بهترین ماسک موهای ایرانی | برندهای محبوب ماسک مو

همانطور که می‌دانید مو یکی از مواردی است که تاثیر قابل توجهی روی زیبایی افراد دارد. به همین دلیل همه ما فارغ از جنسیت به زیبایی موهایمان اهمیت می‌دهیم. یکی از اقدامات بسیار مهم برای سلامت و تقویت موها استفاده از ماسک مو است. باید بدانید که برندهای ایرانی نیز عملکرد خوبی در زمینه تولید ماسک مو داشته‌اند. در این مقاله از وب سایت نیمه شب به معرفی بهترین ماسک موهای ایرانی و برندهای محبوب ماسک مو می‌پردازیم.

بهترین ماسک موهای ایرانی

در حال حاضر بسیاری از ما به خاطر داشتن موهای آسیب دیده بسیار ناراحت هستیم و به دنبال راه حلی برای تقویت موهای خود می‌باشیم. موهای ما معمولا به خاطر استفاده از رنگ مو و یا دکلره یا حتی استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو مانند سشوار، بابلیس یا اتو مو سلامت و شادابی خود را از دست می‌دهند. البته که عوامل ژنتیکی و حتی عوامل آب و هوایی نیز تاثیر زیادی روی سلامت موهای ما دارند. اما باید بدانید که استفاده از محصولاتی مانند رنگ مو و رساندن حرارت به مو برای حالت دادن به مو همواره سلامت و زیبایی موها را تهدید می‌کنند. این موارد با این وجود که برای کوتاه مدت زیبایی مو را چند برابر می‌کنند اما در بلند مدت با آسیب‌هایی برای مو همراه هستند.

بهترین ماسک موهای ایرانی
بهترین ماسک موهای ایرانی

استفاده از ماسک مو می‌تواند بسیاری از آسیب‌های وارد شده به موها را جبران کند. استفاده از ماسک موهای مرغوب و مفید سلامتی و شادابی موهای شما را چند برابر می‌کند. رطوب‌دهی به مو، رفع یا کاهش شکنندگی مو، کاهش وز شدن مو، براق‌تر و نرم‌تر شدن مو نیز از دیگر فواید استفاده از ماسک مو می‌باشد. بهتر است بدانید که حتی اگر تا به حال از رنگ مو و موارد آسیب زننده به مو استفاده نکرده باشید هم لازم است که در دوره‌هایی از ماسک مو استفاده کنید. چون حتی تغییر فصل هم می‌تواند موهای شما را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را شکننده و ضعیف کند. ریزش مو، موخوره، دو شاخه شدن مو، خشکی بیش از حد و وز شدن موها از علائمی هستند که نشان می‌دهند موی ما نیاز به مراقبت بیشتری دارد. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین ماسک موهای ایرانی می‌پردازیم.

ماسک موی شون

دو مورد از ماسک موهای بسیار مرغوب و با کیفیت برای موهای خشک، رنگ شده و آسیب دیده ماسک موی جنسینگ و کراتین شون می‌باشند. ماسک موی جنسینگ از برند شون حاوی عصاره ریشه جنسینگ‚ کراتین هیدرولیز شده و روغن جوجوبا می‌باشد. همین ترکیبات برای این ماسک مو باعث شده که بتواند هم تغذیه مناسبی برای مو باشد و هم یک لایه پروتئینی محافظ روی مو ایجاد کند. علاوه بر این این ماسک مو در از بین بردن گره‌های مو و تنظیم PH مو نیز موثر است. باید بدانید که بسیاری از کسانی که از این ماسک مو استفاده کرده‌اند از این محصول رضایت داشته‌اند.

برای استفاده از این ماسک مو هم باید پس از این که موهای خود را شستید‚ در حالی که موها هنوز خیس هستند ماسک را روی ساقه موهای خود بمالید. پس از حدود ۵ دقیقه موهای خود را آبکشی کنید.

ماسک مو کالیون مدل هلو

یکی از ماسک‌های با کیفیت و گیاهی ایرانی ماسک مو کالوین مدل هلو است. این ماسک مو بسیار پر فروش است و محبوبیت بسیاری بین مصرف کنندگان دارد. این ماسک مو باعث نرمی و براق شدن مو شده و به علت دارا بودن فیلتر ضد آفتاب می‌تواند از موهای رنگ شده و دکلره محافطت نماید. از ترکیبات بسیار مهم ماسک مو کالوین مدل هلو می‌توان به روغن آرگان و ویتامین پروتئین B5 اشاره کرد که موجب ترمیم موها می‌شود. همچنین این ماسک مو چربی اضافه مو را از این می‌برد و در موهای فر‚ میزان فر مو را متعادل کرده و آن‌ها را نرم می‌کند. برای استفاده از این ماسک مو نیز پس از این که از شستشوی مو مقدار مناسبی از این ماسک روی مو ریخته شود و بعد از ۱۰ دقیقه آبکشی نمایید.

بهترین ماسک موهای ایرانی
بهترین ماسک موهای ایرانی

ماسک مو کامان

ماسک مو کامان مدل Amino Min Biotin + zinc نیز یکی ماسک موهای با کیفیت از یکبرند ایرانی است. این ماسک مو در نرم کنندگی مو و آبرسانی بسیار قوی عمل می‌کند. همچنین این ماسک مو حاوی زینک و ویتامین‌هایی است که با افزایش مقاومت مو از نازک و شکننده شدن موها جلوگیری کرده و از آن‌ها در برابر حرارت سشوار، اتو مو مراقبت می‌کند. این ماسک مو برای موهای خشک، رنگ شده و موی عادی مناسب است. خاصیت درخشان‌ کنندگی و تقویت‌ کنندگی از دیگر ویژگی‌های ماسک مو بیوتین کامان است. این ماسک مو حجم زیاد و قیمت مناسبی دارد و گیاهی است و می‌تواند در ترمیم و تقویت موها بسیار عالی عمل کند. برای استفاده از این ماسک مو باید بعد از شستشوی موها، آن را روی موها زده و ماساژ دهید. پس از این کار آن را خوب بشوید.

ماسک مو کراتینه مای

از برند ایرانی مای هم می‌توان به ماسک موی کراتینه آن اشاره کرد. اگر شما به خاطر استفاده از رنگ مو‚ دکلره و یا شامپو نامناسب به موهایتان آسیب زده‌اید این ماسک مو گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. ماسک مو کراتینه مای حاوی مواد مغذی بسیاری بوده و رطوبت مو را حفظ می‌کند. براق شدن مو‚ رفع وز شدن مو‚ افزایش استحکام مو‚ تقویت ساقه مو‚ افزایش انعطاف پذیری و رطوبت مو از دیگر ویژگی‌های این ماسک مو می‌باشد.

در هنگام خرید ماسک مو شما حتما باید به نوع موهای خودتان توجه داشته باشید. شما باید با توجه به نیاز موهایتان ماسک مناسب را انتخاب نمایید. هر کدام از ماسک موها با توجه به ترکیبات خود می‌توانند موهای شما را آبرسانی و تقویت کنند. برای هر نوع مو ماسک مناسب با آن ساخته شده است که حاوی ترکیبات مناسب برای آن نوع مو می‌باشد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

آبرسان صورت

بهترین محصولات برند نوتروژینا برای انواع پوست‌ها

توجه به برند لوازم آرایشی در زمان خرید یکی از مهمترین نکاتی است که حتما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *