بنرهای تبلیغاتی خلاقانه و عجیب

با توجه به اینکه امروزه بنرهای تبلیغاتی دیجیتال زندگی ما را تحت کنترل خود درآورده است ، این سوال در ذهن ها ایجاد میشود که سایر اشکال تبلیغات چند سال دیگر دوام خواهند داشت؟

مطمئن باشید هیچ تبلیغاتی به پای بنرهای تبلیغاتی نمی رسد. آنها در لحظه هستند ، بسیار خوب هستند و به طور فزاینده ایی خلاقانه اند.

فرض کنید در یک بزرگراه در حال رانندگی هستید ، و وانمود می کنید که بر رانندگی خود متمرکز شده اید ، برای جلب توجه شما ، یک بنر تبلیغاتی خلاقانه لازم است. ناگهان به یک بنر با یک پیتزای بسیار بزرگ و زیبا روبرو میشوید. شما * ناگهان * به یاد می آورید که گرسنه هستید. در مرحله بعد به دنبال شماره ، آدرس ، وب سایت ، مختصات و … آن رستوران هستید! شما در آن لحظه با تمام وجود حس میکنید به آن پیتزا نیاز دارید. خانمها و آقایان ، این قدرت مغناطیسی یک بنر تبلیغاتی درخشان است.

بنرهای تبلیغاتی

بر خلاف سایر انواع تبلیغات ، بنرهای تبلیغاتی به شدت با یکدیگر رقابت می کنند، موارد دیگری هم در این مسئله تاثیر گذارند. نظیر: سرعت دهها مایل در ساعت ، جاده های باز (و به طور بالقوه خطرناک) ، مسافت هایی که آنها را ناخوانا می کند و…

برای غلبه بر این چالش ها ، طراحان انواع قوانین کلی و بهترین شیوه ها را ارائه کرده اند که اغلب منجر به رویکردهای خلاقانه و جالب می شود.  تبلیغات منحصر به فرد یک یافته کمیاب است. آنها به طرز ماهرانه ای خوانایی ، قدرت و چشم نوازی را با هم ترکیب می کنند.

در نظر بگیرید که تبلیغ شما در کجا نشان داده می شود.

بنرهای تبلیغاتی

یکی از عجیب ترین تبلیغات ها مربوط میشود به تبلیغات بیلبوردی لگو که تصاویر خیابان واقع در آنرا به نمایش میکشد. این بنر به عنوان یکی از عجیب ترین و زیباترین بیلبورد ها شناخته میشود و توجه ها را به خود جلب میکند.

در نیمه شب بخوانید: عجیب ترین میوه های جهان

خمیر دندان فرمولا – اندونزی

تبلیغ عجیب و جالب

این بیلبورد برای برجسته نمودن این ایده ساخته شده است که خمیر دندان فرمولا “دندانهای قوی می سازد”. همانطور که مشاهده می کنید ، به جای استفاده از یک مدل زیبا با دندان های سفید و همچون مروارید ، این بنر تبلیغاتی مردی را نشان می دهد که دندانهایش آنقدر محکم است که در حال کندن بنر به همراه فولاد هایش است.

آدیداس – وین

بنر تبلیغاتی زیبا و جالب

این بیلبورد درست قبل از شروع مسابقات فوتبال یوروکاپ 2008 در وین نمایش داده شد. مرد دروازه بان پتر چک است و بیلبورد مستقیماً جلوی چرخ و فلک Prater مستقر شده است.

 

بنر تبلیغاتی بیک:

بیلبورد جذاب

گاهی اوقات نیازی نیست توضیح دهید که محصول شما چقدر عالی است ، فقط یک تیغ بزرگ درست کنید که چمن را “تراشیده” و پیام به طور هوشمندانه ایی روشن است!

از خود محصول استفاده کنید:

 تبلیغات

در بیلبورد خلاقانه این چسب مشاهده میکنید به این مسئله اشاره شده که این چسب به قدری خوب است که بیلبورد به این بزرگی را نگهداری کرده است. پس از آن میتوانید برای چسباندن همه چیز استفاده کنید. پس یکی از کارهای خلاقانه استفاده از خود محصول در بیلبورد شماست.

سامانه استخدام:

تبلیغات خلاقانه

در این بیلبورد پیامی ذکر شده است که میگوید : زندگی کوتاه تر از آن است که شغل اشتباهی را انتخاب کنید. در واقع از یک عکس خلاقانه و در مکانی خلاقانه و جمله ایی تاثیر گذار برای تبلیغ سامانه استخدام استفاده شده است. و ذهن شما را به تفکر درباره شغلتان وا میدارد.

بهره گیری از فضا:

بنر تبلیغاتی

این بیلبورد هم اشاره به طعم خوب و عالی این بیسکوئیت پرطرفدار دارد به حدی که حتی پرنده ها نیز به خوردن آنها تمایل دارند.

استفاده از اشیا:

بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد جدید در بزرگراه ریور در کارولینای شمالی نه تنها یک تکه استیک غول پیکر را روی یک چنگال بزرگتر نشان می دهد ، بلکه در واقع بوی استیک را برای رانندگان در حال عبور در فضا پخش میکند. این یکی از بهترین ایده ها برای تبلیغات رستوران ها و غذاها میباشد.

بنرهای تبلیغاتی دیگر که ممکن است از آنها برای شما جالب باشند:

تبلیغ آدامس:

ایده تبلیغات

 

تبلیغ نوشابه:

بنر تبلیغاتی

تبلیغ مک دونالد:

تبلیغات جارو برقی:

همچنین در نیمه شب بخوانید: جالب ترین و عجیب ترین اتفاقات در دنیا

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

30 ایده عالی برای سوپرایز عشقتان در روز ولنتاین

30 ایده عالی برای سوپرایز عشقتان در روز ولنتاین

با نزدیک شدن به ولنتاین، کم کم ویترین مغازه ها پر از هدایایی از جمله …

یک نظر

  1. چقدر جالب بود و سرگرم کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *