سایز بزرگ

برخی افراد ممکن است بالاتنه بزرگتری نسبت به پایین تنه خود داشته باشند. بعضی ها هم برعکس، پایین تنه آنها به نسبت بالاتنه شان بزرگ تر باشد. اگر جزو دسته اول هستید بهتر است رنگ مانتو خود را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید. همچنین رنگ شلوار خود را رنگی هماهنگ با آن انتخاب نمایید و از پوشیدن رنگ های متضاد خودداری کنید؛ زیرا هماهنگ بودن رنگ ها و در عین حال تیره بودنشان کمک میکند بین سایز بالاتنه و پایین تنه تفاوت چندانی دیده نشود. همچنین اگر مدل شلوارتان هم  پاچه گشاد باشد تاثیر بیشتری در هماهنگ بودن استایل شما خواهد داشت.
مانتو سایز بزرگ2

از مانتو های کمردار بیشتر استفاده کنید

با استفاده از این مانتو ها به راحتی میتوانید برآمدگی بدن را با تنظیم کردن کمر متناسب نشان دهید. آن را خیلی تنگ نکنید بلکه تا حدی که تناسب را ایجاد کند. پارچه مانتو نیز هر چه لطیف تر و نرم تر باشد بهتر عمل میکند. پارچه هایی که شق و رق هستند به شکل نامناسبی تا و چروک میخورند و جلوه خوبی ندارند.
مانتو سایز بزرگ3

مدل مانتو برای افراد پلاس سایز

همه‌ی ما در مجلات مد و فشن مدل هایی بی نقص و جذابی را می‌بینیم که اصطلاحا حتی اگر گونی به تن کنند، باز هم جذاب و تو دل‌برو دیده می شوند! معمولا هیچ نشانی از افراد با سایزهای کمتر یا بزرگ تر از نرمال را نمی توانید پیدا کنید در حالیکه بخش عمده‌ای از جامعه، در طیف بی نقص و عالی قرار نمی گیرند. اگر شما نیز به دنبال مدل مانتو برای افراد چاق هستید، تا ادامه‌ی این مطلب با ما باشید.

این روزها پشت ویترین فروشگاه ها و روی رگال مزون های معتبر مانتو، تنها سایزهای معمول و پرطرفدار دیده می‌شود و گروه افراد چاق یا اصطلاحا پلاس سایز، در حاشیه قرار می‌گیرند. اگر شما هم از این دسته افراد باشید، احتمالا از پیدا نکردن لباس‌های مورد علاقه تان  در سایزهای بزرگ خسته شده‌اید. علاوه بر آن، برخی مدل مانتوهای موجود در بازار، افراد را از حالت عادی نیز چاق تر نشان می دهند. پس بهتر است با مدل مانتوهای مناسب برای افراد چاق آشنا باشید تا دست به انتخاب های مناسب تری بزنید.

چند نکته برای دوخت مانتو

  • از نکاتی که بهتر است هنگام دوخت مدل مانتو برای افراد چاق به آن دقت کرد؛ این است که سعی شود در طراحی‌ها از دکور و شلوغ کردن زیاد لباس‌ها خودداری شود.
  • از آن جایی برخی از ترندهای سال 1400 شامل پیراهن‌های عروکسی است؛ استفاده از آستین‌های پفی در مدل مانتو، می‌تواند گزینه‌ای بسیار زیبا و به روز محسوب شود.

رنگ های تیره، رمز موفقیت در انتخاب مدل مانتو سایز بزرگ

اگر شما هم در دسته پلاس سایزها قرار می گیرید از رنگ های تیره مثل سرمه ای، مشکی، شکلاتی و زرشکی غافل نشوید. این رنگ ها با ایجاد خطای دید برای بیننده فرم بدن شما را لاغر تر نشان می‌دهد. این نکته ی اساسی به آن معنی نیست که باید رنگ های شاد را به کلی کنار بگذارید؛ در ادامه راه و روش استفاده از رنگ های روشن و شاد برای افراد پلاس سایز را بررسی می کنیم.

 

مانتو سایز بزرگ4

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

درمان موخوره مو

چگونه موخوره را از بین ببریم؟

موهای خشک و وز می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشند، اما در اغلب موارد، کمبود رطوبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *