عمل زیبایی سینه | انواع جراحی زیبایی پستان

عمل زیبایی سینه یکی از چیزهایی است که امروزه بانوان زیادی به آن فکر میکنند. این عمل ممکن است باعث بهبود اعتماد به نفس در بانوان شود. درست است که این یک تصمیم شخصی است، اما نباید بدون تحقیق صورت گیرد. قبل از انجام این کار سعی کنید از مقایسه بدن خود با دیگران و یا مدل هایی که در فضای مجازی و فیلم ها می بینید پرهیز کنید. و واقع بینانه تصمیم گیری کنید.

در این مقاله به سه دسته عمل زیبایی سینه در بانوان میپردازیم.

به طور کلی سه دسته جراحی های زیبایی روی پستانها انجام می شود (که به آنها ماموپلاستی نیز گفته می شود):

  • افزایش اندازه پستان
  • کاهش اندازه پستان
  • بازسازی پستان

عمل زیبایی سینه

عمل زیبایی افزایش سایز پستان (ماموپلاستی افزودنی):

افزایش پستان برای افزایش ظاهر ، اندازه و خطوط سینه های زن انجام می شود. زنان به دلایل مختلف به دنبال افزایش سینه های خود هستند. بعضی از خانم ها احساس می کنند سینه هایشان خیلی کوچک است. برخی بعد از تغییر پستان پس از بارداری تمایل به بزرگ شدن آنها دارند. دیگران تمایل به اصلاح عدم تقارن در اندازه پستان دارند. عمل زیبایی سینه با ایمپلنت انجام می شود که می تواند در زیر عضله سینه یا روی عضله سینه قرار گیرد. این ایمپلنت را می توان در زیر بغل (زیر بغل) ، آرئولا (ناحیه اطراف پستانک) یا چین پایین سینه قرار داد.  برای جراحی هایی که برش در زیر بغل ایجاد می شود ، ممکن است از آندوسکوپی (لوله نازکی با دوربین کوچک و نور) استفاده شود.

به طور کلی ایمپلنت های سینه از یک پوسته سیلیکون پر از نمک (محلول آب نمک) یا ژل سیلیکون ساخته شده اند. زنان با نصب ایمپلنت های آزمایشی اندازه دلخواه خود را تعیین می کنند. در حال حاضر ، ایمپلنت های پر از نمک یا سالین ها پرطرفدارترند. این روزها کاشت های سیلیکونی کمتر انجام میشوند. افزایش پستان یک روش نسبتاً ساده است. و مانند هر عمل جراحی دیگری قبل از انجام این عمل نگرانی ها و انتظارات خود را بدانید. مزایا ، خطرات و گزینه های دیگر را مرور کنید. و حتما با یک جراح پلاستیک دارای مجوز مشورت کنید و تحت نظر او تصمیم خود را بگیرید.

عمل زیبایی سینه

عمل زیبایی سینه برای کاهش اندازه پستان ها:

عمل زیبایی کاهش پستان اغلب در زنانی که پستان بزرگ و سنگین دارند و به دلیل وزن پستانها ناراحتی های قابل توجهی از جمله گردن درد ، کمر درد و بی حسی یا ضعف دارند ، استفاده می شود. در طی این روش ، پوست ، چربی و بافت های اضافی پستان را از بین میبرند. پس از این جراحی ، کاهش پستان می تواند باعث تغییر در احساس پستان و همچنین عدم توانایی در شیردهی شود. بعد از عمل کاهش سینه ، اکثر خانم ها تسکین علائم ناشی از بزرگ بودن پستان را گزارش می دهند.

اگر می خواهید سایز سینه و انتخاب مناسبی برای خرید سوتین داشته باشید راهنمایی ما برای خرید سوتین را مطالعه کنید.

 بازسازی پستان:

جراحی بازسازی پستان اغلب در زنانی انجام می شود که تحت عمل جراحی ماستکتومی به عنوان درمانی برای سرطان پستان قرار می گیرند. این روش سینه ها را با ظاهر ، کانتور و حجم دلخواه دوباره ایجاد می کند. نوک پستان ها و آرئولا نیز از نو ساخته می شوند. احساس طبیعی پستان و عملکرد طبیعی پستان معمولاً وقتی عصب های حسی یا غدد شیر و مجاری برداشته شوند یا به طور قابل توجهی آسیب دیده باشند ، بر نمی گردند. شکل ، کانتور و حجم پستان را می توان با ایمپلنت دوباره ساخت. در صورت امکان ، کاشت در زیر عضله قفسه سینه قرار می گیرد. پستان همچنین می تواند با استفاده از بافت خود زن دوباره ساخته شود. در بعضی مواقع ، می توان از بخشی از دیواره تحتانی شکم استفاده کرد. سایر گزینه های بافتی برای بازسازی اتولوگ (با استفاده از بافت خودتان) عضله پشت و پوست یا چربی و عضله باسن است. گاهی اوقات برای ایجاد تقارن با پستان تازه بازسازی شده ، جراحی در پستان طبیعی مقابل لازم است. بازسازی پستان را می توانید در هر زمان و پس از انجام ماستکتومی انجام دهید. این روش هیچ تاثیری در عود سرطان ندارد و به نظر نمی رسد که بر نظارت بر سرطان تأثیر بگذارد. با این حال ، در مورد خودآزمایی سینه به شما آموزش داده می شود و قرار است برای قرار ملاقات های پیگیری معمول تحت نظارت باشید.

همچنین برای دستیابی به تست سرطان سینه در منزل توسط خودتان اینجا کلیک کنید.

لیفت پستان (ماستوپکسی) :

در بعضی از زنان ، پوست به اندازه کافی مقاوم نیست که بتواند وزن پستان را تحمل کند و باعث آویزان شدن پستانها شود. با این شرایط که پتوز نامیده می شود ، پوست بیش از حد در مقایسه با بافت پستان وجود دارد. برای لیفت دادن به پستان ، باید پوست اضافی آن برداشته شود. چندین روش جراحی استفاده می شود از جمله: الگوی خردمندانه. این برش به شکل لنگر در اطراف سینه و زیر پستان قرار دارد. لجور برش دور آرئول و پایین می رود. دونات یا نیمه آرئولار. برش فقط در اطراف آرئول قرار دارد. این جراحی شامل درجاتی از اسکارهای دائمی (جای زخم ماندگار) است ، اما محصولی در دسترس است که ممکن است به حداقل رساندن زخم کمک کند.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

میزان ویتامین ث مورد نیاز بدن در روز چقدر است؟

میزان ویتامین ث مورد نیاز بدن در روز چقدر است؟

میزان مصرف قرص ها و ویتامین ها از جمله ویتامین ث، دی، آ و… بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *