ایده چیدمان سینی با میوه های فصل بهار

هنگام تزیین و چیدن سینی مزه با میوه های خوشمزه بهاری می توانید از انواع میوه ها در طعم ها و رنگ های مختلف استفاده کنید . سرو این سینی با میوه های فصل بهار بسیار راحت و آسان است و فقط به کمی سلیقه و پیش زمینه نیاز دارد. در واقع پذیرایی با میوه و به این روش یکی از جدیدترین و ترند ترین مدلهای پذیرایی روز است.در مهمانی های عصر تابستان میتوانید میز پذیرایی خود را به بهترین شکل تزیین کنید و با ظرف های میوه زیبا از مهمانان خود دل ببرید. در این مقاله ما انواع سینی های مختلف و بهاری را با عکس برای شما تهیه کردیم تا به راحتی بتوانید ایده بگیرید و با استفاده از آنها از مهمانان مخصوص خود پذیرایی کنید.

سینی مزه با میوه های بهاری

این سینی ها نسبت به یک ظرف میوه میوه ی کمتری احتیاج دارد، پس در عین زیبا بودن برای میهمانی ها می تواند یک روش اقتصادی هم باشد. میتوانید میوه هایی مثل سیب، موز و پرتقال را به قطعاتی برش دهید تا هر چند نفر از یک میوه میل کنند و نیازی نباشد برای هر نفر یک واحد میوه جدا قرار دهید.

همچنین چون قطعات میوه ها کوچکتر است خودن آنها برای میهمانان راحت تر است.

مواد لازم برای چیدمان سینی با میوه های فصل بهار:

چیدمان میوه های بهاری

  • سینی زیبا (ترجیحا چوبی): به تعداد لازم
  • انواع میوه های بهاری (سیب،البالو،توت فرنگی،موز،شاه توت و…): به میزان لازم
  • آجیل و تنقلات (چیپس،شکلات،پشمک و…) : به میزان لازم
  • دیپ، شکلات مایع، پنیر : به میزان لازم

در هنگام تهیه سینی مزه با میوه می توانید از انواع میوه های فصل طبق سلیقه ی خود استفاده کنید. .

نکته ی مهم در طرز تهیه سینی میوه استفاده از یک سینی مناسب برای چیدن میوه ها و تنقلات است شما می توانید مطابق با سلیقه ی خودتان انواع سینی ها را تهیه کنید و میوه ها و آجیل ها و تنقلات را برروی آن بچینید،اما همانطور که گفته شد سینی چوبی برای اینکار بهتر است زیرا ظاهر شکیل و زیبایی دارد. همچنین سینی های چوبی دارای سایز بندی و شکل های مختلف اند. که شما طبق تعداد مهمان ها و سلیقه تان می توانید آن ها انتخاب کنید و شروع به چیدن میوه ها و آجیل ها روی آن ها کنید. سینی های 50 سانتی متری برای دوازده نفر کافی است. و شما میتوانید سینی ها را مطابق با تعداد مهمان ها بچینید.

چیدمان میوه های فصل بهار

تنقلات در سینی :

همانطور که گفته شد در این سینی می توانید از آجیل چهار مغز ( بادام هندی ، بادام درختی ، پسته ، بادام زمینی ) و چیپس و انواع تنقلات مانند آلبالوی خشک، لواشک، برگه زرد آلو و … استفاده کنید . همچنین در کنار این ها می توانید از زیتون ، خیارشور ، گوجه گیلاسی نیز استفاده کنید .

یکی از پرطرفدار ترین مواد در سینی مزه کالباس رول شده یا سوسیس است.

اگر میخواهید این سینی را برای تولد تهیه کنید میتوانید از موادی مثل : چیپس و پفک و پاستیل و پفیلا و … استفاده کنید. هم چنین می توانید از میوه های خشک نیز استفاده کنید.

سینی میوه های بهاری

برای تهیه سینی با میوه های فصل بهار حتما از میوه های سالم، تازه و رسیده استفاده کنید. میوه ها را با دقت و یک اندازه برش دهید. یا حتی میتوانید با استفاده از قالب های مخصوص میوه ها را با اشکال مختلف هندسی برش دهید.

میوه های بهاری

توجه داشته باشید که میوه هایی را که طیف رنگی یکسانی دارند با هم به کار نبرید، زیرا از زیبایی سینی شما کم می کند هنگامی که از میوه های در رنگ های مختلف استفاده کنید، سینی رنگی تر و زیباتری خواهید داشت .

بهترین میوه هایی که میتوانید برای این سینی استفاده کنید شامل: آناناس، توت فرنگی، خیار، کیوی، پرتقال ، زرد آلو ، شلیل و انگور است. فقط توجه کنید اگر درهنگام تهیه سینی مزه از سیب و موز استفاده کردید برای جلوگیری از سیاه شدن سیب می توانید مقدار کمی آب آناناس روی سیب ها بریزید. همچنین هنگامیکه موز ها را به صورت حلقه حلقه برش زدید، مقداری شکلات آب شده هم روی آن ها بریزید تا طعم بهتری به خود بگیرند.

میوه های بهاری

در هنگام تهیه سینی در کنار میوه ها از چنگال های یکبار مصرف استفاده کنید تا مهمانان شما راحت باشند.

همچنین میتوانید در کنار این سینی با میوه های فصل بهار جذاب و زیبا برای مهمانان از انواع اسموتی های بهاری استفاده کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

کاردستی برای دکور خانه

۱۱ مدل کاردستی برای دکور خانه

می‌توانید با انواع کاردستی برای دکور خانه، جایی که در آن زندگی می‌کنید را زیباتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *