بهترین فیلم های 2019

در این مقاله لیست جدیدترین و بهترین ها در ژانرهای اکشن، درام و رومانتیک، تخیلی، ترسناک و… به همراه زمان اکران را معرفی کرده‌ایم. اگر به ژانر ترسناک و پر از ادرنالین علاقه مندید برترین فیلم های ترسناک 2021 را دنبال کنید.

فیلم نجات لنینگراد

نجات لنینگراد محصول کشور روسیه در سال 2019 می‌باشد. داستان ان در دهه چهل میلادی جریان دارد، وقتی شهر لنینگراد در محاصره آلمانی‌ها قرار دارد، مردم باید توسط کشتی از محاصره لنینگراد خارج شوند. اما تنها کشتی که برای انتقال مردم وجود داشت، بسیار فرسوده بود. در طول شب کشتی از یک طوفان سهمگین به سختی عبور کرد اما هواپیماهای دشمن در صبح این کشتی را بمباران کردند. در نهایت از بین 1500 نفر، حدود 300 نقر نجات پیدا می‌کنند.

درباره شهر لنینگراد: این شهر که به مدت دو سده پایتخت روسیه بوده‌است، بین سال‌های 1914 تا 1924 میلادی پتروگراد نام داشته و در زمان حکومت اتحاد جماهیر شوروی به مدت 67 سال (از سال 1924 تا 1991) لنینگراد خوانده می‌شده‌است و از آن پس سن پترزبورگ خوانده می‌شود.

 

فیلم The Professor and the Madman

داستان در مورد پروفسوری است که در سال 1857 تألیف کتاب فرهنگ انگلیسی آکسفورد را آغاز کرد و کمیتهٔ نظارت بر کتاب را رهبری می‌کرد و دکتر جراحی که بیش از 10.000 لغت را پیشنهاد داد، آن‌هم زمانی که در تیمارستان نگهداری می‌شد. فیلمی درباره فاصله اندک جنون و نبوغ: فیلم «پروفسور و مرد دیوانه» با بازی مل گیبسون و شان پن و کارگردانی فرهاد صفی‌نیا است که حقیقتاً فیلم خوش ساختی است که 7.3 از 10 را در IMDB کسب کرده است.

پروفسور و مرد دیوانه، فیلم خوش‌ساختی است با یک داستان قوی. از دید یک پزشک آدم فکر می‌کند که شاید در زمانه ما ماینر با درمان دارویی خوب می‌شد، البته به سبک فیلم ذهن زیبا، تصور دیگری هم گریبان آدم را هم می‌گیرد.

اینکه خیلی وقت‌ها فاصله جنون و نبوغ اندک است و شاید سرکوب جنون، باعث به حاشیه رفتن قابل ملاحظه نبوغ هم بشود و در مورد ماینر چه بسا درمان دراویی شیزوفرنی او یک سری عادات و وسواس‌هایی که باعث جد و جهد باورنکردنی او در پروژه فرهنگنامه آکسفورد شده بود، می‌گرفت.

فیلم walk.ride.road

داستان بر اساس رویدادهای واقعی می‌باشد و درباره‌ی امبرلی اسنایدر  اسب‌سواری حرفه‌ای است که در سن نوزده سالگی در تصادفی سخت از کمر به پایین فلج می‌شود. امبرلی به کمک خانواده و فیزیوتراپی و عزم راسخ خود تلاش می‌کند تا دوباره به جایگاه واقعی خود در این حرفه برسد و…

اگر فیلم دیگری را پیشنهاد می‌کنید، در پایان مطلب و از قسمت نظرات برایمان ارسال کنید.

معرفی بهترین فیلم های 2019

در این لیست با 4 مورد از جدیدترین و بهترین فیلم های 2019 به همراه عوامل و ستارگان، همچنین زمان اکران آشنا شوید.

1. فیلم The heireses

  • ژانر: Drama
  • کارگردان: Marcelo Martinessi
  • بازیگران: Ana Brun, Margarita Irun, Ana Ivanova
  • تاریخ اکران: 16 ژانویه 2019 (26 دی 1397)

فیلمی که خارج از کارخانه رویاسازی هالیوود و در پاراگوئه ساخته شده است. چلا و چیکیتا که هر دو نوادگان خانواده‌هایی ثروتمند هستند و بیش از 30 سال است که کنار هم زندگی می‌کنند اخیرا وضع مالی‌شان خراب شده است. آنها مجبورند اموالی را که به آنها ارث رسیده بفروشند. اما در نهایت بدهی‌هایشان کار را به جایی می‌رساند که چیکیتا به اتهام کلاهبرداری دستگیر می‌شود.

حالا چلا باید با یک حقیقت جدید کنار بیاید. برای اولین‌بار در عمرش رانندگی می‌کند و در یک تاکسی سرویس استخدام می‌شود که مسئولیت حمل و نقل بانوان مسن ثروتمند را برعهده دارد. کم‌کم چلا پوسته‌اش را می‌شکند و با دنیای بیرون ارتباط برقرار می‌کند.

فیلم The heireses

2. فیلم serenity

  • ژانر: Drama, Mystery
  • کارگردان: Steven Knight
  • ستارگان: Matthew McConaughey, Anne Hathaway
  • تاریخ اکران: 25 ژانویه 2019 (5 بهمن 1397)

استیون نایت کارگردان انگلیسی بااستعدادی است که برای نوشتن فیلمنامه «قول‌های شرقی» (Eastern promises) و سریال «پیکی بلایندرز» و کارگردانی فیلم «لاک» او را شناختیم. یک‌بار برای نوشتن فیلمنامه «چیزهای زیبای کثیف» نامزد دریافت جایزه اسکار شد. فیلم جدیدش یک تریلر به سبک نئو-نوآر است که بازیگران ستاره‌ای چون ماتیو مک‌کاناهی و آن هاتاوی در آن بازی می‌کنند.

فیلم داستان گذشته مرموز یک کاپیتان است که قایق ماهیگیری دارد. گذشته‌ای که بعد از مدت‌ها وقتی همسر سابقش برای کمک سراغش می‌آید، دوباره تسخیرش می‌کند. فیلمنامه را هم خود استیون نایت نوشته است. با توجه به این که فیلم قبلی نایت یعنی «لاک» تریلر جذابی از کار درآمد انتظار می‌رود که شاهد فیلم خوبی باشیم. بخصوص برای بازیگر مرد فیلم، ماتیو مک‌کاناهی امیدهای زیادی وجود دارد. شخصیت‌پردازی قهرمانان مرد فیلم‌های نایت غالبا درخشان است.

فیلم serenity

3. فیلم Alita battle angle

  • ژانر: Action, Adventure
  • کارگردان: Robert Rodriguez
  • ستارگان: Christoph Waltz, Jennifer Connelly
  • تاریخ اکران: 14 فوریه 2019 (25 بهمن 1397)

رابرت رودریگوئز یک اکشن سایبرپانکی است. سایبرپانک یکی از زیر ژانر فیلمهای فیلم‌های علمی-تخیلی است که در آینده می‌گذرد و تمرکزش روی تقابل زندگی آدم‌های معمولی با تکنولوژی‌های پیشرفته است. احتمالا جالب است که بدانید جیمز کامرون تهیه‌کننده فیلم است و همین یعنی با یک فیلم عظیم روبه‌رو هستیم. فیلمنامه را هم خود کامرون نوشته است.

رودریگوئز هم که قبلا با فیلم‌هایی مثل «شهر گناه» نشان داده که می‌تواند فیلمساز متفاوت و هیجان‌انگیزی باشد این‌بار سراغ یک مانگای ژاپنی رفته است. مانگاها کمیک‌استریپ‌های ژاپنی هستند که در آن آدم‌ها با چهره‌های اغراق‌شده مثل چشمان زیاد درشت یا دهانی به شکل یک خط تصویر می‌شوند. فیلمنامه «آلیتا» اقتباسی از مانگایی به همین نام است. داستان سفر یک زن جوان که می‌خواهد این حقیقت را کشف کند که کیست و برای تغییر جهان مبارزه کند.

 

4. فیلم Captain Marvel

  • ژانر: Action, Adventure
  • کارگردان: Anna Boden, Ryan Fleck
  • ستارگان: Brie Larson, Samuel L. Jackson, Ben Mendelsohn
  • تاریخ اکران: 8 مارچ 2019 (17 اسفند 1397)

کاپیتان مارول یکی از فیلم‌های ابرقهرمانی است که توسط استودیو مارول ساخته شده است و توسط استودیو والت دیزنی انتشار داده شده است. فیلم کاپیتان مارول، بیست و یکمین قسمت از فیلم‌های مارول است. نقش اول ان ابرقهرمانی توسط Brie Larson ایفا شده است. این فیلم در 17 اسفند سال 1398 منتشر می‌شود. اگر به موضوع ابرقهرمانی علاقه‌مند هستید، تماشای فیلم‌هایی که توسط مارول تولید می‌شود را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

منبع:zoomg

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

10 فیلم برتر کره ای عاشقانه 2021 و2022

کره‌ جنوبی از آن کشورهای رو به توسعه است که تواسته در دهه‌های اخیر، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *