بهترین سریال های جنایی از زندگی واقعی

The Afflicted (2011)
در این فیلم ترزا نور پس از سالها به جرم قتل دو نفر از شش فرزند خود دستگیر و متهم شد. این آزار شامل ضرب و شتم مداوم، نگه داشتن اسلحه به سر آنها و تغذیه اجباری دخترانش بود.

فیلم

3096 Days 
فیلم 3096 Days براساس خاطرات ناتسا کامپوش ساخته شده است. در سال 1998، ناتسا در 10 سالگی هنگامی که به مدرسه می رفت ربوده شد و به مدت هشت سال در زیرزمین اسیر بود. وی سرانجام در سال 2006 موفق به فرار شد.

Scream (1996)
فیلم Scream الهام گرفته از دانیل هارولد رولینگ یا معروف به گینسویل ریپر بود. در سال 1990، وی پنج دانشجوی دانشگاه را در طی چهار روز در گینسویل، فلوریدا به قتل رساند. او حتی سر یک زن را قطع کرد و آن را از قفسه ی خود آویزان کرد.

فیلم

The Girl Next Door (2007) and An American Crime (2007)
در سال 1965، سیلویا لیکنز و خواهرش با پرداخت کارگر کارناوالشان، به زندگی با گرترود بانیسژسکی، مادر 7 فرزند فرستاده شدند. آنها هفته ای 20 دلار برای مراقبت از سیلویا و خواهرش به گرترود پرداخت می کردند، اما وقتی یکی از چک های آنها دیر رسید، گرترود عصبانیت خود را سر سیلویا خالی کرد. او و فرزندانش به همراه دیگر بچه های محله با سیلویا بدرفتاری کردند و سرانجام سه ماه بعد او را کشتند. این قتل الهام بخش دو فیلم بود: The Girl Next Door و An american crime که هر دو در یک سال اکران شدند.

Karla (2006)
کارلا همولکا و پاول برناردو حداقل سه زن را ربوده، شکنجه دادند و به آنها تجاوز کردند و پس از مدتی، آنها را به قتل رساندند. کارلا حتی در فروختن مواد به خواهر 15 ساله اش و فیلم برداری از پل در حالی که به او حمله جنسی کرده بود، شرکت کرد. هر دو متهم و محكوم شدند. اما کارلا توافق کرد و سعی داشت آزادی مشروط بگیرد.

Henry: Portrait of a Serial Killer (1986)
در این فیلم، در سال 1983، هنری لی لوکاس به بیش از 600 قتل اعتراف کرد. پرتره قاتل زنجیره ای براساس اعترافات او شده ساخته شده است. با این حال، هنگامی که آزمایش DNA آماده شد، ثابت کرد که بسیاری از اعترافات هنری نادرست است. اما به هرحال او به طور حتم مادر، دوست دختر و صاحبخانه خود را کشته.

فیلم

Spotlight (2015)
فیلم Spotlight بر اساس تیم خبری بوستون گلوب است که کودک آزاری در کلیسای کاتولیک را در سال 2002 برملا کرد. کشیشانی که به سواستفاده جنسی و رفتار نامناسب متهم شده بودند به طور سیستماتیک اخراج میشدند ولی اجازه کار در سایر کلیساها را داشتند. روزنامه نگاران بعد از کشیشان کلیسای کاتولیک 12 کشیش را شناسایی کردند.

Changeling (2008)
در فیلم Changeling، آنجلینا جولی نقش کریستین کالینز را در زندگی واقعی بازی می کند که در سال 1928 پسرش مفقود شد. چند ماه بعد، پسری که ادعا می کرد پسر کریستین است در ایلینوی پیدا شد. LAPD ، که واقعاً در یافتن پسر کریستین کمک زیادی کرده بود، یک دیدار عمومی بین این دو ترتیب داد. اما وقتی کریستین پسر را دید، فهمید که او پسر او نیست. علی رغم داشتن مدارک مشخص برای اثبات اینکه پسر فرزند کریستین نیست، کاپیتان LAPD کریستین را دستگیر و به بخش روانپزشکی فرستاد و در آنجا شکنجه کرد. سرانجام، مشخص شد که پسر کریستین به احتمال زیاد توسط یک قاتل زنجیره ای ربوده شده و پسر جعلی اعتراف کرده است.

فیلم

Cleveland Abduction (2015)
آریل کاسترو در اوایل دهه 2000 میشل نایت 21 ساله، آماندا بری 16 ساله و جینا دی جسوس 14 ساله را ربود و شکنجه کرد. هر کدام از این زن ها با او سوار ماشین شدند زیرا او پدر دوست آنها بود. کاسترو نزدیک به 11 سال زنان را در خانه خود اسیر نگه داشت و حتی نایت در حالی که در خانه کاسترو گرفتار شده بود، زایمان کرد. آنها در سال 2013 موفق به فرار شدند.

 

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

10 فیلم برتر کره ای عاشقانه 2021 و2022

کره‌ جنوبی از آن کشورهای رو به توسعه است که تواسته در دهه‌های اخیر، صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *