هدیه برای روز دختر

روز دختر یک بهانه است تا دختران زندگی خود را خوشحال کنید و به آنها بگویید چقدر بودن آنها برایتان ارزشمند است. امروز میخواهیم چند تا از پرطرفدار ترین هدیه ها به شما معرفی کنیم تا راحت تر بتوانید برای آنها هدیه انتخاب کنید!

اسپیکر بی سیم
اسپیکر بی سیم ساده برای علاقه مندان به موسیقی از هر نوع ایده آل است. رنگ صورتی یا بنفش آن یکی از بهترین کادوها برای دختران است و بیشتر از همه با دکوراسیون اتاق مطابقت دارد. اگر در فکر خوشحال کردن فرزند خود در روز دختر هستید این اسپیکرها، یکی از مفیدترین هدایای موجود در بازار است. این اسپیکر ها معمولا کوچک هستند اما صدای قدرتمندی را در خود جای داده اند تا دختر شما بتواند از موسیقی لذت ببرد.

روز دختر

پلنر شیک و کاربردی
یکی از مفیدترین هدایا، پلنر است که برای هدفمند و منظم شدن طراحی شده است. ابعاد این پلنر بزرگ است و می تواند برنامه ریزی کل روز را در خود جای دهد. این پلنر در واقع یک هدیه خوب برای کسانی است که سعی در یافتن ایده های ساده هدیه برای روز دختر دارند.

قوری یا ماگ با طرح های جالب و عجیب
اگر هدیه ای غیرمعمول می خواهید، این باید یکی از بی نظیرترین ایده های هدیه برای روز دختر باشد. مثلا قوری به شکل فلامینگو با رنگ صورتی روشن.

روز دختر

گارد گوشی یا تبلت با طرح های جذاب
هرکسی برای گوشی یا تبلت خود به گارد نیاز دارد و چه بهتر اگر این گارد طراحی زیبا و جذابی داشته باشد. مثل این گارد لانه زنبوری و خاص.

کیف برای اسناد
برای کسانی که دوست دارند همه چیز زا مرتب نگه دارند، کیف اسناد یکی از ایده آل ترین گزینه هاست. اگر جنس این کیف از چرم باشد که دوام و ماندگاری بهتری هم داشته باشد که دیگر عالی میشود؛ و یک هدیه عالی برای روز دختر است.

روز دختر

ست انگشتر
انگشترها همیشه جزو کادو هایی هستند که خانم ها و دختران را بسیار خوشحال میکنند. میتوانید با یک ست انگشتر که روی آن اسم یا جمله ای برای آنها نوشته شده است، خوشحالشان کنید.

مینی لنز سلفی برای گوشی های هوشمند
علاقه مندان به عکاسی از این ایده هیجان زده خواهند شد. در واقع، این لنز سلفی یکی از جالب ترین ایده های هدیه برای روز دختر است زیرا سلفی ها را به سطح بالاتری می رساند. این لنز ها دارای یک پوشش هستند تا از خراشیدگی در هنگام استفاده جلوگیری کند.

روز دختر

کوله های خاص و جذاب
این مدل کوله ها براق، جادار و بادوام هستند و درخشش و رنگشان است که آنها را از بقیه ی کیف ها مجزا میکند. هردختری عاشق این کیف ها خواهد شد.

شمع های رنگین کمانی
اگر در زندگی خود دختری دارید که عاشق شمع است، این یک گزینه ایده آل برای هدیه است. این شمع که با موم رنگین کمان ساخته شده است، هنگام سوختن رایحه ای شیرین دارد. همچنین ظاهری چشم نواز و عطر و بویی آرام را فراهم می کند که می تواند در سراسر خانه استفاده شود.

ساعت مچی های مینیمال
این ساعت مچی ها به تازگی ترند شده اند و بسیار هم پرطرفدار هستند. صفحه ی آن از سنگ مرمر است و شمارنده ندارد به خاطر همین به آن ظاهر مینیمال می دهد؛ و یک هدیه ی فوق العاده برای روز دختر است.

روز دختر

 

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

محل اجرای گچبری کلاسیک خانه

گچبری به سبک کلاسیک و معرفی استاد گچبری تهران

گچبری یکی از با ارزش‌ترین هنرهایی است که برای زیباسازی خانه‌ها بکار می‌رود. هنر گچبری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *