قسمت جدید سریال فرندز

پس از ماه ها (یا در این مرحله، سال ها) شایعه و انتظار، دیدار دوباره فرندز از رویاهای ما به واقعیت تبدیل می شود. قرار بود بازیگران برای برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت 25 امین سالگرد مجموعه تلویزیونی فرندز دورهم جمع شوند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط برگزاری این رویداد مهیا نشد.

فرندز

تاریخ اکران دورهمی فرندز هم اعلام شده است و خیلی زودتر از آن است که انتظار داشته باشید! 27 می (که طبیعتا یک پنج شنبه است.)
لیست مهمان های این قسمت : دیوید بکهام ، جاستین بیبر ، BTS ، جیمز کوردن ، سیندی کرافورد ، کارا دلوین ، لیدی گاگا ، الیوت گولد ، کیت هرینگتون ، لری هنکین ، مندی کالینگ ، توماس لنون ، کریستینا پیکلز ، تام سلک ، جیمز مایکل تایلر ، مگی ویلر ، ریز ویترسپون و مالالا یوسف زایی

و نقش های اصلی همان جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لابلانک، متیو پری و دیوید شویمر هستند و به استودیوی برادران وارنر در بوربانک برمی گردند تا یک نمایش واقعی را اجرا کنند (در این نسخه بازیگران نقش خودشان را بازی میکنند، نه نقش شخصیت های فرندز را.)

بن وینستون به همراه تهیه کنندگان اجرایی فرندز (کوین برایت، مارتا کافمن و دیوید کرین) این نمایش را کارگردانی کرده است.

سریال فرندز در سال 1994 به نمایش عمومی درآمد و با 10 فصل در NBC پخش شد. این یکی از محبوب ترین نمایش ها در جهان است که با پخش 233 اپیزود در سال 2015 در Netflix پخش شد و نسل جدیدی از طرفداران را به خود جلب کرد. فرندز در سال 2019 Netflix را ترک کرد و در سال 2020 به WarnerMedia’s HBO Max منتقل شد.

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

10 فیلم برتر کره ای عاشقانه 2021 و2022

کره‌ جنوبی از آن کشورهای رو به توسعه است که تواسته در دهه‌های اخیر، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *