مدل لباس دخترانه جدید 1400

 امنیت و راحتی کودک شما از اولویت های اصلی انتخاب لباس برای آنهاست. اگر به دنبال شیک ترین مدل لباس دخترانه هستید ، نیازی نیست کیفیت و راحتی کودکتان را فدای مد روز کنید. لباس های  تور و گیپور و مدل لباس دخترانه پرنسسی که در بین اینفلوئنسرهای اینستاگرامی خیلی مد شده، انتخاب مناسبی برای دختربچه کوچک شما نیست.

پیراهن دخترانه 1

۱- بیشتر از شیک بودن راحتی کودک را در نظر بگیرید

پدر و مادرها گاهی انتخاب برایشان سخت می‌شود. گاهی لباسی آن قدر زیبا و جذاب نیست اما بچه‌ها بیشتر در آن احساس راحتی می‌کنند. همیشه اینکه چقدر لباس بچه‌ها کاربردی است، باید در اولویت باشد.

پیراهن دخترانه 2

۲-سلیقه کودک را در انتخاب مدل لباس دخترانه بپذیرید.

بهتر است که سلیقه کودک را در انتخاب رنگ و جنس مدل لباس دخترانه بالاتر از سلیقه خود بدانید و برای انتخاب های او ارزش قائل شوید و بدانید که او هم دوست دارد لباس هایی را بپوشد که انتخاب خودش است. اگر کودک شما مایل است لباس هایی با رنگ های نا همخوان را با هم ست کند به او ایراد نگیرید و اجازه دهید تا هر مدل لباسی که مایل است را با هر رنگی با یکدیگر ست کند .

 

۳- لباسی را برای کودک انتخاب کنید که برای او سن او امن باشد.

یرای لباس کودک امنیت حرف اول را می زند. لباس هایی را انتخاب کنید که دکمه، پاپیون و بند نداشته باشند. از خرید لباس های کودک با دکمه های کوچک، بدلیجات دکوری، پاپیون و … اجتناب کنید، چراکه خطر خفگی را برای کودکان در پی دارد. لباس هایی که بندهای بلند دارند ممکن است دور دست و پا یا گردن کودک بپیچد، کاملاً نا امن هستند. مهم ترین نکته آن است که در صورت وجود تزیینات در لباس کودک، این تزیینات به لباس محکم دوخته شده باشند.

پیراهن دخترانه 4

۴- بر اساس وزن و سایز کودک لباس بخرید نه سنش ، همه بچه ها مثل هم نیستند!

لباس کودک را بر اساس وزن کودک تهیه کنید نه سن. در خرید لباس کودک سن معیار مناسبی نیست. سایز در برندهای مختلف متفاوت است؛ به همین دلیل وزن کودک معیار مناسب تری است، هرچند بسیاری از لباس های کودک بر اساس سن کودکان دسته بندی شده اند.

پیراهن دخترانه 5

 

۵- به این ویژگی ها در خرید لباس کودک دقت کنید:

  • لباس کودک باید به گونه ای باشد که پوشیدن و در آوردن آن ها از تن راحت باشد. لباس پوشاندن به نوزادی که دائماً تکان می خورد، واقعاً سخت خواهد بود. به همین دلیل در ادامه نکاتی ارائه می شود که می توانید از این نکات استفاده کرده و بهترین لباس کودک را تهیه کنید؛ به طوری که پوشاندن لباس کودک دیگر کار سختی نباشد و این کار را برایتان ساده کند:
  • یقه گشاد لباس، پوشاندن آن را به تن کودک راحت می کند. اگر لباسی را باید از سر به کودک بپوشانید، این کار را بسیار سریع انجام دهید؛ چراکه کودکان زمانی که احساس خفگی کنند، می ترسند.
  • زیپ و بند هایی که در جلوی لباس وجود دارند، نسبت به بندها و زیپ های پشت لباس، پوشیدن لباس را راحت تر می کنند.
  • آستین گشاد برای لباس کودک، پوشاندن آن را راحت تر می کند.
  • بندهایی که بالاتنه و پایین تنه لباس را به هم متصل می کنند، عوض کردن پوشک بچه را سریع تر و راحت تر می کند، چراکه دیگر لازم نیست برای عوض کردن پوشک، تمام لباس های کودک را از تنش در بیاورید.
  • لباس های قابل شستشو انتخاب کنید. لباس های دارای عبارت «قابل شستشو با ماشین لباسشویی» هنگام شستشو با دست و اتوکشی باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شود.

پیراهن دخترانه 6

۶- برای کودکان هوشمندانه و اقصادی خرید کنید.

هوشمندانه خرید کنید. بعضی از بچه ها هرگز به سایز یک نوزاد تازه متولد شده نیستند. بعضی دیگر، بعد از یک ماه به سایز یک نوزاد سه ماهه می رسند. بنابراین، بهترین کار خرید لباس هایی است که برای کودکان ۶ ماه تا ۱ ساله مناسب است. اگر لباس کودک شما کمی بزرگ باشد هیچ اشکالی ندارد؛ کودک شما در این لباس ها بزرگ خواهد شد. به طور کلی، خرید لباس های فصلی ایده خوبی نیست. در نهایت باید بگوییم که پیش بینی سایز کودک تقریباً غیرممکن است. پس بهتر است خودتان را برای این موضوع نگران نکنید.

پیراهن دخترانه 8

۷- بهتر است برای بچه ها یک سایز بزرگ‌تر لباس بخرید.

بچه‌ها خیلی سریع رشد می‌کنند. در نتیجه سایزشان به سرعت تغییر می‌کند. به طور مثال بچه‌ها ۶ تا ۱۲ ماهه می‌توانند لباس سایز بچه یکساله را بپوشند یا بچه یکساله، لباس بچه دوساله را به تن کند. اما حواستان به فصل‌ها هم باشد. لباس‌های سبک تابستانی برای فصل سرما مناسب نیست و برعکس. بچه‌ها معمولاً موقع پاییز و زمستان دو یا سه لایه لباس می‌پوشند. پس موقع خرید کاپشن یا پلور، بزرگتر از سایزش بگیرید، بهتر است.

مدل لباس دخترانه 7

۸- در حراج‌ها برای فصل یا ماه‌های بعدی لباس بخرید.

اگر فرزندتان مثلاً در ماه دی ۹ ماهه است، برای ۱۸ یا ۲۴ ماهگی و زمستان و بهار آینده خرید کنید. برای خرید لباس بچه همیشه در فروشگاه اینترنتی یا حضوری به قسمت تخفیف‌خورده‌ها مراجعه کنید. با توجه به سن فرزندتان می‌توانید برای ماه‌های آینده لباس‌هایی با قیمت مناسب پیدا کنید.

۹- برای لباس‎هی دم دستی بچه ها زیادی هزینه نکنید

از اینکه لباس‎های قبلی بچه را با لباس‌های نو ست کنید، نگران نباشید. حتی اگر یکی از برند گران باشد و یک تکه‌ دیگر از برند ارزان. ممکن است بعضی از لباس‌ها زودتر به بچه‌ها تنگ شوند. آن‌ها را از بین برندهای گرانقیمت انتخاب نکنید. یادتان باشد برای لباس‌های مهمانی یا موقعیت‌های خاص، لباس گران نخرید.

 

۱۰- به دوام لباس ها بسته به سن و سال کودک دقت کنید.

جنب و جوش آن‌ها بیشتر است. ممکن است زمین بخورند و سر زانوهایشان ساییده شود. لباس‌هایی که دکمه و زیپ دارند انتخاب نکنید. لباس‌هایی با کمرکشدار و پارچه‌های کشی مناسب‌تر هستند.

مدل لباس دخترانه 3

 ۱۱- الیاف نخی و نرم بهترین جنس برای مدل لباس دخترانه

چون نوزادها پوشک می‌شوند، شلوارهای کشی را که پای نوزاد در آن راحت است، انتخاب کنید. موقع خرید مدل لباس دخترانه به این توجه کنید که به راحتی بتوان پوشک بچه را عوض کرد. طوری که لازم نباشد همه‌ی لباس‌هایش را دربیاورید.

۱۲- در انتخاب لباس بچه از کودکان مشورت بگیرید.

توجه داشته باشید که کودک پس از سن ۳ سالگی در مرحله ای قرار میگیرد که بسیار تمایل دارد تا استقلال خود را به سایرین نشان دهد و خط قرمز ها را بشکند. این موضوع بسیاری از پدر ها و مادر ها را با کودک خردسال خود وارد شرایط حساسی برای انتخاب و خرید لباس میکند که باید به آن رسیدگی و به بهترین نحو ممکن به آن رسیدگی کرد. در صورتی که شما نیز با کودکان به این چالش دعوت شده اید در ادامه با تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش همراه باشید تا راهنمایی های لازم به شما داده شود.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

مزایای استفاده از سوتین‌های ورزشی نسبت به سوتین‌های معمولی

آیا استفاده از سوتین ورزشی ضروری است؟

سوتین‌های ورزشی به طور خاص برای پوشیدن هنگام ورزش طراحی شده‌اند. تمرکز طراحی آنها بر …

2 نظر

  1. چقدر قشنگن لطفا بیشتر از این مطالب بذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *