جدیدترین مدل های لباس خواب 1401+عکس

داشتن یک خواب خوب مستلزم چیزی بیشتر از برنامه ریزی برای ساعت خواب ثابت است. در واقع ، ایجاد محیط مناسب خواب و در نظر گرفتن نور ، دما و موارد دیگر می تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. اگر میخواهید خوابی کامل و طولانی داشته باشید باید مواردی را رعایت کنید. یک عنصر مهم دیگر، آنچه در رختخواب می پوشید است. انتخاب لباس خواب برای کمک به خواب بهتر روشی شگفت آور و ساده ایی است. امروزه شاهد لباس خواب های زنانه با جنس های مختلف در بازار هستیم. اما به راستی چه لباس خوابی مناسب است؟

قبل از هر چیز لباس خواب هایی را انتخاب کنید که هنگام پوشیدن آنها احساس خوبی داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر احساس لغزنده بودن ابریشم را دوست ندارید ، از خرید لباسهایی با جنس ابریشم خودداری کنید. لباس خواب شما همچنین می تواند به تنظیم دمای بدن شما در طول شب کمک کند ، که به نوبه خود می تواند منجر به خواب بهتر شود.

 

بنابراین استفاده از پارچه های زیر را در نظر بگیرید:

پنبه: این پارچه کاملا طبیعی ، سبک و نرم است. همچنین گردش هوا را امکان پذیر می کند و باعث تحریک پوست نمی شود. با این حال ، لباس هایی با جنس پنبه عایق دمایی ضعیفی دارند و اگر در آب و هوای سرد و بدون استفاده از پتوهای مناسب آنرا بپوشید ، ممکن است سردتان شود. همچنین در دفع رطوبت ناکارآمد است ، بنابراین اگر عرق شبانه را تجربه می کنید ، ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد.

با این وجود ، ابریشم واقعی گران است و نیاز به خشک شویی دارد. همچنین لغزنده است و ممکن است هنگام خواب حرکت کند.

در نیمه شب بخوانید:مرکز خرید لباس زنانه در تهران | از کجا لباس زنانه بخریم؟

فلانل: برای ماه های سردتر ، یک جفت لباس خواب ساخته شده از این پارچه نرم ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. این جنس راحت است و گرما و گردش هوا را فراهم می کند ، بنابراین می تواند به شما کمک کند بدون گرم شدن  خواب آرامی داشته باشید.

جذب رطوبت: اگر تمایل دارید هنگام خواب گرم شوید و یا اگر معمولاً عرق شبانه را تجربه می کنید. لباس خواب با جنس بامبو ممکن است برای شما بهترین انتخاب باشد. این پارچه طوری طراحی شده است که آب را از پوست دور می کنند و به بدن شما کمک می کند تا دمای خود را تنظیم کند. این پارچه که از الیاف گیاه طبیعی ساخته شده است، روی پوست نرم و ابریشمی می شود. و دارای یک رطوبت طبیعی است ، بنابراین شما را در دماهای بالا خنک نگه می دارد. علاوه بر این ، ضد حساسیت است و ممکن است دارای خواص ضد باکتریایی باشد که برای مبتلایان به آلرژی مفید است. آخرین و مهمترین نکته این است که 100٪ زیست تخریب پذیر است. اگر دوستدار محیط زیست هستید یک امتیاز عالی است.

پشم گوسفند: اگرچه این پارچه ها شما را گرم نگه می دارند ، اما در واقع ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد شود. علاوه بر این ، پشم ممکن است پوست را تحریک کند و باعث خارشی شود که شما را در طول شب بیدار می کند. همچنین پشم گوسفند اجازه گردش هوا را نمی دهد ، بنابراین ممکن است در طول شب عرق کنید.

جزئیات را در نظر بگیرید:

هنگام خرید لباس خواب زنانه ، به چیزهایی بیشتر از پارچه فکر کنید.

فیت بودن لباس اهمیت دارد ، زیرا لباس خواب های خیلی گشاد به دادن جای احساس راحتی ، در هنگام خواب بر روی بدن شما حرکت می کنند. همچنین توجه داشته باشید لباس شما فاقد عناصری مانند دکمه ها و مارک هایی که در طول شب باعث خارش یا ناراحتی شما میشوند باشد. همچنین ، مطمئن شوید که کش های آن آنقدر محکم نباشد که گردش خون را قطع کند و یا آنقدر شل نباشد که اذیتتان کند.

پاهای خود را فراموش نکنید.

یکی از مواردی که اغلب در انتخاب لباس پوشیدن در رختخواب فراموش می شود این است که اندام پایینی و پاهای خود را چه کنیم؟  سردی پا در واقع با بی خوابی ارتباط دارد. اما گرم کردن بیش از حد پاها نیز می تواند باعث داغ شدن کل بدن شما شود. اگر هنگام خواب احساس سرما در پاها کردید میتوانید یک‌ جفت جوراب نازک بپوشید.

در نهایت ، راحتی شخصی هنگام انتخاب لباس خواب مناسب برای شما بسیار مهم است.

انواع مدل لباس خواب زنانه :

 

لباس خواب ست عروس:

لباس خواب زنانه عروس

هنگام خرید لباس خواب زنانه برای عروس سعی کنید از لباسهای ست استفاده کنید. اصولا لباس خواب ست به لباسهایی گفته میشود که شامل چند تکه لباس خواب است. این لباسها را میتوان در موقعیت های متفاوت استفاده کرد و انتخاب خوبی برای تازه عروس هاست.

لباس خواب عروس

برخی لباسهای ست شامل کش مو و موارد دیگر نیز هست.

تاپ و شلوارک کوتاه:

لباس خواب ساتن

نیم تنه و شلوارک کوتاه هم انتخاب خوبی به عنوان لباس خواب زنانه برای روزهای تابستان است. این لباس در عین راحتی خنک و زیباست.

همچنین میتوانید از تاپ و شلوارک های فانتزی تر و زیباتر هم استفاده کنید.

لباس خواب های زنانه فانتزی:

لباس خواب فانتزی

داشتن لباس خواب های فانتزی برای هر خانومی ضروری است. برای خرید لباس خواب فانتزی لازم نیست فقط راحتی را در نظر بگیرید. بیشتر روی زیبایی و جذاب بودن لباس تمرکز کنید. زیرا این لباسها فقط در شب های خاص مورد استفاده قرار میگیرند.

لباس خواب فانتزی

ست های فانتزی هم در بازار موجود هستند که میتوانید برای تازه عروس ها خریداری کنید.

لباس خواب زنانه برای روزهای سرد:

لباس خواب نخی

برای روزهای سرد زمستان میتوانید از لباسهای گرم مانند آستین بلند و شلوار استفاده کنید. این لباسها معمولا ساده هستند و برای داشتن خوابی راحت بسیار مناسب اند.

اگر با بلوزهای آستین بلند احساس راحتی نمیکنید میتوانید از تی شرت و شلوار کوتاه با جنس ساتن نیز استفاده کنید.

لباس خواب زنانه پیراهن تک و زیبا:

لباس خواب عروس

پیراهن تک در عین سادگی راحت و خنک است. و برای همه مواقع استفاده میشود. این پیراهن در عین سادگی میتواند جذاب و فانتزی هم باشد.

این لباس خواب زنانه یکی دیگر از انواع پیراهن ساده نخی و بدون تور است که در عین سادگی بسیار زیبا و کار آمد است.

لباس خواب زنانه با رنگ های مختلف:

لباس خواب رنگی زیبا

سعی کنید از رنگ های جذاب و جدید استفاده کنید. خود را به رنگ های تکراری مانند زرشکی ، مشکی و کرم محدود نکنید و از رنگ های مختلف فانتزی مثل صورتی ، زرد و… هم استفاده کنید.

در انتها چند طرح لباس خواب زنانه زیبا برای ایده گرفتن را مشاهده میکنید.

لباس خواب ساتن

ست لباس خواب ساتن زیبا برای عروس

تاپ شلوارک ساده و راحت برای خواب

تاپ و شلوارک نخی

لباس خواب فانتزی زنانه

در نیمه شب بخوانید:برای خرید لباس عروس باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

مزایای استفاده از سوتین‌های ورزشی نسبت به سوتین‌های معمولی

آیا استفاده از سوتین ورزشی ضروری است؟

سوتین‌های ورزشی به طور خاص برای پوشیدن هنگام ورزش طراحی شده‌اند. تمرکز طراحی آنها بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *