اپل از آیفون بنفش رونمایی کرد!

اپل از آیفون بنفش رونمایی کرد: در روز سه شنبه بیستم آوریل، اپل از کاور جدید و خیره کننده بنفش برای آیفون 12 و آیفون 12 مینی رونمایی کرد. این رنگ جدید لبه های تختِ آلومینیومی آیفون 12 را که کاملاً همرنگ شیشه پشتی هستند، برجسته نشان می‌دهد. هر دو مدل از یک سیستم دوربین دوگانه پیشرفته برخوردارند که ویژگی های قدرتمند عکاسی و بالاترین کیفیت فیلم را در یک گوشی هوشمند ارائه می دهد، و همینطور صفحه نمایش گسترده لبه به لبه Super Retina XDR با OLED برای تجربه دید روشن تر، بزرگترین جهش در ماندگاری آیفون را تاکنون به وجود آورده است. A14 Bionic با طراحی اپل که سریعترین تراشه در گوشی های هوشمند است توانست عمر باتری آیفون ۱۲ را افزایش دهد. مدل های آیفون 12 همچنین بهترین تجربه 5G را به همراه دارند و شارژ بی سیم پرقدرت را با MagSafe و اکوسیستم جدید لوازم جانبی معرفی می کنند که به راحتی به آیفون متصل می شود.

آیفون 12 و آیفون 12 مینی با رنگ بنفش از روز جمعه 30 آوریل برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود. همچنین مشتریان می توانند آیفون خود را با یک کیف چرمی MagSafe یا روکش چرمی در بنفش سیر، یک جعبه سیلیکونی با رنگ آبی، پسته ای، ارغوانی یا کیف پول چرمی در آریزونا، تکمیل کنند. همه ی این ها از امروز برای سفارش موجود است.

“آیفون 12 باورنکردنی محبوب ترین گوشی هوشمند در جهان است و خانواده آیفون 12 بیش از 99 درصد رضایت مشتری را دارند. رنگ بنفش جدید، یک گزینه روشن و سرگرم کننده دیگر به مجموعه اضافه می کند و به نظر می آید مشتریان آن را دوست دارند. ” Greg Joswiak، معاون ارشد بازاریابی جهانی در اپل گفت. “این رنگ جذاب و جدید به خانواده آیفون 12 و آیفون 12 مینی پیوست که دارای یک سیستم دوربین دوگانه پیشرفته ، صفحه نمایش Super Retina XDR ، دوام بهتر ، A14 Bionic – سریعترین تراشه ی تلفن هوشمند در جهان – عمر باتری عالی و بهترین تجربه 5G در هر گوشی هوشمند.”

طراحی با دوام 

طراحی برجسته آیفون دوازده6.1 اینچی و آیفون دوازده مینی 5.4اینچی همانقدر که بادوام است، زیبا هم هست. آیفون 12 مینی کوچکترین گوشی هوشمند 5G در جهان است که تمام فناوری آیفون 12 را به زیبایی در خود جا داده در حالی که هنوز یک صفحه نمایش لبه به لبه کاملاً چشمگیر و بزرگ را ارائه می دهد.

آیفون 12 و آیفون 12 مینی دارای نمایشگرهای تمام صفحه Super Retina XDR هستند که تا لبه ها کشیده می شود. این OLED جدید امکان روشنایی دقیق پیکسل، نسبت کنتراست 2 میلیون به 1 برای سیاه پوستان و تجربه تماشای HDR همه جانبه را برای فیلم های با کیفیت بالا و همینطور عکس هایی با جزئیات بیشتر و تقریباً دو برابر اوج روشنایی آیفون 11 فراهم می کند.

تجربه 5G در iPhone

آیفون 12 و آیفون 12 مینی یک تجربه پیشرفته 5G را در مقیاس جهانی ارائه می دهند. 5G در آیفون دارای سرعت بهبودیافته برای بارگیری و بارگذاری سریعتر، پخش استریم با کیفیت بالاتر، بازی راحت تر و سریع تر، تعامل با زمان واقعی در برنامه ها، FaceTime با وضوح بالا و موارد دیگر است. همچنین مشتریان می توانند از اتصال سریع و ایمن لذت ببرند و نیاز به اتصال به نقاط Wi-Fi عمومی را کاهش دهند.

دارای iOS 14.5

جالب است بدانید که آیفون 12 و آیفون 12 مینی در رنگ بنفش با iOS 14.5، میتواند قفل آیفون را با اپل واچ در حالی که ماسک زده اید باز کند؛ آیفون ۱۲ دارای یک برنامه پیشرفته Apple Podcasts با صفحه های نمایش و قسمت های طراحی شده ی جدید و تب(زبانه)جستجو و همچنین ایموجی های جدید است. علاوه بر این، سیری دیگر صدای پیش فرض ندارد و گزینه های صوتی متنوع تری را به زبان انگلیسی در بر خواهد گرفت. این آخرین به روزرسانی نرم افزار که بر اساس نسخه iOS 14 است، با ویجت های زیبا و جدید به زیبایی طراحی شده. این به روز رسانی شامل روش های جدید استفاده از برنامه ها و به روزرسانی های قدرتمند Messages است که یک بروزرسانی عمده را به صفحه اصلی تحویل داده است.

لوازم جانبی جدید ابتکاری با MagSafe

مگ سیف(MagSafe) شارژ بی سیم را برای یک تجربه بهتر و کارآمد بهبود می بخشد و یک اکوسیستم لوازم جانبی با قابلیت اتصال آسان را ارائه می دهد که به زیبایی مکمل مدل های iPhone 12 هستند. شارژرهای MagSafe با حداکثر توان 15 وات، دستگاه های Qi را فعال می کنند. روش های شارژ شامل شارژر MagSafe و شارژر MagSafe Duo برای استفاده با آیفون و اپل واچ هستند و همچون موارد سیلیکونی، روکش چرمی و کیف پول چرمی به راحتی در پشت آیفون قرار می گیرند(مانند عکس زیر). مشتریان همچنین می توانند لوازم جانبی ابتکاری MagSafe را از تولید کنندگان تهیه کنند.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *