جدیدترین مدل های لباس بارداری 1401

دوران بارداری یکی از شیرین ترین و بهترین مراحل زندگی افراد است. هر چند ممکن است گاهی سخت و طاقت فرسا هم باشد. با وجود همه این ها داشتن استایلی شیک و زیبا در این دوران سخت تر از دوره های دیگر بنظر میرسد. زیرا تنوع مدل در لباس بارداری کمتر است. همچنین پوشیدن لباس های قبلی و قدیمی غیر ممکن است.

در این مقاله به شما در انتخاب استایلی شیک در دوران حاملگی کمک میکنیم.

لباس حاملگی باید در عین راحتی زیبا و فیت تن شما باشد. بهتر است در این دوران از لباس های گشاد و خنک استفاده کنید تا راحتی بیشتری داشته باشید.

مدل لباس بارداری برای مهمانی:

مدل لباس بارداری

یکی از بهترین لباسهایی که میتوانید در مهمانی بپوشید دامن بلند با یک شومیز ست و زیباست. دامن بلند یکی از مهم ترین اجزای لباس حاملگی است. بسیاری از افراد بخاطر فشارهایی که شلوار جین و شلوار های دیگر به شکم آنها وارد میکند در همه مکان ها از دامن های بلند استفاده میکنند. بنابراین به جای شلوار دامن های بلند را میتوانید با مانتو جلو‌ باز خود نیز بپوشید.

لباس حاملگی

همچنین میتوانید یک پیراهن بلند گشاد و نخی خنک را نیز برای مهمانی خود انتخاب کنید. پیراهن های گشاد باعث میشوند احساس راحتی کنید و در عین حال زیبا به نظر برسید.

همچنین استفاده از رنگ مشکی باعث خطای دید میشود و در این شرایط شکم شما را کوچکتر نشان میدهد. بنابراین میتوانید رنگ مشکی را برای پیراهن خود انتخاب کنید.

لباس حامله ها

اگر به دنبال استایل اسپرت هستید و قصد دارید به مجالس خودمانی بروید میتوانید از یک شومیز بلند و گشاد استفاده کنید. استفاده از شومیز در این دوران علاوه بر سادگی و راحتی باعث افزایش زیبایی استایل شما میشود.

 در نیمه شب بخوانید:پرطرفدارترین اسامی در 1400 

مدل لباس بارداری برای روزهای سرد:

لباس بارداری

برای روزهای سرد استفاده از یک بافت یقه اسکی به همراه پالتوی پشمی انتخاب مناسبی است. سعی کنید از بلوز یقه اسکی بلند و گشاد استفاده کنید ، بلوز یقه اسکی بلند باعث میشود بتوانید به راحتی دکمه های پالتوی خود را باز بگذارید.

مدل لباس بارداری

برای طرفداران استایل اسپرت هودی یکی از ضروری ترین آیتم ها در زمان بارداری است. بیشتر هودی ها اور سایز و بلند هستند بنابراین یکی از بهترین انتخاب ها برای دوران بارداری میباشند. هودی بلند و اور سایز خود را زیر پالتو زمستانی خود بپوشید و از گرمای لذت بخش و زیبایی آن لذت ببرید.

در روزهای سرد پاییز هم میتوانید از بلوز های یقه اسکی و بلند استفاده کنید.

مدل های لباس بارداری برای پوشیدن در خانه:

در اینجا هم استفاده از پیراهن خنک و نخی انتخاب بسیار خوبی است. زیرا فشاری به شکم شما وارد نمیکند و باعث میشود احساس راحتی کنید.

لباس بارداری زیبا

این هم یکی دیگر از پیراهن های خانگی راحت ، خنک و نخی میباشد که مناسب روزهای گرم تابستان است.

در روزهای سردتر میتوانید از یک پیراهن مردانه گشاد آستین بلند استفاده کنید. این پیراهن علاوه بر گرم کردن شما راحت است بنابراین انتخاب خوبی برای پوشیدن در خانه است.

تی شرت گشاد زنانه یکی از پرطرفدارترین استایل های خانگی است. اگر با تی شرت های نخی و آستین کوتاه احساس خوبی دارید میتوانید آنرا به عنوان یکی از بهترین مدل های لباس بارداری در کشو و کمد خود داشته باشید.

در نیمه شب بخوانید: مقایسه رشد جنین با اندازه میوه ها در ماه های مختلف بارداری

مدل لباس خواب در دوران بارداری:

لباس حامله گی

در دوران بارداری خصوصا در روزهای انتهایی خوابیدن سخت میشود. پس یکی از مهم ترین بخش های استایل و لباس مربوط به زمان خواب است. روبدوشامبر ساتن بهترین انتخاب برای زمان خواب شماست. اصولا روبدوشامبر ها بسیار راحت و خنک هستند و باعث میشوند هنگام خواب احساس آرامش بیشتری بکنید. از این لباس میتوانید به عنوان استایل روزانه و در خانه خود نیز استفاده کنید.

پیراهن خنک و نخی در این مورد هم مورد استفاده قرار میگیرد. فقط سعی کنید از مدل های کوتاه تر استفاده کنید تا هنگام خواب احساس راحتی بیشتری داشته باشید. قطعا پیراهن نخی یکی از کارآمد ترین مدل های لباس بارداری است.

نکات انتهایی و مهم:

صرف نظر از نوع بدن شما ، این ترفندهای ساده مد به شما کمک می کند تا در دوران بارداری عالی به نظر برسید.

اگر ریزه اندام و قد کوتاه هستید … با یک استایل تک رنگ ، که یک رنگ واحد ایجاد می کند ، قد خود را بلند تر کنید. و به جای مدلهای حجیم و پفی ، از سبک های راسته و باریک استفاده کنید.

اگر در پایین تنه انحنا دارید … به یاد داشته باشید: رنگ های تیره شما را لاغر تر نشان میدهند ، بنابراین شلوار ، دامن و لباس هایی با رنگ های کلاسیک مشکی ، قهوه ای ، سرمه ای ، خاکستری تیره و شرابی انتخاب کنید. از انتخاب لباسهای دارای خطوط راه راه افقی که باعث می شوند شما را پهن تر از آنچه هستید نشان دهند ، اجتناب کنید.

اگر قد بلندی دارید … دامن های تا زانو برای شما مناسب اند. سعی کنید برای بالا تنه و پایین تنه خود از دو رنگ متفاوت استفاده کنید و همه لباسهای خود را یک رنگ نپوشید زیرا باعث می شود قدتان بلندتر به نظر برسد. در عوض ، رنگها را با هم مخلوط کرده و مطابقت دهید. الگوهای افقی را آزمایش کنید ، آنها برای افراد قد بلند عالی هستند. کت های بلند نیز انتخاب خوبی برای شما میباشند.

در انتها چندین مدل برای ایده گرفتن را مشاهده میکنید:

در دوران بارداری یکی از بهترین مانتو هایی که میتوانید انتخاب کنید مانتو خفاشی است. پوشیدن آن بسیار راحت است و با مخفی نمودن شکم شما باعث میشود در مکان های مختلف احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

استایل زمستانی

مدل لباس بارداری

مدل لباس بارداری برای مهمانی های غیر رسمی

مدل لباس بارداری برای مادران کم سن و قد بلند

مدل لباس بارداری مناسب روزهای سرد پاییزی

در نیمه شب بخوانید:ازمایش های ضروری دوران بارداری

خط آخر:

انتخاب لباس های بارداری دشوار است اما با داشتن کمی سلیقه و تنوع میتوانید بهترین استایل ممکن را داشته باشید. میتوانید به راحتی و با استفاده از لباس های روزانه قبلی استایلی شیک و مدرن و زیبا داشته باشید. کافی است چشم انداز خود را تغییر و گسترش دهید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

زیباترین و پرحاشیه ترین لباس‌های جشنواره فیلم ونیز 2022

هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از ۳۱ اوت (۹ شهریور) تا ۱۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *