صابون ابرو چیست؟ و چه تفاوتی با ژل ابرو دارد؟

ابروهای بلند و شانه شده رو به بالا جدیدترین ترند این روزهاست! امروز، اینجا هستیم تا به شما درباره آنچه در مورد صابون ابرو در مقابل ژل ابرو باید بدانید بگوییم و اینکه کدام یک از این دو روش می تواند به شما ابروهایی هدیه کند که به نظر می رسد توسط یک متخصص حرفه ای درمان شده است.

صابون ابرو

صابون ابرو چیست؟
این روزها اصطلاح صابون ابرو را در همه جا می شنویم! یکی از راه های دستیابی به ابروهای خارق العاده، استفاده از صابون ابرو است. درست است، صابون ابرو کار آمد تر از آن است که برخی تصور می کنند! ابروهایی که با صابون ابرو مرتب میشوند، ظاهری پر و طبیعی دارند. شگفت انگیز به نظر می رسد، نه؟ وقتی به ابروهای خود صابون می زنید، می توانید به ظاهری کاملاً آراسته دست پیدا کنید که در تمام طول روز دوام داشته باشد. یک ویژگی مهم که صابون ابرو باید داشته باشد، گلیسیرین است. صابون های گلیسیرین برای ابرو بسیار مفید می باشند زیرا دارای PH پایینی هستند که از سوزش و ریزش ابرو جلوگیری می‌کنند و حالت ابرو را به خوبی حفظ می‌کنند.

صابون و ژل ابرو

ژل ابرو چیست؟

ژل ابرو محصول دیگری برای حفظ ظاهر و آراستگی ابروهای شما در خانه است. این محصول برای ابروهای شما مانند ریمل مژه عمل میکند و برای شکل دادن به ابروهای شما استفاده می شود. و آن را ها مدتی بالا و ثابت نگه میدارد.

کدامیک بهتر است؟

ژل ابرو معمولا برای ابروهای بی نظم و مرتب استفاده میشود، اما صابون ابرو در واقع برای ابروهای کرک دار مناسب است! کسانی که دارای ابروهای اضافی هستند ممکن است مواردی را در صابون ابرو مشاهده کنند که نمیتوان در ژل ابرو یافت کرد.

اگر صابون ابرو مناسب بگیرید ، به شما ابروهای یکدست و پرپشتی را در تمام طول روز ارائه می دهد.

جوانب مثبت صابون ابرو :

این یک روش فوری و سریع برای دستیابی به ابروهایی آراسته و زیبا است. هر کسی می تواند از آن استفاده کند، چه کسانی که دارای ابروهای بی نظم، پراکنده و یا ضخیم هستند.
ابروهای شما به راحتی مرتب میشود و هیچ مانده یا پوسته ای چسبناک برروی آن باقی نمی ماند. و با حفظ ظاهر طبیعی، ابرو کامل تری به شما می دهد. ابروهای شما را برای کل روز در جای خود قرار می دهد. نیازی به تجدید دوباره نیست!
همچنین این وسیله به شما امکان می دهد ابروهای اضافی خود را به راحتی تشخیص داده و آنها را اصلاح کنید. همچنین قیمت بسیار کمی دارد و مقرون به صرفه است.

نحوه استفاده از صابون ابرو:

ژل ابرو و صابون

هرگونه روغن، آرایش یا آلودگی را از روی ابروهای خود پاک کنید. اگر می خواهید ابروهای خود را پر کنید، ابتدا این کار را انجام دهید و قبل از شروع استفاده از صابون، آن را تنظیم کنید.
براش ابروی خود را با زدن آب بر روی آن مرطوب کنید، سپس آن را در صابون بمالید.
با استفاده از براش صابون خورده ، ابروهای خود را به سمت بالا مسواک بزنید و محصول را به طور یکنواخت در همه جای ابروی خود استفاده کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که ابروهای شما پر شود.

به همین سادگی است و در کمترین زمان ابروهای خود را صابون بزنید!

کدام یک برای من مناسب است صابون ابرو یا ژل ابرو ؟

اگر می خواهید بین صابون ابرو ژل ابرو تصمیم بگیرید ، این می تواند یک تصمیم سخت باشد. هر دوی آنها با هدفی مشابه مورد استفاده قرار می گیرند ، اما اکثر افراد می گویند که صابون ابرو ماندگاری بیشتری دارد و جلویی طبیعی به شما می دهند.

تفاوت صابون ابرو و ژل ابرو:

همانطور که گفته شد صابون ابرو و ژل ابرو برای زیباتر کردن شکل ظاهری ابروها استفاده می شود. اما اگر دقیق تر بررسی کنیم استفاده از صابون ابرو به دلیل استفاده از مواد طبیعی و بهتر بهتر است. اما در عین حال حالت دادن ابروها با استفاده از صابون ابرو سختتر است و کار بیشتری میبرد بنابراین در مواقعی که عجله دارید استفاده از ژل ابرو بهتر است. اما باید در نظر گرفت استفاده بلند مدت از آن خوب نیست زیرا دارای مواد شیمیایی بسیاری است.

همچنین فرمول ژل ابرو مبتنی بر آب است و در فصل تابستان که پوست عرق می‌کند، عامل نگهدارنده آن از بین می‌رود و ابروها زودتر به فرم قبلی بر می‌گردند. صابون ابرو به خاطر لایه ضخیمی که دارد بهتر از ژل و پودر می‌تواند حالت ابروها را حفظ کند.

استفاده از صابون ابرو، یک روش راحت و بدون دردسر است که، به کمک آن می‌توانید در خانه و به راحتی، با کمک یک صابون گلیسیرین شفاف، و یک ظرف کوچک آب، از آن بهره‌مند شوید.

برای خرید لوازم آرایش خوب و نکات کاربردی خرید لوازم آرایش بر روی نکات کاربردی برای خرید لوازم آرایش کلیک کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

درشت کردن چشم با آرایش

11 ترفند درشت کردن چشم با آرایش

چشم های بزرگ در نوع خود زیبا هستند و یک موهبت الهی محسوب می شوند. …

2 نظر

  1. من از این صابونا استفاده کردم اصلا هم ریزش ابرو نمیاره خیلی خوب بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *