معرفی بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ

آیا می دانید بیش از 30 میلیون تجارت کوچک فقط در ایالات متحده وجود دارد؟        با وجود این تعداد زیاد، صاحبان مشاغل کوچک به یک مزیت رقابتی نیاز دارند. اگر در حال ایجاد مشاغل کوچک هستید ، به احتمال زیاد به دنبال راه هایی برای تقویت رقابت هستید. برای رسیدن به این هدف ، شما به یک استراتژی بازاریابی خوب و دسترسی به بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال نیاز دارید.

در این مقاله، قصد داریم چند ابزار بازاریابی دیجیتال را که هنگام راه اندازی کسب و کار به آنها نیاز دارید ، شرح دهیم.

این ابزار از ساده سازی تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی و مدیریت پروژه گرفته تا یافتن فریلنسر ، به شما کمک می کنند.

بازاریابی دیجیتال

21 ابزار بازاریابی آنلاین برای شروع کار:

در اینجا برخی از ابزارهای بازاریابی آنلاین وجود دارد که ما قصد داریم جزئیات بیشتری از آنها را شرح دهیم که راه اندازی کسب و کار را آسان می کند.

MailChimp

HubSpot

Trello

Hootsuite

Google Analytics

KISSmetrics

FollowerWonk

All-in-One SEO Pack (for WordPress)

Buzzsumo

Crazy Egg

Ubersuggest

CoFoundersLab

Adobe Sign

DropBox

Google Business Suite products

oDeskWork

Upwork

Fiverr

OmniFocus

Zoom

Toggl

 MailChimp

دیجیتال بازاریابی

از هر ده بازاریاب هشت نفر از بازاریابی از طریق ایمیل استفاده می کنند.

MailChimp با بیش از 12 میلیون مشتری ، جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان بازاریابی از طریق ایمیل و ابزارهای بازاریابی دیجیتال در جهان پیدا کرده است. تاریخچه آن به سال 2001 برمی گردد ، درست قبل از اینکه اکثر شرکت ها از ایمیل مارکتینگ استفاده کنند.
همچنین دارای گزینه های پشتیبانی است. که توسط آنها می توانید به سرعت پاسخ همه سوالات خود را پیدا کنید.
این برنامه برای کسانی که کمتر از 2000 ایمیل دارند و کسانی که بیش از 12000 ایمیل در ماه ارسال نمی کنند مناسب است. هنگام راه اندازی مشاغل ، به احتمال زیاد بیش از 2000 یوزر نخواهید داشت. بنابراین میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

HubSpot

دیجیتال مارکتینگ

وقتی صحبت از بازاریابی ، فروش و نرم افزار CRM می شود ، HubSpot به یکی از بازیکنان برتر وارد میشود.

با استفاده از این نرم افزار ، به ابزارهایی دسترسی پیدا می کنید که به موارد زیر کمک می کنند:

وبلاگ نویسی
سئو
رسانه های اجتماعی
سایت اینترنتی
مدیریت سرب

اتوماسیون بازاریابی
پست الکترونیک
تجزیه و تحلیل

وقتی به نرم افزار بازاریابی  HubSpot اعتماد می کنید هیچ مانعی در مسیر شما باقی نمی ماند. به همین دلیل این گزینه عالی برای کسانی است که کسب و کار خود را شروع می کنند.

 Trello

Trello ابزاری برای بازاریابی دیجیتال است که به شما کمک می کند تا پروژه ها را مدیریت کرده و در همان صفحه با تیم خود بمانید. اگر می خواهید در وقت صرفه جویی کنید ،این ابزار یکی از بهترین هاست. به عنوان مثال، می توانید پست های وبلاگ را قبل از انتشار در Trello به اشتراک بگذارید. این به دیگران در تیم شما این فرصت را می دهد تا پست را مرور کنند ، و درباره آن نظر دهند و تغییراتی ایجاد کنند که می تواند قطعه را قبل از پخش زنده تقویت کند.

با استفاده از Trello می توانید همه موارد مرتبط با استراتژی بازاریابی آنلاین را در همان مکان به اشتراک بگذارید. فقط چند دقیقه طول می کشد تا یک پست تنظیم شود. حتی بهتر ، شما می توانید به سرعت تمامی کارکنان خود را دعوت کنید ، همه آنها می توانند بدون تاخیر در این کار شرکت کنند.

Trello تنها ابزار بازاریابی دیجیتال در نوع خود نیست ، اما با فاصله زیاد یکی از بهترین هاست. هنگامی که نوبت به همکاری با دیگران در مورد کارهای بازاریابی می رسد ، به سختی می توان این ابزار را شکست.

Hootsuite

رسانه های اجتماعی ، صرف نظر از اندازه ، سابقه و صنعت ، سهم بزرگی در موفقیت هر شرکتی دارند. در حقیقت ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای پیشرفت در این دوره دیجیتالی ضروری است.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال مانند Hootsuite به شما امکان می دهد پست های شبکه های اجتماعی را از قبل برنامه ریزی کنید ، بنابراین در وقت شما صرفه جویی می کند.

Hootsuite چندین ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در پیشرفت کار خود کمک کند. به عنوان مثال ، شما می توانید:

اینفلوئنسرها را برای تیم بازاریابی و تیم های فروش خود را مشخص کنید.
پاسخ دادن به نظرات و موارد ذکر شده از طریق داشبورد
از پاسخ های از پیش نوشته شده استفاده کنید.
وقتی مخاطب شما بیشتر فعال است برنامه ریزی کنید.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی آسان به نظر میرسد، به خصوص وقتی به ابزارهایی مانند Hootsuite اعتماد کنید. با استفاده از این ابزار خاص می توانید پروفایل های شبکه های اجتماعی را برای بیش از 30 سیستم عامل زمان بندی و مدیریت کنید.

Google Analytics

به عنوان یکی از برترین ابزارهای رایگان Google ، Analytics از همان ابتدا باید بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد. در واقع ، این یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال است.

فقط چند دقیقه طول می کشد تا کد Analytics را به وب سایت خود اضافه کنید.
با استفاده از داده های این ابزار ممکن است متوجه شوید که یک کمپین خاص در شبکه های اجتماعی باعث می شود تعداد زیادی بازدید به وب سایت شما جلب شود. با استفاده از این داده ها ، می توانید استراتژی آینده خود را تنظیم کنید.

Google Analytics از آن دسته ابزارهای بازاریابی دیجیتال نیست که بتوانید از آن چشم پوشی کنید. و خوب است بدانید داده هایی که می توانید در آن جمع آوری کنید بسیار ارزشمند است.

اگر میخواهید بدانید ارتباط سئو با دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

فریلنسری چیست؟ معرفی بهترین وب سایت های فریلنسری دنیا

فریلنسر کیست؟ چگونه می توانیم به عنوان یک فریلنسر کار کنیم؟ بهترین سایت های فریلنسری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *