آموزش جدیدترین روش زخمی کردن شلوار جین زنانه و دخترانه

هیچ چیز مانند پوشیدن شلوار جین مناسب و راحت نیست‌‌. شلوارهای جین با انواع لباس ست میشوند و بسیار راحت هستند. هنگامی که شلوار جین مورد علاقه خود را پیدا کردید ، شاید بعد از مدتی تکراری شود و بخواهید طراحی جدیدی به آن اضافه کنید تا زیبایی آن افزایش پیدا کند بهترین راه برای اینکار زخمی کردن شلوار جین است.

در این مقاله به یکی از ساده ترین راه های ممکن برای زخمی کردن شلوار جین اشاره میکنیم.

انجام این کار بسیار ساده و آسان است. برای این کار به یک عدد شلوار جین نیاز دارید، سپس با استفاده از این آموزش ساده چند شکاف و سوراخ به آن اضافه کنید‌

زمان کل: 30 دقیقه/ سطح مهارت: مبتدی

 

مواد لازم:

1 عدد شلوار جین

گچ سفید

کاغذ سنباده

 

شیوه زخمی کردن شلوار جین:

در ابتدا از تمیز بودن شلوار جین خود اطمینان حاصل کنید. شلوارهای جین انتخابی خود را بشویید و خشک کنید و در صورت لزوم آنرا اتو کنید. مطمئن شوید که چاقوی شما به اندازه ای تیز است که بتواند جین را برش دهد و گچ شما آنقدر کیفیت دارد که روی پارچه نمایان می شود.

 

برش دلخواه خود را علامت گذاری کنید.

زخمی کردن شلوار جین

شلوار جین خود را بپوشید و جایی که پاچه شلوار به زانو می خورد را با گچ چند علامت بزنید. چهار خط تیره کوتاه برای کشیدن یک مستطیل بکشید. اگر می خواهید مناطق دیگر را زخمی کنید ، آنها را با گچ مشخص کنید.

 

سطح را برای برش آماده کنید.

زخمی کردن شلوار جین

برای محافظت از لایه زیرین جین در برابر وسایل تیز خود ، یک تکه مقوای محکم را در داخل پاچه شلواری که قصد بریدن آنرا دارید قرار دهید. در خانه مقوا ندارید؟ یک مجله ضخیم یا یک تکه پارچه به درد نخور را امتحان کنید. هر چیزی از سطل بازیافت شما که مانع برش قسمت زیری شلوار شما شود ، کاملاً قابل قبول است.

 

قسمت مورد نظر را برش دهید.

زاپ دار کردن شلوار

یک سری برش های افقی را با استفاده از چاقوی خود (یا یک قیچی بسیار تیز) در داخل علامت های گچ خود ایجاد کرده و آنها را هنگام حرکت به سمت بالا و پایین باریک کنید. در نهایت ، پنج تا هفت برش ایجاد کنید که شکل مستطیلی را تشکیل می دهند ، دقت کنید فقط برش میانی تا خطوط جانبی گسترش یابد.

 

از سنجاق قفلی خود را استفاده کنید.

زاپ دار کردن شلوار

یک سنجاق قفلی باز کنید و از انتهای تیز آن استفاده کنید تا نخ های جین را در زانو و با دقت باز کنید. سوزن را از لبه برش خورده بیرون بیاورید و نخ افقی سفید را به آرامی بیرون بیاورید. شما باید یک نخ را در یک زمان باز کنید و با کشیدن سنجاق قفلی در امتداد آن به آرامی آن را از بافت پارچه شل کنید. با بازکردن نخ های سفید بیشتر ، نخ های عمودی کوچک آبی شروع به آزاد شدن می کنند ، بنابراین آنها را به آرامی با نوک انگشتان خود یا با استفاده از موچین تمیز آزاد کنید.

با کاغذ سنباده لبه ها را محکم کنید‌.

با استفاده از کمی کاغذ سنباده ​​، لبه های سوراخ تازه ایجاد شده را زبر کنید.

 

شلوار جین جدید خود را بپوشید.

جین زخمی شده را با تی شرت مورد علاقه خود ست کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید ، و با کفش پاشنه بلند استایل خود را تکمیل کنید. مهم نیست که چگونه شلوار جین جدید خود را می پوشید ، اما بالا کشیدن آن مراقب باشید. فرو رفتن انگشتان پا در حفره زانو می تواند آن نخ های سفید مهم را بکشد یا پارگی را بسیار زیاد کند.

 

اگر در حین شستشو و سایش معمولی سوراخ ها بیشتر باز شد ، از یک سوزن و نخ معمولی استفاده کنید تا چند بخیه پهن به طول سوراخ ایجاد کنید تا نخ سفید باقی مانده تقویت شود. یا از نخ گلدوزی با رنگ متضاد استفاده کنید. راههای بی پایان برای سفارشی کردن جین خود وجود دارد.

در نیمه شب بخوانید: برترین شومیز های سال ۲۰۲۱

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

معرفی لوکیشن های خاص و جذاب شمال برای عکاسی

معرفی لوکیشن های خاص و جذاب شمال برای عکاسی

از قسمت های مهم و لذت بخش زندگی ، گرفتن عکس هایی است که در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *