تینت لب محبوب ترین ترند لوازم آرایش 2022

یکی از ابزار‌های آرایشی ترند که می‌تواند به راحتی تغییرات جذاب و چشمگیری را در چهره شما به وجود بیاورد، تینت لب است که نه تنها در کشور‌های آسیای شرقی بلکه در بازار‌های مد و فشن غرب نیز مشتریان و طرفداران زیادی دارد. تینت‌های لب مدل‌های مختلفی دارند و در رنگ‌های گوناگون برای سلایق مختلف طراحی شده‌اند. این لوازم آرایشی با فرمولاسیون گیاهی و ساختار نرم و سبک به راحتی در پوست نازک لب‌ها جذب شده و رنگدانه‌های خوش رنگ آن‌ها در کوتاه‌ترین مدت درون منافذ پوست لب نفوذ می‌کنند. افزایش محبوبیت و نرخ فروش تینت‌های لب باعث شده است که بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها استفاده از این محصول را به عنوان بخشی کلیدی در روند آرایش چهره در نظر بگیرند. در ادامه شما را با تینت لب به عنوان محبوب‌ترین ترند‌های لوازم آرایش سال ۲۰۲۲ آشنا می‌کنیم.

تینت لب محبوب ترین ترند لوازم آرایش 2022

تینت لب چیست؟

تینت‌های لب از جمله جدیدترین محصولات آرایشی هستند که به صورت تخصصی برای رنگ و فرم دادن به لب‌ها طراحی شده‌اند. بر خلاف انواع رژ لب مایع و برق لب که در ساختار آن‌ها از روغن و موم استفاده شده است، محتویات تینت‌ها موادی سبک و نرم هستند که به شکل لایه‌ای مخملی و ابریشمی بر روی پوست لب جا می‌گیرند. پایه تینت‌های لب حالت ژله‌ای و آبکی دارد و با استفاده از آن هیچ گونه احساس سنگینی یا چربی اضافی بر روی لب‌های خود نخواهید داشت.

زمانی که آب موجود در ساختار تینت تبخیر می‌شود رنگ دانه‌های موجود در ترکیبات این محصول به لب‌ها متصل شده و باعث ایجاد رنگی طبیعی و ملایم بر روی پوست لب می‌شوند. به این ترتیب بافت و ساختار تینت‌ها به گونه‌ای است که ماندگاری آن‌ها را افزایش داده و باعث پخش شدن یا کم رنگ شدن رنگدانه‌ها نمی‌شود.

در استفاده از این ابزار بدون اینکه به تمدید کردن تینت لب خود نیاز داشته باشید یا نگران باقی ماندن رد رنگ بر روی فنجان، لیوان یا سیگار باشید می‌توانید فرم و رنگ دلخواه خود را بر روی لب‌هایتان ایجاد کنید. از جمله بهترین ویژگی‌های تینت‌های لب خاصیت آبرسانی آن‌ها به منافذ پوست است که باعث افزایش شادابی و لطافت لب می‌شود. اگر به میکاپ‌های لایت و نچرال علاقه دارید می‌توانید تینت‌ها را به عنوان جایگزینی مناسب برای رژ لب و برق لب در نظر بگیرید. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی موتن‌رو بهترین تینت‌های لب را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

ویژگی‌های تینت‌های لب

ویژگی‌های تینت‌های لب

تینت‌های لب دارای ویژگی‌هایی است که آشنایی با آن‌ها می‌تواند انتخاب این ابزار آرایشی را برای شما آسان‌تر کند:

  • ایجاد رنگ طبیعی و ملایم در لب‌ها
  • ماندگاری طولانی و عدم ریزش و پخش شوندگی در اطراف لب‌ها
  • دارای بافت سبک و نرم
  • قابلیت آبرسانی و ایجاد لطافت مناسب در لب‌ها
  • دارای فرمولاسیونی فاقد موم، روغن و سرب
  • دارای قیمت مناسب

معرفی انواع تینت لب

معرفی انواع تینت لب

در زیر می‌توانید با انواع تینت لب آشنا شوید:

انواع تینت‌ها از نظر شکل ظاهری

  • تینت لب قلبی: این تینت‌ها به شکل پک قلب مانند تولید شده و کیفیت بالایی برای رنگ دادن به لب‌ها و مراقبت از آن‌ها دارند. شکل زیبا و فانتزی این تینت‌ها آن‌ها را به گزینه مناسب برای هدیه دادن تبدیل کرده است.
  • تینت لب بستنی: پک این نوع تینت ظاهری شبیه به بستنی دارد و ساختار فانتزی و جذاب آن، این محصول آرایشی را نیز به گزینه‌ای مناسب برای کادو دادن تبدیل کرده است. تینت‌های بستنی قابلیت بالایی در رنگ و فرم دهی به لب‌ها دارند.

انواع تینت از نظر مدل

تینت‌های لب از نظر مدل به انواع گوناگونی تبدیل می‌شوند:

تینت لب مایع

این تینت‌ها ساختاری مایع و غلیظ دارند و از پرفروش‌ترین نمونه تینت‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. مقایسه این نوع تینت‌ها با رژ لب مایع نشان می‌دهد ماندگاری تینت‌های مایع نسبت به رژ لب های مایع بیشتر است و این نوع تینت‌ها بر خلاف انواع مدلهای رژ لب لایه‌ای سنگین و مخملی بر روی لب‌ها ایجاد نکرده و با استفاده از آن‌ها بر روی لب‌های خود احساس چسبندگی نخواهید داشت.

تینت لب مات

این تینت‌ها رنگی مات و خوشایند بر روی لب‌ها ایجاد کرده و به آب‌های شما رنگ و حالتی طبیعی می‌بخشند. محتوای آن تینت‌های مات به راحتی در لب‌ها جذب شده و با رطوبت بالا به آبرسانی لب‌ها کمک می‌کنند. تینت‌های مات بر خلاف بالم لب چربی اضافی را بر روی لب‌ها باقی نمی‌گذارند و برای استفاده روزانه گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

تینت لب پیچی

تینت پیچی به رژ لب پیچی شباهت زیادی دارد. کاربری از این نوع تینت بسیار آسان است و می‌توان از بافت نرم و سبک آن برای ایجاد لایه‌ی نازکی از رنگ دانه‌های خوش رنگ، خوش عطر و خوش طعم بر روی لب‌ها استفاده نمود.

برندهای ترند تینت لب کدام‌اند؟

در ادامه با بهترین برندهای تینت لب آشنا می‌شوید:

تینت لب بنفیت

تینت های لب برند بنفیت را می‌توان در صدر فهرست تینت‌های ترند و محبوب قرار داد. این برند آمریکایی تینت‌های لب خود را در ۵ رنگ متنوع عرضه می‌کند و پرطرفدار‌ترین و معروف‌ترین رنگ تینت بنفیت، رنگ بنتیت این کلکسیون است. رنگ سرخ ملایم این تینت لب گیرایی و جذابیت فراوانی به لب‌ها می‌بخشد و آرایش شما را لایت و طبیعی جلوه می‌دهد. تینت لب شرکت بنفیت علاوه بر بافت و ساختار سبک و قابل جذب دارای طعم و رایحه خوشایند است که در طول روز باعث ایجاد حس تازگی و لطافت در لب‌ها می‌شود.

تینت‌ لب اتود‌ هاوس

برند کره‌ای اتود هاوس از دیگر برندهای سازنده تینت است که به واسطه تولید و ارضه تینت‌های لب در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به یکی از ترفندهای لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است. تینت‌های سه رنگ این شرکت از پرفروش‌ترین محصولات آرایشی حال حاضر به شمار می‌آیند که در ایجاد میکاپ طبیعی و ملایم سهم دارند.

بافت روان تینت اتود هاوس به سرعت بر روی لب‌ها خشک شده و رنگدانه‌های زیبا و ملایم را بر روی پوست لب پراکنده می‌کند. ماندگاری بالای تینت لب اتود‌ هاوس از مهمترین ویژگی‌های این تینت محسوب می‌شود. تینت لب اتود‌ هاوس بهترین گزینه برای محافظت از لب‌ها و آبرسانی به پوست لب است.

جمع بندی

تینت لب از پر طرفدار ترین لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار است که به یکی از ترندهای ابزار‌های میکاپ تبدیل شده است. این محصولات در انواع رنگ‌ها و مدل‌های به فروش رسیده و علاوه بر رنگ‌هی مناسب به لب‌ها باعث ایجاد رطوبت و لطافت در آن‌ها می‌شوند.

 

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

10 راه افزایش هوش جنین در بارداری

10 راه افزایش هوش جنین در بارداری

بطور کلی وراثت عامل مهمی است که بر هوش جنین در دوران بارداری تأثیر می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *